« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
"...nastavak u obliku Viber zajednice Centar mature u kojoj se svakodnevno objavljuju relevantne novosti i u kojoj postoji mogućnost slanja privatne poruke, a odgovor na upit stiže u najkraćem mogućem roku. U Viber zajednici integriran je i chatbot koji služi kako bi davao odgovore ..."
(https://www.ncvvo.hr)
Dobrodošli!
Upravo ste zakoračili u naš školski kurikulum koji obuhvaća kratki prikaz nastavnoga plana i programa izbornih predmeta, izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti te drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti, programa i projekata prema smjernicama hrvatskoga nacionalnog obrazovnog standarda.
2. Osnovni podaci o školi
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
ŠKOLSKI SPORTSKI KLUB
|
Ciljevi
|
- obuhvatiti što više učenika u što više raznovrsnih programa tjelesnog vježbanja;
- zadovoljiti i one interese učenika prema određenoj sportskoj disciplini koja se tijekom redovne nastave TZK-e ne može realizirati;
- omogućiti svim učenicima, a osobito talentiranima za neke sportske discipline razvijanje svojih sposobnosti do objektivno mogućih granica
|
Namjena aktivnosti
|
Tjelesna i zdravstvena kultura
|
Nositelj programa
|
Damir Kuvačić, prof.
|
Način realizacije
|
Pripreme i treninzi u slobodnim terminima dvorane,natjecanja prema rasporedu Saveza školskih sportskih klubova PGŽ.
Uključuje:
Odbojka (mladići i djevojke), nogomet (mladići), atletika ekipno (mladići), kros (djevojke i mladići).
Gostovanje u sportskom dijelu programa za Dan škole-prijatelja Pazinskog srednjoškolskog centra.
Sudjelovanje u manifestacijama “Homo si teć”, Hrvatski olimpijski dan….
|
Vremenik
|
Prema slobodnim terminima u dvorani Gorovo
|
Troškovnik
|
Kako je teško predvidjeti do kojih destinacija u okviru sustava natjecanja treba putovati (Krk, Cres, Delnice, Crikvenica…) na osnovi prošlogodišnjih iskustava, procjenjuje se da bi zadovoljavajuća suma bila 6.000,00 kn (uključuje i obnavljanje fonda lopti i ostalih potrebnih rekvizita).
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Uključivanje učenika na treninge, uspjesi na natjecanjima što motivirajuće djeluje na uključivanje novih učenika. Zalaganje učenika može se i dodatno nagraditi poticajnom ocjenom iz TZK.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
ŠKOLSKA VOKALNA GRUPA
|
Ciljevi
|
- Produbljivanje zanimanja prema zbornom muziciranju te razvijanje sluha
- Usavršavanje pjevačkih glazbenih sposobnosti
- Razvoj osjećaja zajedništva u kolektivnom izvođenju
- Razvijanje osjećaja samopouzdanja i pozitivne slike o sebi
- Osposobiti učenike za samostalno nastupanje i izvođenje glazbenih djela
- Osposobljavanje za višeglasno pjevanje i javne nastupe
- Razvoj socijalnih kompetencija
- Obogaćivanje i proširivanje opće kulture učenika.
|
Namjena aktivnosti
|
Umjetničko područje
|
Nositeljica programa
|
Sandra Milotić Macan, prof. glazbene umjetnosti
|
Način realizacije
|
Aktivnost se realizira zajedničkim probama dva puta tjedno, na kojima se uvježbava program, te predviđenim zajedničkim nastupima odnosno generalnim probama pred nastupe. Aktivnost se prvenstveno ostvaruje probama.
|
Vremenik
|
Aktivnost se odvija tijekom cijele školske godine, a intenzivira se za potrebe nastupa.
Odvija se u 0-tom satu, 7. sat ili nakon 7. sata, ovisno o školskom rasporedu sati i dostupnosti polaznika
|
Troškovnik
|
Predviđa se oko 200,00 kn za notne fascikle za nastupe te za potrebe fotokopiranja notnog materijala
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Vrednovanje će se izvršiti na dvije razine: globalnoj (postignuće zbora u cjelini, uspješnost izvedbe programa, redovitost dolazaka) i individualnoj (napredak u vokalnoj tehnici, opsegu glasa). Svaki će član na kraju nastavne godine dobiti usmeno mišljenje voditeljice o vlastitom napretku.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
DEBATA
|
Ciljevi
|
- razvijanje komunikacijskih, socijalnih i govorničkih vještina, vještina aktivnog slušanja, kritičkog mišljenja, rješavanja problema i sukoba, argumentiranog raspravljanja, tolerancije, samosvijesti i odgovornosti u iznošenju vlastitih stavova;
- proširivanje opsega opće kulture
- sistematično pristupanje sadržajima
|
Namjena aktivnosti
|
Demokracija, komunikacija
|
Nositeljica programa
|
Sanja Bradić, prof. psihologije
|
Način realizacije
|
Održavanje tjednih sastanaka u školskim učionicama, određivanje teza debatiranja, priprema i informiranje o pojmovima teze putem Interneta ili stručne literature, interno vježbanje i pripreme za turnire. Sudjelovanje na turnirima.
