« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
"...nastavak u obliku Viber zajednice Centar mature u kojoj se svakodnevno objavljuju relevantne novosti i u kojoj postoji mogućnost slanja privatne poruke, a odgovor na upit stiže u najkraćem mogućem roku. U Viber zajednici integriran je i chatbot koji služi kako bi davao odgovore ..."
(https://www.ncvvo.hr)
Pregled sadržaja:
1. Izvannastavne aktivnosti
2. Dodatna nastava
3. Dopunska nastava
4. Izborna nastava
5. Fakultativna nastava
6. Projekti
7. Ekskurzije, izleti
8. Izvanškolske aktivnosti
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
ŠKOLSKI SPORTSKI KLUB
|
Ciljevi
|
- razvoj fizičkih sposobnosti i zdravlja;
- poboljšana socijalizacija i osjećaj pripadnosti školi;
- zadovoljavanje interesa učenika za pojedine grane fizičke kulture
|
Namjena aktivnosti
|
Tjelesna i zdravstvena kultura
|
Nositeljica programa
|
Zlata Mustapić, prof.
|
Način realizacije
|
Pripreme i treninzi u slobodnim terminima dvorane, natjecanja prema rasporedu Saveza školskih sportskih klubova PGŽ. Uključuje: odbojku (mladići i djevojke); tenis (mladići i djevojke), košarka i nogomet za mladiće.
Gostovanje u sportskom dijelu programa za Dan škole – prijatelja Pazinskog srednjoškolskog centra.
Sudjelovanje u organiziranim sportskim manifestacijama („Homo si teć“, Hrvatski olimpijski dan…)
|
Vremenik
|
Prema slobodnim terminima u dvorani Gorovo
|
Troškovnik
|
Kako je teško predvidjeti do kojih destinacija u okviru sustava natjecanja treba putovati (Krk, Cres, Delnice, Crikvenica…) na osnovi prošlogodišnjih iskustava, procjenjuje se da bi zadovoljavajuća suma bila 6.000,00 kn (uključuje i obnavljanje fonda lopti po sportskim granama).
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Uključenost učenika na treninge, uspjesi na natjecanjima što motivirajuće djeluje na uključivanje novih. Zalaganje učenika može se i dodatno nagraditi poticajnom ocjenom iz TZK.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
PJEVAČKI ZBOR
|
Ciljevi
|
- okupljanje što većeg broja zainteresiranih učenika;
- ovladavanje osnovnim pjevačkim tehnikama;
- osposobljavanje za višeglasno pjevanje i javne nastupe
- razvoj socijalnih kompetencija,
- obogaćivanje i proširivanje opće kulture učenika.
|
Namjena aktivnosti
|
Umjetničko područje
|
Nositeljica programa
|
Doris Kovačić, prof. glazbene umjetnosti
|
Način realizacije
|
Aktivnost se prvenstveno ostvaruje probama na kojima se uvježbava program. Važan segment čine i nastupi zbora, kako oni vezani iz događanja u školi, tako i oni van nje.
U proljeće 2009. zbor će sudjelovati na županijskoj smotri zborova „Glazbene dječje čarolije“
|
Vremenik
|
Probe zbora održavaju se 2 puta tjedno, sukladno slobodnom vremenu učenika-pjevača.
|
Troškovnik
|
Za potrebe prijevoza učenika na županijsku smotru, potrebno je izdvojiti približno 500,00 kn.
