preskoči na sadržaj

Gimnazija Eugena Kumičića Opatija

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Virtualna šetnja ...

DOS

Edutorij e-Škole
 

MZO


Anketa
Gdje biste voljeli studirati?








Poveznice
Dnevni tisak
Katalog školske knji...
Ucenicki dom Lovran
Dobro došli!

Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 9. 2020.

Ukupno: 100303
Ovaj mjesec: 839
Ovaj tjedan: 288
Danas: 12
Centarmature.hr


Centarmature.hr

"...nastavak u obliku Viber zajednice Centar mature u kojoj se svakodnevno objavljuju relevantne novosti i u kojoj postoji mogućnost slanja privatne poruke, a odgovor na upit stiže u najkraćem mogućem roku. U Viber zajednici integriran je i chatbot koji služi kako bi davao odgovore ..."
(
https://www.ncvvo.hr)

Upisi u tijeku

Nova stranica naše škole

https://www.gek-opatija.hr/

Škola budućnosti

Uspjesi na natjecanjima...

Foto natječaj

Ljestvice poretka...

Natjecanje iz...

Održani 13. dani...

Dani antifašizma...

Projektni dan

Ususret Projektnom...

Ljudi velikog srca...

Održan Memento

Memento 2022

Božićni sajam...

Čestitka

GEKO-EKO

Izložba fotografija

Filozofski laboratorij...

Dabar 2021.

Dan sjećanja

Natjecanje u SUDOKU

Školski izlet

Terenska nastava...

EU Code Week

Svjetski tjedan svemira

MAT liga

Okrugli stol...

GEK-ovci u medijima

Svjetski dan životinja

Europski dan jezika

Prvi dan škole ...

Erasmus+ Unlock!

 

  
   

Školski list

 

EKO ˝Malo ..."

Pjesan o GEK-u

Virtualna dan škole

Simulirana sjednica...

Uspjesi naših učenika

Valentinovo

MEMENTO 2021

bit.ly/gek-opatija

www.bebras.org

 

bit.ly/gek-opatija

www.facebook.com

Školski kurikulum
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ŠKOLSKI KURIKULUM šk.god. 2008./09.
Autor: Mira Verunica, 4. 11. 2008.

Pregled sadržaja:
1. Izvannastavne aktivnosti   
2. Dodatna nastava
3. Dopunska nastava
4. Izborna nastava
5. Fakultativna nastava
6. Projekti
7. Ekskurzije, izleti
8. Izvanškolske aktivnosti


IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI
 

 

Naziv izvannastavne aktivnosti
 
ŠKOLSKI SPORTSKI KLUB             
Ciljevi
 
-         razvoj fizičkih sposobnosti i zdravlja;
-         poboljšana socijalizacija i osjećaj pripadnosti školi;
-         zadovoljavanje interesa učenika za pojedine grane fizičke kulture
Namjena aktivnosti
 
Tjelesna i zdravstvena kultura
Nositeljica programa
Zlata Mustapić, prof.
 
Način realizacije
Pripreme i treninzi u slobodnim terminima dvorane, natjecanja prema rasporedu Saveza školskih sportskih klubova PGŽ. Uključuje: odbojku (mladići i djevojke); tenis (mladići i djevojke), košarka i nogomet za mladiće.
Gostovanje u sportskom dijelu programa za Dan škole – prijatelja Pazinskog srednjoškolskog centra.
Sudjelovanje u organiziranim sportskim manifestacijama („Homo si teć“, Hrvatski olimpijski dan…)
 
Vremenik
Prema slobodnim terminima u dvorani Gorovo
 
Troškovnik
Kako je teško predvidjeti do kojih destinacija u okviru sustava natjecanja treba putovati (Krk, Cres, Delnice, Crikvenica…) na osnovi prošlogodišnjih iskustava, procjenjuje se da bi zadovoljavajuća suma bila 6.000,00 kn (uključuje i obnavljanje fonda lopti po sportskim granama).
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Uključenost učenika na treninge, uspjesi na natjecanjima što motivirajuće djeluje na uključivanje novih. Zalaganje učenika može se i dodatno nagraditi poticajnom ocjenom iz TZK.
 