|
Vremenik
|
Jednom tjedno, 2 školska sata.
|
Troškovnik
|
Predviđeni troškovi za 6 najboljih debatanata ( 2 ekipe):
- sudjelovanje na seminarima – 180 kn;
- sudjelovanje na turnirima – 180 kn;
- smještaj u hostelu – 180 kn;
- prijevoz – 780 kn;
- Ljetna škola demokracije – 9.000,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Vrednovanje debate vršit će se analizom uključenosti i stalnosti prijavljenih učenika te posebno uspjesima na turnirima. Pojedinačno zalaganje i napredak može se ocijeniti poticajnom ocjenom unutar predmeta: psihologije, logike, sociologije, etike, filozofije, politike i gospodarstva, povijesti ili hrvatskog jezika.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
PLANINARSKA GRUPA
|
Ciljevi
|
- dodatno povezivanje učenika i nastavnika međusobno, kao i zajedničko povezivanje s prirodom;
- povezivanje teoretskih znanja iz prirodoslovnih predmeta sa novim spoznajama u izvornom okruženju;
- poboljšanje psihofizičkog razvoja i stjecanje dodatnih vještina svih uključenih;
- razvijanje ekološke svijesti.
|
Namjena aktivnosti
|
Praktičan rad, prirodoslovlje, tjelesna i zdravstvena kultura
|
Nositelj programa
|
Oliver Kvasina, prof. geografije
|
Način realizacije
|
Organizacija izleta i boravak u planinskim prostorima naše okolice.
|
Vremenik
|
Jednodnevni izleti u jesen i proljeće, subotom ili nedjeljom
|
Troškovnik
|
2 izleta planirana su s korištenjem unajmljenog autobusa, dnevni najam cca 2.500,00 kn, ukupne potrebe cca 5.000,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Primjenjiva znanja iz geografije, biologije i TZK moguće je učenicima vrednovati ocjenom iz zalaganja iz tih predmeta.
Ukupni uspjeh programa bit će vidljiv iz stupnja realiziranih izleta i iz ukupnog broja uključenih učenika i nastavnika.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
ZIDNE NOVINE NA ENGLESKOM JEZIKU
|
Ciljevi
|
- razvijanje istraživačkih metoda;
- kreativan odnos prema engleskom jeziku;
- informiranje o aktualnim događajima i temama iz sfere učeničkih interesa
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično-komunikacijska, opća kultura, praktičan rad
|
Nositelj programa
|
Vanda Podgoršek, prof.
|
Način realizacije
|
Grupni rad sa zainteresiranim učenicima
|
Vremenik
|
Subotama ili radnim tjednom u dogovoru s učenicima, tijekom cijele školske godine
|
Troškovnik
|
200 kn (potrošni materijal: hamer papir, flomasteri, boje, ljepilo, selotejp…)
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Učenička postignuća vrednovat će se ocjenom u rubrici aktivnost, a može doprinijeti i višoj zaključnoj ocjeni iz engleskog jezika.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
MEĐUNARODNI KLUB PRIJATELJSTVA
(ON-LINE KOMUNIKACIJA NA ENGLESKOM JEZIKU)
|
Ciljevi
|
- dodatno osposobljavanje za govornu i pisanu komunikaciju na engleskom jeziku uz upotrebu interneta;
- povezivanje s učenicima i nastavnicima iz drugih zemalja.
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično komunikacijsko;
Društveno-humanističko.
|
Nositelj programa
|
Draško Vučemilović, prof.
|
Način realizacije
|
Posebno pripremljeni zadaci i rad na međunarodno dogovorenim temama (ja, prijatelji, škola, obitelj, zajednica, grad…)
|
Vremenik
|
70 sati ukupno ( 2-satni susreti u informatičkom kabinetu subotama)
|
Troškovnik
|
Troškovi upotrebe interneta, fotokopiranja - 200 kn
Troškovi međusobnih posjeta učenika bit će procijenjeni kad se za to steknu uvjeti
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata
|
Ovisno o području rada i zanimanja učenika te o zalaganju, iznimnim postignućima i predanom radu, na prijedlog nositelja programa, učenike se može nagraditi odličnom ocjenom iz engleskog jezika, informatike, povijesti, zemljopisa ili umjetnosti.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
ŠKOLSKI FOTOGRAFI
|
Ciljevi
|
- razlikovanje bitnih i nebitnih stvari kroz prizmu fotografiranja;
- dokumentiranje važnih školskih događanja;
- razvijanje istraživačkih metoda;
- informiranje o aktuelnim temama i događanjima iz sfere učeničkih interesa.