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Vrednovanje će se izvršiti na dvije razine: globalnoj (postignuće zbora u cjelini, uspješnost izvedbe programa, redovitost dolazaka) i individualnoj (napredak u vokalnoj tehnici, opsegu glasa). Svaki će član na kraju nastavne godine dobiti usmeno mišljenje voditeljice o vlastitom napretku.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
DEBATA
|
Ciljevi
|
- razvijanje komunikacijskih, socijalnih i govorničkih vještina, vještina aktivnog slušanja, kritičkog mišljenja, rješavanja problema i sukoba, argumentiranog raspravljanja, tolerancije, samosvijesti i odgovornosti u iznošenju vlastitih stavova;
- proširivanje opsega opće kulture
- sistematično pristupanje sadržajima
|
Namjena aktivnosti
|
Demokracija, komunikacija
|
Nositeljica programa
|
Sanja Bradić, prof. psihologije
|
Način realizacije
|
Održavanje tjednih sastanaka u školskim učionicama, određivanje teza debatiranja, priprema i informiranje o pojmovima teze putem Interneta ili stručne literature, interno vježbanje i pripreme za turnire. Sudjelovanje na turnirima.
|
Vremenik
|
Jednom tjedno, 2 školska sata.
|
Troškovnik
|
Predviđeni troškovi za 6 najboljih debatanata ( 2 ekipe):
- sudjelovanje na seminarima – 180 kn;
- sudjelovanje na turnirima – 180 kn;
- smještaj u hostelu – 180 kn;
- prijevoz – 780 kn;
- Ljetna škola demokracije – 9.000,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Vrednovanje debate vršit će se analizom uključenosti i stalnosti prijavljenih učenika te posebno uspjesima na turnirima. Pojedinačno zalaganje i napredak može se ocijeniti poticajnom ocjenom unutar predmeta: psihologije, logike, sociologije, etike, filozofije, politike i gospodarstva, povijesti ili hrvatskog jezika.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
PLANINARSKA GRUPA
|
Ciljevi
|
- dodatno povezivanje učenika i nastavnika međusobno, kao i zajedničko povezivanje s prirodom;
- povezivanje teoretskih znanja iz prirodoslovnih predmeta sa novim spoznajama u izvornom okruženju;
- poboljšanje psihofizičkog razvoja i stjecanje dodatnih vještina svih uključenih;
- razvijanje ekološke svijesti.
|
Namjena aktivnosti
|
Praktičan rad, prirodoslovlje, tjelesna i zdravstvena kultura
|
Nositelj programa
|
Oliver Kvasina, prof. geografije
|
Način realizacije
|
Organizacija izleta i boravak u planinskim prostorima naše okolice.
|
Vremenik
|
Jednodnevni izleti u jesen i proljeće, subotom ili nedjeljom
|
Troškovnik
|
2 izleta planirana su s korištenjem unajmljenog autobusa, dnevni najam cca 2.500,00 kn, ukupne potrebe cca 5.000,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Primjenjiva znanja iz geografije, biologije i TZK moguće je učenicima vrednovati ocjenom iz zalaganja iz tih predmeta.
Ukupni uspjeh programa bit će vidljiv iz stupnja realiziranih izleta i iz ukupnog broja uključenih učenika i nastavnika.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
ZeeN – ZIDNE NOVINE NA ENGLESKOM JEZIKU
|
Ciljevi
|
- razvijanje istraživačkih metoda;
- kreativan odnos prema engleskom jeziku;
- informiranje o aktualnim događajima i temama iz sfere učeničkih interesa
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično-komunikacijska, opća kultura, praktičan rad
|
Nositelj programa
|
Vanda Podgoršek, prof.
|
Način realizacije
|
Grupni rad sa zainteresiranim učenicima.
|
Vremenik
|
Subotama ili radnim tjednom u dogovoru s učenicima, tijekom cijele školske godine
|
Troškovnik
|
200 kn (potrošni materijal: hamer papir, flomasteri, boje, ljepilo, selotejp…)
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Učenička postignuća vrednovat će se ocjenom u rubrici aktivnost, a može doprinijeti i višoj zaključnoj ocjeni iz engleskog jezika.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
HR –ES
(on-line povezivanje s estonskim učenicima)
|
Ciljevi
|
- dodatno osposobljavanje za govornu i pisanu komunikaciju na engleskom jeziku;
- poboljšanje informatičkih vještina i opće kulture;
- povezivanje s učenicima i nastavnicima iz Europske unije
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično komunikacijsko;
Društveno-humanističko.