 

 

Naziv izvannastavne aktivnosti
 
                         PJEVAČKI ZBOR
Ciljevi
 
-         okupljanje što većeg broja zainteresiranih učenika;
-         ovladavanje osnovnim pjevačkim tehnikama;
-         osposobljavanje za višeglasno pjevanje i javne nastupe
-         razvoj socijalnih kompetencija,
-         obogaćivanje i proširivanje opće kulture učenika.
Namjena aktivnosti
 
Umjetničko područje
Nositeljica programa
Doris Kovačić, prof. glazbene umjetnosti
Način realizacije
Aktivnost se prvenstveno ostvaruje probama na kojima se uvježbava program. Važan segment čine i nastupi zbora, kako oni vezani iz događanja u školi, tako i oni van nje.
U proljeće 2009. zbor će sudjelovati na županijskoj smotri zborova „Glazbene dječje čarolije“
Vremenik
Probe zbora održavaju se 2 puta tjedno, sukladno slobodnom vremenu učenika-pjevača.
Troškovnik
Za potrebe prijevoza učenika na županijsku smotru, potrebno je izdvojiti približno 500,00 kn.
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Vrednovanje će se izvršiti na dvije razine: globalnoj (postignuće zbora u cjelini, uspješnost izvedbe programa, redovitost dolazaka) i individualnoj (napredak u vokalnoj tehnici, opsegu glasa). Svaki će član na kraju nastavne godine dobiti usmeno mišljenje voditeljice o vlastitom napretku.
 

 

Naziv izvannastavne aktivnosti
 
                         DEBATA
Ciljevi
 
-         razvijanje komunikacijskih, socijalnih i govorničkih vještina, vještina aktivnog slušanja, kritičkog mišljenja, rješavanja problema i sukoba, argumentiranog raspravljanja, tolerancije, samosvijesti i odgovornosti u iznošenju vlastitih stavova;
-         proširivanje opsega opće kulture
-         sistematično pristupanje sadržajima
Namjena aktivnosti
 
Demokracija, komunikacija
Nositeljica programa
Sanja Bradić, prof. psihologije
Način realizacije
Održavanje tjednih sastanaka u školskim učionicama, određivanje teza debatiranja, priprema i informiranje o pojmovima teze putem Interneta ili stručne literature, interno vježbanje i pripreme za turnire. Sudjelovanje na turnirima.
Vremenik
Jednom tjedno, 2 školska sata.
Troškovnik
Predviđeni troškovi za 6 najboljih debatanata ( 2 ekipe):
-         sudjelovanje na seminarima – 180 kn;
-         sudjelovanje na turnirima – 180 kn;
-         smještaj u hostelu – 180 kn;
-         prijevoz – 780 kn;
-         Ljetna škola demokracije – 9.000,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Vrednovanje debate vršit će se analizom uključenosti i stalnosti prijavljenih učenika te posebno uspjesima na turnirima. Pojedinačno zalaganje i napredak može se ocijeniti poticajnom ocjenom unutar predmeta: psihologije, logike, sociologije, etike, filozofije, politike i gospodarstva, povijesti ili hrvatskog jezika.
 

 

Naziv izvannastavne aktivnosti
   PLANINARSKA GRUPA
Ciljevi
 
-         dodatno povezivanje učenika i nastavnika međusobno, kao i zajedničko povezivanje s prirodom;
-         povezivanje teoretskih znanja iz prirodoslovnih predmeta sa novim spoznajama u izvornom okruženju;
-         poboljšanje psihofizičkog razvoja i stjecanje dodatnih vještina svih uključenih;
-         razvijanje ekološke svijesti.
Namjena aktivnosti
 
Praktičan rad, prirodoslovlje, tjelesna i zdravstvena kultura
Nositelj programa
Oliver Kvasina, prof. geografije
Način realizacije
Organizacija izleta i boravak u planinskim prostorima naše okolice.
Vremenik
Jednodnevni izleti u jesen i proljeće, subotom ili nedjeljom
Troškovnik
2 izleta planirana su s korištenjem unajmljenog autobusa, dnevni najam cca 2.500,00 kn, ukupne potrebe cca 5.000,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Primjenjiva znanja iz geografije, biologije i TZK moguće je učenicima vrednovati ocjenom iz zalaganja iz tih predmeta.
Ukupni uspjeh programa bit će vidljiv iz stupnja realiziranih izleta i iz ukupnog broja uključenih učenika i nastavnika.
 

 

Naziv izvannastavne aktivnosti
   ZeeN – ZIDNE NOVINE NA ENGLESKOM JEZIKU
Ciljevi
 
-         razvijanje istraživačkih metoda;
-         kreativan odnos prema engleskom jeziku;
-         informiranje o aktualnim događajima i temama iz sfere učeničkih interesa
Namjena aktivnosti
 
Jezično-komunikacijska, opća kultura, praktičan rad
Nositelj programa
Vanda Podgoršek, prof.
Način realizacije
 
Grupni rad sa zainteresiranim učenicima.
 