|
Namjena aktivnosti
|
Opća kultura, ,praktičan rad, umjetničko izražavanje.
|
Nositeljica programa
|
Nataša Frković Đorđević, prof.
|
Način realizacije
|
Predavanja, terenski rad, posjećivanje izložbi, sudjelovanje na natjecanjima
|
Vremenik
|
Subotama ili tijekom radnog tjedna u dogovoru s učenicima, tijekom cijele školske godine..
|
Troškovnik
|
3.500 kn (izrada fotografija, potrošni materijal, prijevoz učenika)
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
- najbolji radovi bit će poslani na foto-natječaje
- sudjelovanje na međunarodnom natjecanju Alpe Adria
- evaluacija školskih izložbi
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
NOVINARSKA DRUŽINA
|
Ciljevi
|
- istraživanje i definiranje glavnih značajki pisanja:
- razvijanje jasnog izražavanja misli i stavova;
- obogaćivanje stručnog i osobnog rječnika;
- razvoj analitičkog mišljenja;
- poticanje suradničkog rada.
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično-komunikacijsko područje, umjetnost
|
Nositeljica programa
|
Vanda Podgoršek, prof.
|
Način realizacije
|
Grupni i individualni rad, vježbe, prezentacije, analize, teorijski i praktičan pristup uređivanju novina
|
Vremenik
|
Rad družine predviđen je subotom, jednom mjesečno, 3 školska sata. Prateće aktivnosti (slanje tekstova na LIDRANO, obilježavanje Dana žena i tiskanje školskog lista) odvijat će se prema zadanim datumima.
|
Troškovnik
|
Tisak školskog lista 7.500.000,00 kn
Izrada fotografija 500,00 kn
Diskete za snimanje 200,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Rad učenika može se vrednovati ocjenom u predmetu ili nagraditi pohvalnicom i knjigom na kraju školske godine.
Uspjeh programa pokazat će i broj prodanih školskih listova kao i plasman lista i radova na LIDRANO smotri..
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
SCENSKA RADIONICA
|
Ciljevi
|
- ostvarivanje glumačkih potencijala svih uključenih;
- jačanje suradničkih odnosa nastavnika i učenika;
- razvoj kreativnosti kroz stvaranje školske priredbe i sudjelovanje na LIDRANO smotri
|
Namjena aktivnosti
|
Društveno-humanističko područje, umjetničko, jezično-komunikacijsko
|
Nositeljica programa
|
Marijana Trinajstić, prof.
|
Način realizacije
|
- audicija, radionice, uvježbavanje programa za školsku priredbu;
- pripreme i prijave za LIDRANO, radni izlet i gluma na otvorenom, sudjelovanje na okruglim stolovima, izrada plakata i sudjelovanje u prezentacijama Gimnazije;
- sudjelovanje voditeljice i članova SR na edukacijskim seminarima.
|
Vremenik
|
2 subote u mjesecu od 10 do 12,30 h
|
Troškovnik
|
Oprema za scenu 100 kn
Kostimi 150 kn
Iznajmljivanje dvorane 1.500 kn
Sudjelovanje na gradskoj razini Lidrana 60 kn po članu radionice, troškovi prijevoza.
Čajevi, sokovi tijekom proba 200 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Isticanje učenika u radu procjenjuje se kroz stupnjeve: nadprosječno, prosječno i zadovoljavajuće. Prema ostvarenom postignuće voditeljica upućuje prijedloge razrednom ili nastavničkom vijeću za moguće pohvale/nagrade.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
EKO-KANTUNIĆ
|
Ciljevi
|
- razvijanje i širenje ekološke svijesti;
- uređenje školskog vrta;
- formiranje učionice na otvorenom;
- stvaranje ugodnog kutka za provođenje slobodnog vremena;
- obilježavanje važnijih datuma iz ekološkog kalendara;
- razvijanje dodatne suradnje s ekološkim udrugama
|
Namjena aktivnosti
|
Praktičan rad, prirodoslovno područje
|
Nositeljica programa
|
Jasminka Škare Manojlović, prof.
|
Način realizacije
|
- rad u vrtu (odstranjivanje korova, sadnja novih biljaka, obogaćivanje zemlje, zalijevanje);
- nabava opreme i uređenje okoliša
- izrada plakata i postera
- sudjelovanje u projektima ekoloških udruga
|
Vremenik
|
Tijekom školske godine u dogovoru s učenicima, ukupno 35 sati
|
Troškovnik
|
Sezonsko bilje 500,00 kn
Vaze i zemlja za cvijeće 500,00 kn
Vrtni alat i boje 1.000,00 kn
Alat za vrt 500,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
.Procjena korištenja Eko-kantunića u planirane svrhe ( kutić za odmor i relaksaciju, učionica na otvorenom)
Zalaganje učenika može se nagraditi poticajnom ocjenom iz biologije.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
VOLONTERSKA JEZGRA
|
Ciljevi
|
- razvoj humanih vrijednosti;
- preuzimanje socijalne odgovornosti;
- aktivno sudjelovanje u široj društvenoj zajednici;
- razvoj novih interesa;
- učenje pomoću neposrednih iskustava;
|
Namjena aktivnosti
|
Volonterski rad pokriva sva područja, prvenstveno društveno-humanističko
|
Nositeljica programa
|
Mira Verunica, dipl. psih.