|
Nositelj programa
|
Draško Vučemilović, prof.
|
Način realizacije
|
Posebno pripremljenim zadacima, učenike se postupno vodi u predstavljanju sebe, škole, lokalne zajednice i RH uz istovremeno učenje o istim atributima kod estonskih učenika
|
Vremenik
|
35 sati ukupno ( 2-satni susreti u informatičkom kabinetu subotama)
|
Troškovnik
|
- sama izvannastavna aktivnost ne iziskuje dodatne troškove. U slučaju dogovora o susretu grupa koje su se povezale, izradio bi se poseban troškovnik (vjerojatnije slijedeće školske godine)
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata
|
Zalaganje i napredak učenika tijekom aktivnosti može se nagraditi odličnom ocjenom prvenstveno iz engleskog jezika, a opcionalno i iz informatike, povijesti, zemljopisa i umjetnosti.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
ŠKOLSKI FOTOGRAFI
|
Ciljevi
|
- razlikovanje bitnih i nebitnih stvari kroz prizmu fotografiranja
- gledanje s mozgom i znacima koji zbunjuju
- svijest o perspektivama fotografije
- širenje opće kulture
- dokumentiranje važnijih školskih događanja
|
Namjena aktivnosti
|
Tehnologijska znanja,praktičan rad, umjetnost
|
Nositelj programa
|
Mladen Pantar, prof.
|
Način realizacije
|
Predavanja, terenski rad, posjećivanje izložbi, sudjelovanje na natjecanjima
|
Vremenik
|
Radni dogovori tokom tjedna cijele školske godine, predavanja i posjete izložbama subotom.
|
Troškovnik
|
Ukupno 3.520 kn (razvijanje filmova, izrada fotografija, foto-papir, toneri, prijevoz učenika)
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Uspješnost internih izložbi određivat će se blic-anketama u svrhu poboljšanja daljnjeg rada. Uspješne fotografe može se nagraditi poticajnom ocjenom za primjenu programskih sadržaja iz fizike, umjetnosti i ostalih nastavnih predmeta na koje se izložba fotografija odnosi.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
NOVINARSKA DRUŽINA
|
Ciljevi
|
- istraživanje i definiranje glavnih značajki pisanja:
- razvijanje jasnog izražavanja misli i stavova;
- obogaćivanje stručnog i osobnog rječnika;
- razvoj analitičkog mišljenja;
- poticanje suradničkog rada.
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično-komunikacijsko područje, umjetnost
|
Nositelj programa
|
Gordana Zurak, prof.
|
Način realizacije
|
Grupni i individualni rad, vježbe, prezentacije
|
Vremenik
|
Rad družine predviđen je subotom, jednom mjesečno, 3 školska sata. Prateće aktivnosti (slanje tekstova na LIDRANO, obilježavanje Dana žena i tiskanje školskog lista) odvijat će se prema zadanim datumima.
|
Troškovnik
|
Tisak školskog lista 5.000,00 kn
Izrada fotografija 500,00 kn
Diskete za snimanje 200,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Rad učenika može se vrednovati ocjenom u predmetu ili nagraditi pohvalnicom i knjigom na kraju školske godine.
Uspjeh programa pokazat će i broj prodanih školskih listova kao i plasman lista i radova na LIDRANO smotri..
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
EDUKACIJA O LJUDSKIM PRAVIMA I DEMOKRACIJI
|
Ciljevi
|
- stjecanje komunikacijskih i socijalnih vještina;
- razvoj istraživačkih vještina analizom znanstvene literature i kontaktiranjem znanstvenih institucija
|
Namjena aktivnosti
|
Društveno-humanističko područje
|
Nositelj programa
|
Sanja Simper, prof., Mirjana Latas, prof. , Tatjana Matetić, prof.