                                                                               
Vremenik
Subotama ili radnim tjednom u dogovoru s učenicima, tijekom cijele školske godine
Troškovnik
200 kn (potrošni materijal: hamer papir, flomasteri, boje, ljepilo, selotejp…)
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Učenička postignuća vrednovat će se ocjenom u rubrici aktivnost, a može doprinijeti i višoj zaključnoj ocjeni iz engleskog jezika.
 

 

Naziv izvannastavne aktivnosti 
 
   HR –ES
(on-line povezivanje s estonskim učenicima)             
Ciljevi
 
-         dodatno osposobljavanje za govornu i pisanu komunikaciju na engleskom jeziku;
-         poboljšanje informatičkih vještina i opće kulture;
-         povezivanje s učenicima i nastavnicima iz Europske unije
Namjena aktivnosti
 
Jezično komunikacijsko;
Društveno-humanističko.
Nositelj programa
Draško Vučemilović, prof.
 
Način realizacije
Posebno pripremljenim zadacima, učenike se postupno vodi u predstavljanju sebe, škole, lokalne zajednice i RH uz istovremeno učenje o istim atributima kod estonskih učenika
 
Vremenik
35 sati ukupno ( 2-satni susreti u informatičkom kabinetu subotama)
Troškovnik
- sama izvannastavna aktivnost ne iziskuje dodatne troškove. U slučaju dogovora o susretu grupa koje su se povezale, izradio bi se poseban troškovnik (vjerojatnije slijedeće školske godine)
Način vrednovanja i korištenja rezultata
Zalaganje i napredak učenika tijekom aktivnosti može se nagraditi odličnom ocjenom prvenstveno iz engleskog jezika, a opcionalno i iz informatike, povijesti, zemljopisa i umjetnosti.
 

 

Naziv izvannastavne aktivnosti
   ŠKOLSKI FOTOGRAFI
Ciljevi
 
-         razlikovanje bitnih i nebitnih stvari kroz prizmu fotografiranja
-         gledanje s mozgom i znacima koji zbunjuju
-         svijest o perspektivama fotografije
-         širenje opće kulture
-         dokumentiranje važnijih školskih događanja
Namjena aktivnosti
 
Tehnologijska znanja,praktičan rad, umjetnost
Nositelj programa
Mladen Pantar, prof.
Način realizacije
 
Predavanja, terenski rad, posjećivanje izložbi, sudjelovanje na natjecanjima
                                                                               
Vremenik
Radni dogovori tokom tjedna cijele školske godine, predavanja i posjete izložbama subotom.
Troškovnik
Ukupno 3.520 kn (razvijanje filmova, izrada fotografija, foto-papir, toneri, prijevoz učenika)
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Uspješnost internih izložbi određivat će se blic-anketama u svrhu poboljšanja daljnjeg rada. Uspješne fotografe može se nagraditi poticajnom ocjenom za primjenu programskih sadržaja iz fizike, umjetnosti i ostalih nastavnih predmeta na koje se izložba fotografija odnosi.
 

 

Naziv izvannastavne aktivnosti
   NOVINARSKA DRUŽINA
Ciljevi
 
-         istraživanje i definiranje glavnih značajki pisanja:
-         razvijanje jasnog izražavanja misli i stavova;
-         obogaćivanje stručnog i osobnog rječnika;
-         razvoj analitičkog mišljenja;
-         poticanje suradničkog rada.
Namjena aktivnosti
 
Jezično-komunikacijsko područje, umjetnost
Nositelj programa
Gordana Zurak, prof.
Način realizacije
 
Grupni i individualni rad, vježbe, prezentacije            
 
Vremenik
Rad družine predviđen je subotom, jednom mjesečno, 3 školska sata. Prateće aktivnosti (slanje tekstova na LIDRANO, obilježavanje Dana žena i tiskanje školskog lista) odvijat će se prema zadanim datumima.
Troškovnik
Tisak školskog lista 5.000,00 kn
Izrada fotografija 500,00 kn
Diskete za snimanje 200,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Rad učenika može se vrednovati ocjenom u predmetu ili nagraditi pohvalnicom i knjigom na kraju školske godine.
Uspjeh programa pokazat će i broj prodanih školskih listova kao i plasman lista i radova na LIDRANO smotri..
 