|
Način realizacije
|
Vanškolsko volontiranje:
- kroz volonterski program riječke udruge „Smart“ povezivanje volontera sa raznim udrugama i institucijama kojima je potrebna pomoć
Školsko volontiranje:
- pomoć Školi u pripremi manifestacija (natjecanja, Dan škole…)
|
Vremenik
|
Vanškolsko volontiranje odvija se prema potrebi, a školsko u okviru planiranih događanja
|
Troškovnik
|
Autobusne kartice za prijevoz volontera 600,00 kn
Nagradni izlet za naj-volontere 1.200,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Završni upitnik za volontere kojim će se obuhvatiti svi relevantni podaci za buduće planiranje i vođenje volonterskog programa.
Upisivanje volonterskog angažmana u volonterske knjižice radi razvoja osobne volonterske „karijere“.
|
Naziv izvannastavne aktivnosti
|
PSIHOLOŠKE RADIONICE ZA POTENCIJALNO DAROVITE I/ILI KREATIVNE („CRTA“)
|
Ciljevi
|
- identifikacija i praćenje potencijalno darovitih učenika;
- rad na razvoju samopoštovanja i drugih pozitivnih atributa ličnosti
- rad na projektima („U/O kutija knjiga“, „Youth in action“ - suradnja s mladim Šveđanima)
- postizanje dodatnih socijalnih i komunikacijskih kompetencija
|
Namjena aktivnosti
|
Društveno-humanističko područje
|
Nositeljica programa
|
Mira Verunica, dipl. psih.
|
Način realizacije
|
- 3-satne psihološke radionice sa različitim centralnim temama;
- dodatni sastanci sa učenicima uključenim u projekte;
- suradnja s DSA i stipendiranje naših učenika za Ljetnu školu za darovite srednjoškolce u Njemačkoj;
- individualni razgovori sa darovitima prema njihovim potrebama;
- testiranje sposobnosti.
|
Vremenik
|
Svake druge subote (radionice), radnim tjednom 1-2 sata (rad na projektima i individualni razgovori)
|
Troškovnik
|
Radni izlet na kraju ili početku školske godine 2.600,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Nakon svake radionice vrši se interna evaluacija koja voditeljici služi za poboljšanje slijedećeg susreta i ukupnog programa.
Pokazatelj uspješnosti programa je i konstantna uključenost potencijalno darovitih s obzirom na to da nema nikakvih mehanizama prisile.
|
Naziv programa
|
DODATNA NASTAVA IZ MATEMATIKE
|
Ciljevi
|
- proširenje gradiva dodatne nastave;
- poticanje interesa za matematiku;
- razvoj matematičke kompetencije.
|
Namjena aktivnosti
|
Matematičko- prirodoslovno područje
|
Nositelj programa
|
Karma Rubinić, prof.
|
Način realizacije
|
Grupni i individualni rad;
Metoda razgovora, izlaganja
|
Vremenik
|
Pripreme za školsko takmičenje
Pripreme za županijsko takmičenje
Pripreme za takmičenje Alpe Adria
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Uspjeh učenika na natjecanjima iz čega proizlazi i adekvatno nagrađivanje
|
Naziv programa
|
DODATNA NASTAVA – TALIJANSKI JEZIK
|
Ciljevi
|
- poboljšane komunikacijske kompetencije i opća kultura;
- postizanje dodatnog gramatičkog znanja;
- uključivanje u natjecanja iz talijanskog jezika
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično- komunikacijsko područje
|
Nositelj programa
|
Tatjana Šepić, prof.
|
Način realizacije
|
Neposredni rad s učenicima (individualno i grupno)
Samostalni rad učenika uz mentorski nadzor
|
Vremenik
|
35 sati tijekom školske godine, 0-ti sat u popodnevnoj smjeni
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Uspjeh učenika na natjecanjima iz čega proizlazi i adekvatno nagrađivanje
|
Za učenike kojima je potrebna pomoć u učenju Škola organizira dopunsku nastavu.