|
Način realizacije
|
-grupni i individualni rad;
-izlaganje, prezentacija,
-intervjui;
-pisanje članaka;
Grupne posjete mjestima povijesnih događaja i institucijama uprave i samouprave u regiji
|
Vremenik
|
1-2 puta mjesečno, 2 školska sata, subotama
|
Troškovnik
|
Predviđa se trošak od oko 5.000,00 kn za potrošni materijal, print papir, tonere, filmove, karte za gradski i prigradski prijevoz, sredstva za pisanje i crtanje
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
- individualne ocjene iz znanja ili aktivnosti u srodnim predmetima
- maturalne radnje,seminarske radnje
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
SCENSKA RADIONICA
|
Ciljevi
|
- ostvarivanje glumačkih potencijala svih uključenih;
- jačanje suradničkih odnosa nastavnika i učenika;
- razvoj kreativnosti kroz stvaranje školske priredbe i sudjelovanje na LIDRANO smotri
|
Namjena aktivnosti
|
Društveno-humanističko područje, umjetničko, jezično-komunikacijsko
|
Nositelj programa
|
Marijana Trinajstić, prof.
|
Način realizacije
|
- audicija, radionice, uvježbavanje programa za školsku priredbu;
- pripreme i prijave za LIDRANO, radni izlet i gluma na otvorenom, sudjelovanje na okruglim stolovima, izrada plakata i sudjelovanje u prezentacijama Gimnazije
|
Vremenik
|
2 subote u mjesecu od 10 do 12,30 h
|
Troškovnik
|
Oprema za scenu 100 kn
Kostimi 150 kn
Iznajmljivanje dvorane 1.500 kn
Sudjelovanje na gradskoj razini Lidrana 60 kn po članu radionice, troškovi prijevoza.
Čajevi, sokovi tijekom proba 200 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Isticanje učenika u radu procjenjuje se kroz stupnjeve: nadprosječno, prosječno i zadovoljavajuće. Prema ostvarenom postignuće voditeljica upućuje prijedloge razrednom ili nastavničkom vijeću za moguće pohvale/nagrade.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
EKO-KANTUNIĆ
|
Ciljevi
|
- razvijanje i širenje ekološke svijesti;
- uređenje školskog vrta;
- formiranje učionice na otvorenom;
- obilježavanje važnijih datuma iz ekološkog kalendara;
- razvijanje dodatne suradnje s ekološkim udrugama
|
Namjena aktivnosti
|
Praktičan rad, prirodoslovno područje
|
Nositelj programa
|
Jasminka Škare Manojlović, prof.
|
Način realizacije
|
- rad u vrtu (odstranjivanje korova, sadnja novih biljaka, obogaćivanje zemlje, zalijevanje);
- nabava opreme i uređenje okoliša
- izrada plakata i postera
- sudjelovanje u projektima ekoloških udruga
|
Vremenik
|
Tijekom školske godine u dogovoru s učenicima, ukupno 70 sati (2 sata tjedno)
|
Troškovnik
|
Stol i klupe za radionicu na otvorenom 5.000,00 kn
Sezonsko bilje 1.000,00 kn
Vaze i zemlja za cvijeće 1.500,00 kn
Vrtni alat i boje 1.000,00 kn
Hamer i flomasteri 300,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
.Procjena korištenja Eko-kantunića u planirane svrhe ( kutić za odmor i relaksaciju, učionica na otvorenom)
Zalaganje učenika može se nagraditi poticajnom ocjenom iz biologije.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
VOLONTERSKA JEZGRA
|
Ciljevi
|
- razvoj humanih vrijednosti;
- preuzimanje socijalne odgovornosti;
- aktivno sudjelovanje u široj društvenoj zajednici;
- razvoj novih interesa;
- učenje pomoću neposrednih iskustava;
|
Namjena aktivnosti
|
Volonterski rad pokriva sva područja, prvenstveno društveno-humanističko
|
Nositelj programa
|
Mira Verunica, dipl. psih.