 

Naziv izvannastavne aktivnosti
   EDUKACIJA O LJUDSKIM PRAVIMA I DEMOKRACIJI
Ciljevi
 
-         stjecanje komunikacijskih i socijalnih vještina;
-         razvoj istraživačkih vještina analizom znanstvene literature i kontaktiranjem znanstvenih institucija
Namjena aktivnosti
 
Društveno-humanističko područje
Nositelj programa
Sanja Simper, prof., Mirjana Latas, prof. , Tatjana Matetić, prof.
Način realizacije
 
-grupni i individualni rad;
-izlaganje, prezentacija,
-intervjui;
-pisanje članaka;
Grupne posjete mjestima povijesnih događaja i institucijama uprave i samouprave u regiji
                                                                               
 
Vremenik
1-2 puta mjesečno, 2 školska sata, subotama
Troškovnik
Predviđa se trošak od oko 5.000,00 kn za potrošni materijal, print papir, tonere, filmove, karte za gradski i prigradski prijevoz, sredstva za pisanje i crtanje
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
-         individualne ocjene iz znanja ili aktivnosti u srodnim predmetima
-          maturalne radnje,seminarske radnje
 

 

Naziv izvannastavne aktivnosti
   SCENSKA RADIONICA
Ciljevi
 
-         ostvarivanje glumačkih potencijala svih uključenih;
-         jačanje suradničkih odnosa nastavnika i učenika;
-         razvoj kreativnosti kroz stvaranje školske priredbe i sudjelovanje na LIDRANO smotri
Namjena aktivnosti
 
Društveno-humanističko područje, umjetničko, jezično-komunikacijsko
Nositelj programa
Marijana Trinajstić, prof.
Način realizacije
 
-         audicija, radionice, uvježbavanje programa za školsku priredbu;
-         pripreme i prijave za LIDRANO, radni izlet i gluma na otvorenom, sudjelovanje na okruglim stolovima, izrada plakata i sudjelovanje u prezentacijama Gimnazije
                                                                         
 
Vremenik
2 subote u mjesecu od 10 do 12,30 h
Troškovnik
Oprema za scenu 100 kn
Kostimi                150 kn
Iznajmljivanje dvorane   1.500 kn
Sudjelovanje na gradskoj razini Lidrana 60 kn po članu radionice, troškovi prijevoza.
Čajevi, sokovi tijekom proba 200 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Isticanje učenika u radu procjenjuje se kroz stupnjeve: nadprosječno, prosječno i zadovoljavajuće. Prema ostvarenom postignuće voditeljica upućuje prijedloge razrednom ili nastavničkom vijeću za moguće pohvale/nagrade.
 

 

Naziv izvannastavne aktivnosti
   EKO-KANTUNIĆ
Ciljevi
 
-         razvijanje i širenje ekološke svijesti;
-         uređenje školskog vrta;
-         formiranje učionice na otvorenom;
-         obilježavanje važnijih datuma iz ekološkog kalendara;
-         razvijanje dodatne suradnje s ekološkim udrugama
Namjena aktivnosti
 
Praktičan rad, prirodoslovno područje
Nositelj programa
Jasminka Škare Manojlović, prof.
Način realizacije
 
-         rad u vrtu (odstranjivanje korova, sadnja novih biljaka, obogaćivanje zemlje, zalijevanje);
-         nabava opreme i uređenje okoliša
-         izrada plakata i postera
-         sudjelovanje u projektima ekoloških udruga  
 
Vremenik
Tijekom školske godine u dogovoru s učenicima, ukupno 70 sati (2 sata tjedno)
Troškovnik
Stol i klupe za radionicu na otvorenom   5.000,00 kn
Sezonsko bilje                                          1.000,00 kn
Vaze i zemlja za cvijeće                          1.500,00 kn
 Vrtni alat i boje                                       1.000,00 kn
 Hamer i flomasteri                                     300,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
.Procjena korištenja Eko-kantunića u planirane svrhe ( kutić za odmor i relaksaciju, učionica na otvorenom)
Zalaganje učenika može se nagraditi poticajnom ocjenom iz biologije.
 