Naziv programa
|
DOPUNSKA NASTAVA – ENGLESKI JEZIK
|
Ciljevi
|
- osposobljavanje učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično- komunikacijsko područje
|
Nositelj programa
|
Draško Vučemilović, prof.
|
Način realizacije
|
Frontalni, individualni, rad u grupama i parovima, kombinacije, samostalno pisanje zadataka, vježbe
|
Vremenik
|
Tijekom školske godine 35 sati ukupno, prema rasporedu
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Zadaci objektivnog tipa na osnovnoj razini znanja engleskog jezika
|
Naziv programa
|
DOPUNSKA NASTAVA –TALIJANSKI JEZIK
|
Ciljevi
|
- osposobljavanje učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju;
- poboljšavanje jezično-komunikacijskih vještina
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično- komunikacijsko područje
|
Nositelj programa
|
Nataša Frković Đorđević, prof.
|
Način realizacije
|
Individualni i grupni rad
|
Vremenik
|
35 sati ukupno, subotama od 12 – 14 h
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Zadaci objektivnog tipa na osnovnoj razini znanja talijanskog jezika
|
Naziv programa
|
DOPUNSKA NASTAVA – MATEMATIKA
|
Ciljevi
|
- pomoć učenicima u svladavanju gradiva redovne nastave
|
Namjena aktivnosti
|
Matematičko-prirodoslovno područje
|
Nositelj programa
|
Karma Rubinić, prof.
|
Način realizacije
|
Individualni i grupni rad
|
Vremenik
|
35 sati u drugim razredima i 18 sati u trećim, prema rasporedu
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Uspjeh u redovnoj nastavi
|
Naziv programa
|
DOPUNSKA NASTAVA – MATEMATIKA
|
Ciljevi
|
- pomoć učenicima u svladavanju gradiva redovne nastave
|
Namjena aktivnosti
|
Matematičko-prirodoslovno područje
|
Nositelj programa
|
Sanja Perman Benković, prof.
|
Način realizacije
|
Individualni i grupni rad
|
Vremenik
|
35 sati u drugim razredima i 18 sati u trećim, prema rasporedu
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Uspjeh u redovnoj nastavi
|
Naziv programa
|
DOPUNSKA NASTAVA – HRVATSKI JEZIK
|
Ciljevi
|
- osposobljavanje učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju;
- poboljšavanje jezično-komunikacijskih vještina
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično- komunikacijsko područje
|
Nositelj programa
|
Gordana Zurak, prof.
|
Način realizacije
|
Individualni i grupni rad
|
Vremenik
|
35 sati ukupno, prema rasporedu, alternativno 2.a i 2.b
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Uspjeh iz hrvatskog jezika na državnoj maturi
|
Naziv nastave
|
FIZIKA-ASTRONOMIJA
|
Ciljevi
|
- osposobljavanje učenika za nastavak školovanja zadovoljavanjem njihovih posebnih interesa za astronomske sadržaje koji nisu zastupljeni u redovnom programu, ali su s njima blisko povezani
|
Namjena aktivnosti
|
- Nastava pokriva praktičan rad, tehničko-tehnologijsko područje te prirodoslovno.
|
Nositelj
|
Mladen Pantar, prof.
|
Način realizacije
|
- Frontalni rad, razgovori, samostalni rad učenika, terenski rad (opservacija), referati, seminari, izlaganja, posjete zvjezdarnicama i Institutu Ruđer Bošković
|
Vremenik
|
70 sati u trećem razredu opće gimnazije prema satnici (grupa od 14 učenika): 33 sati usvajanja novog gradiva + 37 sati terenskog rada, promatranja i ponavljanja usvojenog.
|
Troškovnik
|
- posjet Riječkoj zvjezdarnici 30,00 kn po učeniku;
- posjet zvjezdarnici u Zagrebu ili Višnjanu 150,00 kn po učeniku;
- potrošni materijal 300,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Provjeravanje znanja učenika, bilješke o napredovanju
|
Naziv nastave
|
POVIJEST – STARI GRADOVI NA PODRUČJU OPATIJSKE LIBURNIJE
|
Ciljevi
|
- upoznavanje učenika s obilježjima zavičajne povijesti;
- razvijanje sposobnosti učenika za individualni i grupni istraživački rad; razumijevanje tehnika rada na različitim povijesnim izvorima;
- razvijanje komunikacijskih vještina, jasnog i argumentiranog iznošenja stavova;
- jačanje zanimanja za proučavanje kulturno-povijesne baštine i potrebe njezinog očuvanja.
|
Namjena aktivnosti
|
Nastava pokriva društveno-humanističko područje
|
Nositelj
|
Sanja Simper, prof.