|
Način realizacije
|
Vanškolsko volontiranje:
- kroz volonterski program riječke udruge „Smart“ povezivanje volontera sa raznim udrugama i institucijama kojima je potrebna pomoć
Školsko volontiranje:
- osmišljavanje i vođenje raznih aktivnosti za svoje vršnjake (origami, salsa, instrukcije iz raznih predmeta, kreativno pisanje, izrada nakita, društvene igre, likovna radionica…)
|
Vremenik
|
Vanškolsko volontiranje odvija se prema potrebi, a školsko subotama prema dogovoru voditelja-volontera sa svojim korisnicima
|
Troškovnik
|
Autobusne kartice za prijevoz volontera 600,00 kn
Osvježavajući napitci i grickalice za sudionike volonterski vođenih radionica 1.200,00 kn
Nagrade za naj-volontere na kraju školske godine 1.700,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Završni upitnik za volontere kojim će se obuhvatiti svi relevantni podaci za buduće planiranje i vođenje volonterskog programa.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
PSIHOLOŠKE RADIONICE ZA POTENCIJALNO DAROVITE I/ILI KREATIVNE UČENIKE („CRTA“)
|
Ciljevi
|
- identifikacija i praćenje potencijalno darovitih učenika;
- rad na razvoju samopoštovanja i drugih pozitivnih atributa ličnosti
- rad na projektima („U/O kutija knjiga“, „Youth in action“ - suradnja s mladim Šveđanima)
- postizanje dodatnih socijalnih i komunikacijskih kompetencija
|
Namjena aktivnosti
|
Društveno-humanističko područje
|
Nositelj programa
|
Mira Verunica, dipl. psih.
|
Način realizacije
|
- 3-satne psihološke radionice sa različitim centralnim temama;
- dodatni sastanci sa učenicima uključenim u projekte;
- suradnja s DSA i stipendiranje naših učenika za Ljetnu školu za darovite srednjoškolce u Njemačkoj
|
Vremenik
|
Svake druge subote (radionice), radnim tjednom 1-2 sata (rad na projektima)
|
Troškovnik
|
Psihometrijski materijal 2.400,00 kn
Osvježavajući napitci i grickalice 520,00 kn
30% troškova puta u Švedsku (11 osoba) 2.200,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Nakon svake radionice vrši se interna evaluacija koja voditeljici služi za poboljšanje slijedećeg susreta i ukupnog programa.
Pokazatelj uspješnosti programa je i konstantna uključenost potencijalno darovitih s obzirom na to da nema nikakvih mehanizama prisile.
|
Naziv programa
|
DODATNA NASTAVA IZ MATEMATIKE
|
Ciljevi
|
- proširenje gradiva dodatne nastave;
- poticanje interesa za matematiku;
- razvoj matematičke kompetencije.
|
Namjena aktivnosti
|
Matematičko- prirodoslovno područje
|
Nositelj programa
|
Karma Rubinić, prof.
|
Način realizacije
|
Grupni i individualni rad;
Metoda razgovora, izlaganja
|
Vremenik
|
Pripreme za školsko takmičenje
Pripreme za županijsko takmičenje
Pripreme za takmičenje Alpe Adria
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Uspjeh učenika na natjecanjima iz čega proizlazi i adekvatno nagrađivanje
|
Naziv programa
|
DODATNA NASTAVA IZ TZK - ODBOJKA
|
Ciljevi
|
- poboljšana tehnika baratanja loptom;
- zadržavanje visokog nivoa postignuća na svim nivoima natjecanja.
|
Namjena aktivnosti
|
TZK
|
Nositelj programa
|
Zlata Mustapić, prof. TZK
|
Način realizacije
|
Strukturirane vježbe
Pripreme za natjecanja
|
Vremenik
|
Subotom od 8 do 10 h, ukupno 35 sati tijekom školske godine
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Uspjeh na kraju Županijskog i Državnog prvenstva srednjih škola u odbojci
|
Naziv programa
|
DODATNA NASTAVA – TALIJANSKI JEZIK
|
Ciljevi
|
- poboljšane komunikacijske i općekulturalne kompetencije;
- postizanje dodatnog gramatičkog znanja;
- uključivanje u natjecanja iz talijanskog jezika
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično- komunikacijsko područje
|
Nositelj programa
|
Nataša Frković Đorđević, prof.