 

Naziv izvannastavne aktivnosti
       VOLONTERSKA JEZGRA
Ciljevi
 
-         razvoj humanih vrijednosti;
-         preuzimanje socijalne odgovornosti;
-         aktivno sudjelovanje u široj društvenoj zajednici;
-         razvoj novih interesa;
-         učenje pomoću neposrednih iskustava;
Namjena aktivnosti
 
Volonterski rad pokriva sva područja, prvenstveno društveno-humanističko
Nositelj programa
Mira Verunica, dipl. psih.
Način realizacije
 
Vanškolsko volontiranje:
-         kroz volonterski program riječke udruge „Smart“ povezivanje volontera sa raznim udrugama i institucijama kojima je potrebna pomoć
Školsko volontiranje:
-         osmišljavanje i vođenje raznih aktivnosti za svoje vršnjake (origami, salsa, instrukcije iz raznih predmeta, kreativno pisanje, izrada nakita, društvene igre, likovna radionica…)                                    
 
Vremenik
Vanškolsko volontiranje odvija se prema potrebi, a školsko subotama prema dogovoru voditelja-volontera sa svojim korisnicima
Troškovnik
Autobusne kartice za prijevoz volontera                          600,00 kn
Osvježavajući napitci i grickalice za sudionike volonterski vođenih radionica                                                                        1.200,00 kn
Nagrade za naj-volontere na kraju školske godine        1.700,00 kn
 
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Završni upitnik za volontere kojim će se obuhvatiti svi relevantni podaci za buduće planiranje i vođenje volonterskog programa.
 

 

Naziv izvannastavne aktivnosti
       PSIHOLOŠKE RADIONICE ZA POTENCIJALNO DAROVITE I/ILI KREATIVNE UČENIKE („CRTA“)
Ciljevi
 
-         identifikacija i praćenje potencijalno darovitih učenika;
-         rad na razvoju samopoštovanja i drugih pozitivnih atributa ličnosti
-         rad na projektima („U/O kutija knjiga“, „Youth in action“ - suradnja s mladim Šveđanima)
-         postizanje dodatnih socijalnih i komunikacijskih kompetencija
Namjena aktivnosti
 
Društveno-humanističko područje
Nositelj programa
Mira Verunica, dipl. psih.
Način realizacije
 
-         3-satne psihološke radionice sa različitim centralnim temama;
-         dodatni sastanci sa učenicima uključenim u projekte;
-         suradnja s DSA i stipendiranje naših učenika za Ljetnu školu za darovite srednjoškolce u Njemačkoj
 
                                                                               
 
Vremenik
Svake druge subote (radionice), radnim tjednom 1-2 sata (rad na projektima)
Troškovnik
Psihometrijski materijal                      2.400,00 kn
Osvježavajući napitci i grickalice           520,00 kn
30% troškova puta u Švedsku   (11 osoba)            2.200,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Nakon svake radionice vrši se interna evaluacija  koja voditeljici služi za poboljšanje slijedećeg susreta i ukupnog programa.
Pokazatelj uspješnosti programa je i konstantna uključenost potencijalno darovitih s obzirom na to da nema nikakvih mehanizama prisile.
 
DODATNA NASTAVA
 

 

Naziv programa
 DODATNA NASTAVA IZ MATEMATIKE    
Ciljevi
 
-         proširenje gradiva dodatne nastave;
-         poticanje interesa za matematiku;
-         razvoj matematičke kompetencije.
Namjena aktivnosti
 
Matematičko- prirodoslovno područje
Nositelj programa
Karma Rubinić, prof.
Način realizacije
 
Grupni i individualni rad;
Metoda razgovora, izlaganja
                                                                               
 
Vremenik
Pripreme za školsko takmičenje
Pripreme za županijsko takmičenje
Pripreme za takmičenje Alpe Adria
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Uspjeh učenika na natjecanjima iz čega proizlazi i adekvatno nagrađivanje
 

 

Naziv programa
 DODATNA NASTAVA IZ TZK - ODBOJKA    
Ciljevi
 
-         poboljšana tehnika baratanja loptom;
-         zadržavanje visokog nivoa postignuća na svim nivoima natjecanja.
Namjena aktivnosti
 
TZK
Nositelj programa
Zlata Mustapić, prof. TZK
Način realizacije
 
Strukturirane vježbe
Pripreme za natjecanja
Vremenik
Subotom od 8 do 10 h, ukupno 35 sati tijekom školske godine
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Uspjeh na kraju Županijskog i Državnog prvenstva srednjih škola u odbojci
 

 

Naziv programa
 DODATNA NASTAVA – TALIJANSKI JEZIK
Ciljevi
 
-         poboljšane komunikacijske i općekulturalne kompetencije;
-         postizanje dodatnog gramatičkog znanja;
-         uključivanje u natjecanja iz talijanskog jezika
Namjena aktivnosti
 