|
Način realizacije
|
Projektna i terenska nastava (obilazak lokaliteta i stručnih ustanova);
Grupni i individualni rad;
Izlaganje, prezentacija;
Pisanje pismenih radova
|
Vremenik
|
66 sati (2 sata tjedno) u 4. razredu opće gimnazije
|
Troškovnik
|
Oko 4000,00 kn (karte za gradski i prigradski prijevoz, ulaznice u muzeje, potrošni materijal, telefon, Internet)
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Provjeravanje i ocjenjivanje znanja ili aktivnosti učenika, bilješke o napredovanju
|
Naziv nastave
|
TALIJANSKI JEZIK – KULTURA I CIVILIZACIJA
|
Ciljevi
|
- usavršavanje znanja i vještina talijanskog jezika;
- razvijanje istraživačkih metoda;
- kreativan odnos prema talijanskom jeziku
|
Namjena aktivnosti
|
- Nastava pokrivajezično-komunikacijsko područje, opću kulturu i praktičan rad.
|
Nositelj
|
Nataša Frković Đorđević, prof.
|
Način realizacije
|
Grupni rad, posjet kulturnim priredbama, stručna ekskurzija , izlaganja, seminari
|
Vremenik
|
Tijekom cijele školske godine, prema rasporedu – 2 sata tjedno u četvrtom razredu opće gimnazije
|
Troškovnik
|
!.500,00 kn (Potrošni materijal
Iznajmljivanje autobusa za izlet u Miramare, Trst, Italija)
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Provjeravanje znanja učenika kroz pismene radove, seminarske radove i procjenu zalaganja.
|
Naziv nastave
|
BIOLOGIJA – ZAŠTITA ČOVJEKOVA OKOLIŠA
|
Ciljevi
|
- osposobiti učenike za dodatne prirodoznanstvene kompetencije , koje nisu pokrivene redovnim programom
|
Namjena aktivnosti
|
Nastava pokriva prirodoslovno područje
|
Nositelj
|
Irene Kuvačić, prof.
|
Način realizacije
|
- Frontalni rad, razgovori, samostalni rad učenika, terenski rad (posjet opatijskom parku), referati, seminari, izlaganja, posjet Eko-centru Beli na Cresu te postrojenju za pročišćavanje otpadnih voda u Rijeci; uključivanje u različite manifestacije na nivou grada i županije; suradnja s ekološkom udrugom „Žmergo“ (eko-parlament)
|
Vremenik
|
70 sati u drugom razredu opće gimnazije, prema rasporedu
|
Troškovnik
|
Cijena posjete Eko-centru Beli na Cresu – po učeniku 140 kn.
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Ostvarenje ciljeva procjenjuje se postignutim uspjehom u samostalnom radu, usmenom i pismenom provjeravanju učenika kroz cijelu školsku godinu, a rezultira zaključnom ocjenom iz predmeta Biologija – izborna nastava
|
Naziv nastave
|
BIOLOGIJA – ZAŠTITA OKOLIŠA
|
Ciljevi
|
- Stjecanje osnovnih znanja o prirodnoj baštini RH i o zakonima koji ju štite;
- Sistematiziranje problema onečišćenja tla, vode i atmosfere i otkrivanje mogućih pravaca djelovanja u rješavanju tih problema;
|
Namjena aktivnosti
|
Nastava pokriva prirodoslovno područje .
|
Nositelj
|
Jasminka Škare Manojlović, prof.
|
Način realizacije
|
- Usmeno izlaganje, laboratorijski rad, razgovori, samostalni učenički rad , terenski rad (posjet opatijskim parkovima, rad u školskom vrtu), referati, seminari, izlaganja, posjet Parku prirode Učka te postrojenju za pročišćavanje otpadnih voda u Rijeci; suradnja s ekološkom udrugom „Žmergo“ (eko-parlament)
|
Vremenik
|
70 sati u dijelu trećeg razreda opće gimnazije, prema rasporedu
|
Troškovnik
|
Troškovi terenske nastave 500.00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Ostvarenje ciljeva procjenjuje se postignutim uspjehom u samostalnom radu, usmenom i pismenom provjeravanju učenika kroz cijelu školsku godinu, a rezultira zaključnom ocjenom iz predmeta Biologija – izborna nastava
|
Naziv nastave
|
INFORMATIKA
|
Ciljevi
|
- povećanje vještina, znanja i sposobnosti na području informacijske i komunikacijske tehnologije;
- razvoj logičkog i kritičkog razmišljanja;
- povećanje digitalne kompetencije
|
Namjena aktivnosti
|
Izborna nastava pokriva tehničko-tehnologijsko i jezično-komunikacijsko područje.
|
Nositelj
|
Sanja Perman Benković, prof.
|
Način realizacije
|
- Predavanja i vježbe u kabinetu informatike u skupinama od cca 15 učenika (drugi razredi).;
- Samostalni rad učenika (projekti, seminari);
- Korištenje intraneta i Interneta;
|
Vremenik
|
70 sati kroz školsku godinu, prema predviđenom rasporedu rada, u drugom razredu opće gimnazije
|
Troškovnik
|
Nema predviđenih troškova
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Pismeno i usmeno provjeravanje postignuća učenika, primjena znanja u izvođenju vježbe, pokazana samostalnost, vještina, uporaba opreme.