|
Način realizacije
|
Neposredni rad s učenicima (individualno i grupno)
Samostalni rad učenika uz mentorski nadzor
|
Vremenik
|
35 sati tijekom školske godine, 0-ti sat u popodnevnoj smjeni
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Uspjeh učenika na natjecanjima iz čega proizlazi i adekvatno nagrađivanje
|
Naziv programa
|
DODATNA NASTAVA - ENGLESKI JEZIK
|
Ciljevi
|
- poboljšane komunikacijske i općekulturalne kompetencije;
- postizanje dodatnog gramatičkog znanja;
- uključivanje u natjecanja iz engleskog jezika
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično- komunikacijsko područje
|
Nositelj programa
|
Vanda Podgoršek, prof.
|
Način realizacije
|
Grupni i individualni rad;
|
Vremenik
|
2 školska sata subotom (od 10 do 12h) – tijekom školske godine 35 sati ukupno
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Uspjeh učenika na natjecanjima iz engleskog jezika iz čega proizlazi i adekvatno nagrađivanje
|
Naziv programa
|
DOPUNSKA NASTAVA – ENGLESKI JEZIK
|
Ciljevi
|
- osposobljavanje učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično- komunikacijsko područje
|
Nositelj programa
|
Draško Vučemilović, prof.
|
Način realizacije
|
Frontalni, individualni, rad u grupama i parovima, kombinacije, samostalno pisanje zadataka, vježbe
|
Vremenik
|
Tijekom školske godine 35 sati ukupno, prema rasporedu
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Zadaci objektivnog tipa na osnovnoj razini znanja engleskog jezika
|
Naziv programa
|
DOPUNSKA NASTAVA – ENGLESKI JEZIK
|
Ciljevi
|
- osposobljavanje učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju;
- poboljšavanje jezično-komunikacijskih vještina
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično- komunikacijsko područje
|
Nositelj programa
|
Vanda Podgoršek, prof.
|
Način realizacije
|
Individualni i grupni rad
|
Vremenik
|
35 sati ukupno, subotama od 12 – 14 h
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Zadaci objektivnog tipa na osnovnoj razini znanja engleskog jezika
|
Naziv programa
|
DOPUNSKA NASTAVA – MATEMATIKA
|
Ciljevi
|
- pomoć učenicima u svladavanju gradiva redovne nastave
|
Namjena aktivnosti
|
Matematičko-prirodoslovno područje
|
Nositelj programa
|
Karma Rubinić, prof.
|
Način realizacije
|
Individualni i grupni rad
|
Vremenik
|
35 sati u drugim razredima i 18 sati u trećim, prema rasporedu
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Uspjeh u redovnoj nastavi
|
Naziv nastave
|
FIZIKA - ASTRONOMIJA
|
Ciljevi
|
- osposobiti učenike za dodatne prirodoznanstvene i tehnologijske kompetencije , koje nisu pokrivene redovnim programom
|
Namjena aktivnosti
|
- Nastava pokriva praktičan rad, tehničko-tehnologijsko područje te prirodoslovno.
|
Nositelj
|
Mladen Pantar, prof.
|
Način realizacije
|
- Frontalni rad, razgovori, samostalni rad učenika, terenski rad (opservacija), referati, seminari, izlaganja
|
Vremenik
|
70 sati u trećim i 64 sata u četvrtim razredima, prema satnici
|
Troškovnik
|
- posjet Riječkoj zvjezdarnici 30,00 kn po učeniku;
- posjet zvjezdarnici u Zagrebu ili Višnjanu 150,00 kn po učeniku;
- potrošni materijal 500,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Provjeravanje znanja učenika, bilješke o napredovanju
|
Naziv nastave
|
BIOLOGIJA – ZAŠTITA ČOVJEKOVA OKOLIŠA
|
Ciljevi
|
- osposobiti učenike za dodatne prirodoznanstvene kompetencije , koje nisu pokrivene redovnim programom
|
Namjena aktivnosti
|
- Nastava pokriva prirodoslovno područje .