Jezično- komunikacijsko područje
Nositelj programa
Nataša Frković Đorđević, prof.
Način realizacije
 
Neposredni rad s učenicima (individualno i grupno)
Samostalni rad učenika uz mentorski nadzor
                                                                               
 
Vremenik
35 sati tijekom školske godine, 0-ti sat u popodnevnoj smjeni
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Uspjeh učenika na natjecanjima iz čega proizlazi i adekvatno nagrađivanje
 

 

Naziv programa
 DODATNA NASTAVA - ENGLESKI JEZIK
Ciljevi
 
-         poboljšane komunikacijske i općekulturalne kompetencije;
-         postizanje dodatnog gramatičkog znanja;
-         uključivanje u natjecanja iz engleskog jezika
Namjena aktivnosti
 
Jezično- komunikacijsko područje
Nositelj programa
Vanda Podgoršek, prof.
Način realizacije
 
Grupni i individualni rad;
                                                                               
 
Vremenik
2 školska sata subotom (od 10 do 12h) – tijekom školske godine 35 sati ukupno
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Uspjeh učenika na natjecanjima iz engleskog jezika iz čega proizlazi i adekvatno nagrađivanje
 
DOPUNSKA NASTAVA
 

 

Naziv programa
 DOPUNSKA NASTAVA – ENGLESKI JEZIK
Ciljevi
 
-         osposobljavanje učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju
 
Namjena aktivnosti
 
Jezično- komunikacijsko područje
Nositelj programa
Draško Vučemilović, prof.
Način realizacije
 
Frontalni, individualni, rad u grupama i parovima, kombinacije, samostalno pisanje zadataka, vježbe                                          
 
Vremenik
Tijekom školske godine 35 sati ukupno, prema rasporedu
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Zadaci objektivnog tipa na osnovnoj razini znanja engleskog jezika
 

 

Naziv programa
 DOPUNSKA NASTAVA – ENGLESKI JEZIK
Ciljevi
 
-         osposobljavanje učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju;
-         poboljšavanje jezično-komunikacijskih vještina
Namjena aktivnosti
 
Jezično- komunikacijsko područje
Nositelj programa
Vanda Podgoršek, prof.
Način realizacije
 
Individualni i grupni rad                                            
 
Vremenik
35 sati ukupno, subotama od 12 – 14 h
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Zadaci objektivnog tipa na osnovnoj razini znanja engleskog jezika
 

 

Naziv programa
 DOPUNSKA NASTAVA – MATEMATIKA
Ciljevi
 
-         pomoć učenicima u svladavanju gradiva redovne nastave
Namjena aktivnosti
 
Matematičko-prirodoslovno područje
Nositelj programa
Karma Rubinić, prof.
Način realizacije
 
Individualni i grupni rad                                            
 
Vremenik
35 sati u drugim razredima i 18 sati u trećim, prema rasporedu
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Uspjeh u redovnoj nastavi
 
IZBORNA NASTAVA
 

 

Naziv nastave
     FIZIKA - ASTRONOMIJA
Ciljevi
 
-         osposobiti učenike za dodatne prirodoznanstvene i tehnologijske kompetencije , koje nisu pokrivene redovnim programom
Namjena aktivnosti
 
-         Nastava pokriva praktičan rad, tehničko-tehnologijsko područje te prirodoslovno.
 
Nositelj
Mladen Pantar, prof.
Način realizacije
 
-         Frontalni rad, razgovori, samostalni rad učenika, terenski rad (opservacija), referati, seminari, izlaganja                            
 
Vremenik
70 sati u trećim i 64 sata u četvrtim razredima, prema satnici
Troškovnik
-         posjet Riječkoj zvjezdarnici 30,00 kn po učeniku;
-         posjet zvjezdarnici u Zagrebu ili Višnjanu 150,00 kn po učeniku;
-         potrošni materijal    500,00 kn
 
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Provjeravanje znanja učenika, bilješke o napredovanju
 

 

Naziv nastave
     BIOLOGIJA – ZAŠTITA ČOVJEKOVA OKOLIŠA
Ciljevi
 
-         osposobiti učenike za dodatne prirodoznanstvene kompetencije , koje nisu pokrivene redovnim programom
Namjena aktivnosti
 
-         Nastava pokriva prirodoslovno područje .
 