|
Naziv nastave
|
NJEMAČKI JEZIK – NASTAVA ZA NJEMAČKU JEZIČNU DIPLOMU ( DSD)
|
Ciljevi
|
- razvijanje jezičnih vještina (slušanje, govorenje, čitanje, pisanje);
- razvijanje lingvističkog mišljenja, sposobnosti i navika samostalnog korištenja gramatikom;
- upoznavanje civilizacije, kulture i osobitosti zemalja njemačkog govornog područja
- osposobljavanje učenika za daljnju izobrazbu i usavršavanje.
|
Namjena aktivnosti
|
Nastava pokriva jezično-komunikacijsko područje.
|
Nositelj
|
Sonja Jurić, prof., dr. Ulrich Dronske (Bundesverwaltungsamt)
|
Način realizacije
|
- nakon inicijalnog testa, u nastavu se uključuju učenici sa najmanje vrlo dobrim znanjem njemačkog jezika;
- u 4. razredu, učenici koji su redovito pohađali DSD-nastavu, pristupaju ispitu
|
Vremenik
|
2 sata tjedno tijekom sve 4 godine školovanja
|
Troškovnik
|
- sve troškove snosi Zentralle fur das Auslandsschulwesen
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
U svakom polugodištu učenika se ocjenjuje sa po dvije ocjene iz usmenog izražavanja i dvije ocjene iz pismenog izražavanja iz kojih ravnopravno proizlazi zaključna ocjena.
Na kraju 4. razreda učenici polažu ispit za dobivanje njemačke jezične diplome.
|
Naziv projekta
|
16. MULTIDISCIPLINARNI SUSRET ALPE-ADRIA
|
Ciljevi
|
- stjecanje i poboljšanje brojnih kompetencija: jezično-komunikacijske, matematičke, informatičko-tehnologijske,prirodoznanstvene, socijalne, opću kulturu…
|
Namjena aktivnosti
|
Projekt pokriva slijedeća područja:
- umjetničko (natjecanje u glazbi, fotografiji, grafici),
- tjelesno-zdravstveno (sportska nadmetanja u odbojci, malom nogometu, atletici i šahu)
- prirodoslovlje (natjecanje u kemiji, biologiji, fizici i matematici)
|
Nositelj programa
|
Ravnateljica Ivanka Škarić, prof, koordinatorica Nataša Frković-Đorđević, mentori za pojedina područja (Rubinić, Pantar, I. Kuvačić, Škare Manojlović, D. Kuvačić).
|
Način realizacije
|
- grupna i individualna natjecanja;
- izlaganja na okruglim stolovima;
- pisanje članaka, intervjua
|
Vremenik
|
Radni sastanci koordinatora prema pozivu domaćina (Grappa del Bassano); natjecanje početkom ožujka 2010.
|
Troškovnik
|
Ukupni troškovi kreću se oko 30.000 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Za učenike: prema već ustaljenom načinu bodovanja u praktičnom i teoretskom dijelu natjecanja jasno su vidljivi rezultati učenika ili škole. Najuspješniji pojedinci mogu se i dodatno nagraditi ocjenom iz srodnog predmeta..
Evaluacija ukupnog projekta izvršit će se uhodanim načinom na međunarodnoj razini.
|
Naziv projekta
|
DRŽAVNO NATJECANJE IZ TALIJANSKOG I ŠPANJOLSKOG JEZIKA
|
Ciljevi
|
- promocija romanskih jezika i same Škole
- povezivanje s drugim ustanovama
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično-komunikacijsko
|
Nositelj programa
|
Ravnateljica Ivanka Škarić, prof, koordinatorica Nataša Frković-Đorđević , Agencija za odgoj i obrazovanje
|
Način realizacije
|
- individualna natjecanja;
- organizirano slobodno vrijeme natjecatelja;
- svečano otvaranje i zatvaranje natjecanja;
- informatička obrada rezultata
|
Vremenik
|
22.-25.4. 2010.
|
Troškovnik
|
Ukupni troškovi kreću se oko 20.000, 00 kn a obuhvaćaju informatičku podršku, poklone mentorima i učenicima, turistički autobus za izlet, okrijepu za učenike i mentore.