|
Nositelj
|
Irene Kuvačić, prof.
|
Način realizacije
|
- Frontalni rad, razgovori, samostalni rad učenika, terenski rad (posjet opatijskom parku), referati, seminari, izlaganja, sudjelovanje na Festivalu znanosti, posjet Eko-centru Beli na Cresu
|
Vremenik
|
64 sata u četvrtim razredima, prema satnici
|
Troškovnik
|
Iznajmljivanje autobusa za posjet Eko-centru Beli 1.300,00 kn
Trajekt 700,00
Ulaznice 15 kn
Ukupno po učenike 115,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Ostvarenje ciljeva procjenjuje se postignutim uspjehom u samostalnom radu, usmenom i pismenom provjeravanju učenika kroz cijelu školsku godinu, a rezultira zaključnom ocjenom iz predmeta Biologija – izborna nastava
|
Naziv nastave
|
INFORMATIKA
|
Ciljevi
|
- povećanje vještina, znanja i sposobnosti na području informacijske i komunikacijske tehnologije;
- razvoj logičkog i kritičkog razmišljanja;
- povećanje digitalne kompetencije
|
Namjena aktivnosti
|
- Izborna nastava pokriva tehničko-tehnologijsko i jezično-komunikacijsko područje.
|
Nositelj
|
Sanja Perman Benković, prof.
|
Način realizacije
|
- Predavanja i vježbe u kabinetu informatike u skupinama od cca 15 učenika (drugi i treći razredi).;
- Samostalni rad učenika (projekti, seminari);
- Korištenje intraneta i Interneta;
|
Vremenik
|
70 Sati kroz školsku godinu, prema predviđenom rasporedu rada
|
Troškovnik
|
Nema predviđenih troškova
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Pismeno i usmeno provjeravanje postignuća učenika, primjena znanja u izvođenju vježbe, pokazana samostalnost, vještina, uporaba opreme.
|
Naziv nastave
|
NJEMAČKI JEZIK – NASTAVA ZA NJEMAČKU JEZIČNU DIPLOMU
|
Ciljevi
|
- povećanje komunikacijske kompetencije učenika
|
Namjena aktivnosti
|
Nastava pokriva jezično-komunikacijsko područje.
|
Nositelj
|
Sonja Jurić, prof., dr. Ulrich Dronske (Bundesverwaltungsamt)
|
Način realizacije
|
- nakon inicijalnog testa, u nastavu se uključuju učenici sa najmanje vrlo dobrim znanjem njemačkog jezika;
- u 4. razredu, učenici koji su redovito pohađali DSD-nastavu, pristupaju ispitu
|
Vremenik
|
2 sata tjedno tijekom sve 4 godine školovanja
|
Troškovnik
|
- sve troškove snosi Zentralle fur das Auslandsschulwesen
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
U svakom polugodištu učenika se ocjenjuje sa po dvije ocjene iz usmenog izražavanja i dvije ocjene iz pismenog izražavanja iz kojih ravnopravno proizlazi zaključna ocjena.
|
Naziv projekta
|
15. MULTIDISCIPLINARNI SUSRET ALPE-ADRIA
|
Ciljevi
|
- stjecanje i poboljšanje brojnih kompetencija: jezično-komunikacijske, matematičke, informatičko-tehnologijske,prirodoznanstvene, socijalne, opću kulturu…
|
Namjena aktivnosti
|
Projekt pokriva slijedeća područja:
- umjetničko (natjecanje u glazbi, fotografiji, grafici),
- tjelesno-zdravstveno (sportska nadmetanja u odbojci, malom nogometu, atletici i šahu)
- prirodoslovlje (natjecanje u kemiji, biologiji, fizici i matematici)
|
Nositelj programa
|
Ravnateljica Ivanka Škarić, prof, koordinatorica Nataša Frković-Đorđević, mentori za pojedina područja (Rubinić, Pantar, I. Kuvačić, Mustapić, Škare Manojlović, D. Kuvačić).