Nositelj
Irene Kuvačić, prof.
Način realizacije
 
-         Frontalni rad, razgovori, samostalni rad učenika, terenski rad (posjet opatijskom parku), referati, seminari, izlaganja, sudjelovanje na Festivalu znanosti, posjet Eko-centru Beli na Cresu                                     
 
Vremenik
64    sata u četvrtim razredima, prema satnici
Troškovnik
Iznajmljivanje autobusa za posjet Eko-centru Beli     1.300,00 kn
Trajekt                                                                             700,00
Ulaznice     15 kn
Ukupno po učenike 115,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Ostvarenje ciljeva procjenjuje se postignutim uspjehom u samostalnom radu, usmenom i pismenom provjeravanju učenika kroz cijelu školsku godinu, a rezultira zaključnom ocjenom iz predmeta Biologija – izborna nastava
 

 

Naziv nastave
     INFORMATIKA
Ciljevi
 
-         povećanje vještina, znanja i sposobnosti na području informacijske i komunikacijske tehnologije;
-         razvoj logičkog i kritičkog razmišljanja;
-         povećanje digitalne kompetencije
Namjena aktivnosti
 
-         Izborna nastava pokriva tehničko-tehnologijsko i jezično-komunikacijsko područje.
Nositelj
Sanja Perman Benković, prof.
Način realizacije
 
-         Predavanja i vježbe u kabinetu informatike u skupinama od cca 15 učenika (drugi i treći razredi).;
-         Samostalni rad učenika (projekti, seminari);
-         Korištenje intraneta i Interneta;                     
 
Vremenik
70    Sati kroz školsku godinu, prema predviđenom rasporedu rada
Troškovnik
Nema predviđenih troškova
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Pismeno i usmeno provjeravanje postignuća učenika, primjena znanja u izvođenju vježbe, pokazana samostalnost, vještina, uporaba opreme.
 
 FAKULTATIVNA NASTAVA
 

 

Naziv nastave
NJEMAČKI JEZIK – NASTAVA ZA NJEMAČKU JEZIČNU DIPLOMU
Ciljevi
 
-         povećanje komunikacijske kompetencije učenika
Namjena aktivnosti
 
Nastava pokriva jezično-komunikacijsko područje.
 
Nositelj
Sonja Jurić, prof., dr. Ulrich Dronske (Bundesverwaltungsamt)
Način realizacije
 
-         nakon inicijalnog testa, u nastavu se uključuju učenici sa najmanje vrlo dobrim znanjem njemačkog jezika;
-         u 4. razredu, učenici koji su redovito pohađali DSD-nastavu, pristupaju ispitu 
 
Vremenik
2 sata tjedno tijekom sve 4 godine školovanja
Troškovnik
-         sve troškove snosi Zentralle fur das Auslandsschulwesen
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
U svakom polugodištu učenika se ocjenjuje sa po dvije ocjene iz usmenog izražavanja i dvije ocjene iz pismenog izražavanja iz kojih ravnopravno proizlazi zaključna ocjena.
 
PROJEKTI
 

 

Naziv projekta
 
15. MULTIDISCIPLINARNI SUSRET ALPE-ADRIA
Ciljevi
 
-         stjecanje i poboljšanje brojnih kompetencija: jezično-komunikacijske, matematičke, informatičko-tehnologijske,prirodoznanstvene, socijalne, opću kulturu…
Namjena aktivnosti
 
Projekt pokriva slijedeća područja:
-         umjetničko (natjecanje u glazbi, fotografiji, grafici),
-         tjelesno-zdravstveno (sportska nadmetanja u odbojci, malom nogometu, atletici i šahu)
-         prirodoslovlje (natjecanje u kemiji, biologiji, fizici i matematici)
 
Nositelj programa
Ravnateljica Ivanka Škarić, prof, koordinatorica Nataša Frković-Đorđević, mentori za pojedina područja (Rubinić, Pantar, I. Kuvačić, Mustapić, Škare Manojlović, D. Kuvačić).
Način realizacije
 
-         grupna i individualna natjecanja;
-         izlaganja na okruglim stolovima;
-         pisanje članaka, intervjua                             
 
Vremenik
2        radni susret u listopadu 2008.;
3        radni susret u siječnju 2009.;
4        natjecanje u ožujku 2009.;
5        evaluacija – ožujak –listopad 2009.
Troškovnik
Ukupni troškovi kreću se oko 115.000,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Za učenike: prema već ustaljenom načinu bodovanja u praktičnom i teoretskom dijelu natjecanja jasno su vidljivi rezultati učenika ili škole. Najuspješniji pojedinci mogu se i dodatno nagraditi ocjenom iz srodnog predmeta..
Evaluacija ukupnog projekta izvršit će se uhodanim načinom na međunarodnoj razini.
 