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Vrednovanje samog natjecanja provodit će organizator.
|
Naziv projekta
|
PORTUGALSKA PUTOVANJA:
SLJEDEĆA GENERACIJA |
Ciljevi
|
- upoznavanje polaznika s luzofonskom kulturom;
- korištenje stranog jezika u svrhu kreativnog izričaja;
- poticanje polaznika na primjenu portugalskog jezika i izvan samog tečaja upućivanjem na dodatne dostupne izvore učenja;
|
Namjena aktivnosti
|
- jezično- komunikacijsko, umjetničko, opća kultura
|
Nositelj programa
|
Dejan Rilak, BA (francuski jezik i književnost i portugalski jezik i književnost)
|
Način realizacije
|
- tečaj portugalskog jezika ;
- literarno-novinarska grupa (priprema kraćeg časopisa na portugalskom jeziku)
- književna grupa (interpretacija tekstova, poezije, izlaganje)
- zajednička priredba i obilježavanje Dana Portugalske Republike u Zagrebu
|
Vremenik
|
6.i 7. veljače 2010. (8 sati)
6. i 7. ožujka 2010. (8 sati)
27. i 28. ožujka 2010. (8 sati)
17. i 18 travnja 2010. (8 sati)
Svibanj 2010 – priredba
8. lipnja 2010. – proslava DPR u Zagrebu
|
Troškovnik
|
Prijevoz voditelja na relaciji Zagreb-Opatija-Zagreb 2600 kn
Potrošni materijal 400 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Internim evaluacijskim listićima
Rezultati će se koristiti za dodatne programe i moguću implementaciju nastave portugalskog jezika kao izborne ili fakultativne nastave (pilot-projekt)
|
Naziv projekta
|
POVIJESNO SJEĆANJE
|
Ciljevi
|
- osvještavanje o žrtvama holokausta
- promicanje ideja pomirenja i integracije
- stvaranje svijesti o zajedničkim europskim vrijednostima
|
Namjena aktivnosti
|
Jezično-komunikacijsko
Društveno-humanističko
|
Nositelj programa
|
Koordinatorica: Sonja Jurić, prof. ; suradnice: Milana Kovačević, Tatjana Matetić, Sanja Simper
|
Način realizacije
|
- rad na knjizi „Sjećanje na moje djetinjstvo 1944-1945- Lisa Wedorn“;
- pisanje literarnih radova na njemačkom jeziku na temu povijesnog sjećanja
|
Vremenik
|
Tijekom školske godine 2009./10. na satovima njemačkog jezika u prvim razredima
|
Troškovnik
|
Projekt ne zahtijeva dodatne izdatke
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Stručni žiri Veleposlanstva Republike Hrvatske u Beču bira 3 najbolja rada i nagrađuje autore dvodnevnom posjetom najvišim europskim vodopadima u nacionalnom parku „Hohe Tauern“ u austrijskoj pokrajini Salzburg.
|
Naziv izleta
|
MATURALNA EKSKURZIJA ČETVRTIH RAZREDA
|
Ciljevi
|
- upoznavanje europske kulturne baštine
- jačanje osjećaja povezanosti i pripadnosti razredu i školi
|
Namjena aktivnosti
|
- Umjetničko i društveno-humanističko područje
|
Nositelj programa
|
Marijana Trinajstić, Mladen Pantar, razrednici
|
Način realizacije
|
Prema agencijskom itinereru, nakon odabira destinacije
|
Vremenik
|
Od 14. do 20. rujna 2010..
|
Troškovnik
|
Oko 2.200,00 kn po učeniku
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Razgovori na satovima razrednih odjela i na roditeljskim sastancima
Analiza ekskurzije na Nastavničkom vijeću
|
Naziv izleta
|
POSJET GLAVNOM GRADU RH
|
Ciljevi
|
- Razvijanje opće kulture, prirodoznanstvenih i socijalnih kompetencija;
- Jačanje osjećaja pripadnosti Gimnaziji
|
Namjena aktivnosti
|
- Kroz upoznavanje glavnog grada , obrada umjetničkih, društveno-humanističkih i prirodoslovnih sadržaja.
|
Nositelj programa
|
Oliver Kvasina, prof., Branka Topolnik, prof.
|
Način realizacije
|
Unajmljenim autobusima učenici prvih i drugih razreda odlaze u jutarnjim satima za Zagreb gdje uz pratnju vodiča posjećuju izložbu „Slavonija, Baranja, Srijem – temelji evropske civilizacije“, nakon čega je predviđen razgled grada.
|
Vremenik
|
Cjelodnevni izlet 3. ili 10.10.2008.
|
Troškovnik
|
Po učeniku 140,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Razgovori na satovima razrednog odjela te u nastavi povijesti, likovne umjetnosti, geografije i biologije.
|
Naziv izleta
|
PROSLAVA DANA ŠKOLE – RADNI IZLET
|
Ciljevi
|
- jačanje osjećaja pripadnosti školi,
- terenska nastava iz raznih područja
|
Namjena aktivnosti
|
- TZK, praktičan rad, prirodoslovno, humanističko
|
Nositelj programa
|
Učeničko vijeće + Mira Verunica, dipl. psih.
|
Način realizacije
|
Zajednički izlet u prirodu svih učenika i nastavnika sa pripremljenim sadržajima za učenje i zabavu
|
Vremenik
|
23.4. 2009.
|
Troškovnik
|
Po sudioniku oko 120,00 kn
|
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
|
Anketa na povratku sa izleta; koristit će se za pripremu slijedeće proslave Dana škole.
|