|
Način realizacije
|
- grupna i individualna natjecanja;
- izlaganja na okruglim stolovima;
- pisanje članaka, intervjua
|
Vremenik
|
2 radni susret u listopadu 2008.;
3 radni susret u siječnju 2009.;
4 natjecanje u ožujku 2009.;
5 evaluacija – ožujak –listopad 2009.
|
Troškovnik
|
Ukupni troškovi kreću se oko 115.000,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Za učenike: prema već ustaljenom načinu bodovanja u praktičnom i teoretskom dijelu natjecanja jasno su vidljivi rezultati učenika ili škole. Najuspješniji pojedinci mogu se i dodatno nagraditi ocjenom iz srodnog predmeta..
Evaluacija ukupnog projekta izvršit će se uhodanim načinom na međunarodnoj razini.
|
Naziv izleta
|
MATURALNA EKSKURZIJA ČETVRTIH RAZREDA
|
Ciljevi
|
- upoznavanje europske kulturne baštine (Beč, Prag)
- jačanje osjećaja povezanosti i pripadnosti razredu i školi
|
Namjena aktivnosti
|
- Umjetničko i društveno-humanističko područje
|
Nositelj programa
|
Vanda Podgoršek, Sanja Perman Benković, Oliver Kvasina
|
Način realizacije
|
Agencijskim autobusom, noćno putovanje do Beča, razgledavanje Beča uz stručno vodstvo. Preostali dani u Pragu sa svakodnevnim posjetama kulturnim i povijesnim znamenitostima.
|
Vremenik
|
Od 14. do 20. rujna 2008..
|
Troškovnik
|
Oko 2.200,00 kn po učeniku
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Razgovori na satovima razrednih odjela
Analiza ekskurzije na Nastavničkom vijeću
|
Naziv izleta
|
POSJET GLAVNOM GRADU RH
|
Ciljevi
|
- Razvijanje opće kulture prirodoznanstvenih i socijalnih kompetencija;
- Jačanje osjećaja pripadnosti Gimnaziji
|
Namjena aktivnosti
|
- Kroz upoznavanje glavnog grada , obrada umjetničkih, društveno-humanističkih i prirodoslovnih sadržaja.
|
Nositelj programa
|
Oliver Kvasina, prof.
|
Način realizacije
|
Unajmljenim autobusima svi učenici, razrednici i uprava škole odlaze u jutarnjim satima za Zagreb gdje uz pratnju vodiča posjećuju izložbu stećaka i Botanički vrt. Za učenike prvih razreda predviđen je razgled grada.
|
Vremenik
|
Cjelodnevni izlet 18.10.2008.
|
Troškovnik
|
Po učeniku 130,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Razgovori na satovima razrednog odjela te u nastavi povijesti, likovne umjetnosti, geografije i biologije.
|
Naziv izleta
|
PROSLAVA DANA ŠKOLE – RADNI IZLET
|
Ciljevi
|
- jačanje osjećaja pripadnosti školi,
- terenska nastava iz raznih područja
|
Namjena aktivnosti
|
- TZK, praktičan rad, prirodoslovno, humanističko
|
Nositelj programa
|
Učeničko vijeće + Mira Verunica, dipl. psih.
|
Način realizacije
|
Zajednički izlet u prirodu svih učenika i nastavnika sa pripremljenim sadržajima za učenje i zabavu
|
Vremenik
|
19.3. 2009.
|
Troškovnik
|
Po sudioniku oko 120,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Anketa na povratku sa izleta; koristit će se za pripremu slijedeće proslave Dana škole.
|