 
EKSKURZIJE, IZLETI
 

 

Naziv izleta
MATURALNA EKSKURZIJA ČETVRTIH RAZREDA
Ciljevi
 
-         upoznavanje europske kulturne baštine (Beč, Prag)
-         jačanje osjećaja povezanosti i pripadnosti razredu i školi
Namjena aktivnosti
 
-         Umjetničko i društveno-humanističko područje
Nositelj programa
Vanda Podgoršek, Sanja Perman Benković, Oliver Kvasina
Način realizacije
 
Agencijskim autobusom, noćno putovanje do Beča, razgledavanje Beča uz stručno vodstvo. Preostali dani u Pragu sa svakodnevnim posjetama kulturnim i povijesnim znamenitostima.                                                       
 
Vremenik
Od 14. do 20. rujna 2008..
Troškovnik
Oko 2.200,00 kn po učeniku
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Razgovori na satovima razrednih odjela
Analiza ekskurzije na Nastavničkom vijeću
 

 

Naziv izleta
       POSJET GLAVNOM GRADU RH
Ciljevi
 
-         Razvijanje opće kulture prirodoznanstvenih i socijalnih kompetencija;
-         Jačanje osjećaja pripadnosti Gimnaziji
Namjena aktivnosti
 
-         Kroz upoznavanje glavnog grada , obrada umjetničkih, društveno-humanističkih i prirodoslovnih sadržaja.
 
Nositelj programa
Oliver Kvasina, prof.
Način realizacije
 
 Unajmljenim autobusima svi učenici, razrednici i uprava škole odlaze u jutarnjim satima za Zagreb gdje uz pratnju vodiča posjećuju izložbu stećaka i Botanički vrt. Za učenike prvih razreda predviđen je razgled grada.                          
 
Vremenik
Cjelodnevni izlet 18.10.2008.
Troškovnik
Po učeniku 130,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Razgovori na satovima razrednog odjela te u nastavi povijesti, likovne umjetnosti, geografije i biologije.
 

 

Naziv izleta
PROSLAVA DANA ŠKOLE – RADNI IZLET
Ciljevi
 
-         jačanje osjećaja pripadnosti školi,
-         terenska nastava iz raznih područja
Namjena aktivnosti
 
-         TZK, praktičan rad, prirodoslovno, humanističko
Nositelj programa
Učeničko vijeće + Mira Verunica, dipl. psih.
Način realizacije
 
Zajednički izlet u prirodu svih učenika i nastavnika sa pripremljenim sadržajima za učenje i zabavu                                   
 
Vremenik
19.3. 2009.
Troškovnik
Po sudioniku oko 120,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Anketa na povratku sa izleta; koristit će se za pripremu slijedeće proslave Dana škole.
 
IZVANŠKOLSKE AKTIVNOSTI
 
Učenici će biti uključeni i u niz aktivnosti koje nude dokazani suradnici naše škole:
-         „Sekunda koja mijenja život“ – HAK Rijeka;
-         „Istraživanje međunarodnog humanitarnog prava“, „Solidarnost na djelu“, tečaj prve pomoći, akcija dobrovoljnog darivanja krvi za Valentinovo, „Suzbijanje trgovanja ljudima“ – Crveni križ;
-         Ljetna škola za darovite srednjoškolce – Deutsche Schuller Akademie, Bonn, Njemačka
-         „Youth in action“ , međunarodna razmjena učenika ( uzvratna posjeta mladina iz Sandvikena, Švedska);
-         „Forum kazalište“ – program prevencije nasilja, - udruga „Alarm“ Rijeka;
-         „Moji prvi izbori“ – edukacija maturanata – udruga „GONG“;
-         „Živjeti zdravu mladost“- edukacija za učenike drugih razreda – HZZJZ
 
Dugoročni cilj školskog kurikuluma je iskustveno učenje i aktivno sudjelovanje prema osobnim interesima učenika i nastavnika. Iako će se kroz nadolazeće godine sadržaji i voditelji aktivnosti mijenjati, Gimnazija će i dalje pružati mogućnost radosnijeg učenja u neopterećujućem okruženju.




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju