preskoči na sadržaj

Gimnazija Eugena Kumičića Opatija

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Virtualna šetnja ...

DOS

Edutorij e-Škole
 

MZO


Anketa
Gdje biste voljeli studirati?








Poveznice
Dnevni tisak
Katalog školske knji...
Ucenicki dom Lovran
Dobro došli!

Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 9. 2020.

Ukupno: 100422
Ovaj mjesec: 958
Ovaj tjedan: 407
Danas: 5
Centarmature.hr


Centarmature.hr

"...nastavak u obliku Viber zajednice Centar mature u kojoj se svakodnevno objavljuju relevantne novosti i u kojoj postoji mogućnost slanja privatne poruke, a odgovor na upit stiže u najkraćem mogućem roku. U Viber zajednici integriran je i chatbot koji služi kako bi davao odgovore ..."
(
https://www.ncvvo.hr)

Upisi u tijeku

Nova stranica naše škole

https://www.gek-opatija.hr/

Škola budućnosti

Uspjesi na natjecanjima...

Foto natječaj

Ljestvice poretka...

Natjecanje iz...

Održani 13. dani...

Dani antifašizma...

Projektni dan

Ususret Projektnom...

Ljudi velikog srca...

Održan Memento

Memento 2022

Božićni sajam...

Čestitka

GEKO-EKO

Izložba fotografija

Filozofski laboratorij...

Dabar 2021.

Dan sjećanja

Natjecanje u SUDOKU

Školski izlet

Terenska nastava...

EU Code Week

Svjetski tjedan svemira

MAT liga

Okrugli stol...

GEK-ovci u medijima

Svjetski dan životinja

Europski dan jezika

Prvi dan škole ...

Erasmus+ Unlock!

 

  
   

Školski list

 

EKO ˝Malo ..."

Pjesan o GEK-u

Virtualna dan škole

Simulirana sjednica...

Uspjesi naših učenika

Valentinovo

MEMENTO 2021

bit.ly/gek-opatija

www.bebras.org

 

bit.ly/gek-opatija

www.facebook.com

Školski kurikulum
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ŠKOLSKI KURIKULUM šk.god. 2014./15.
Autor: Sanja Bradić, 21. 9. 2014.


 

 


GIMNAZIJA EUGENA KUMIČIĆA

OPATIJA

K U R I K U L U M

Opatija, rujan 2014.

 

 

Sadržaj

1.     REDOVNA NASTAVA  - JEZGROVNI KURIKULUM

2.     RAZLIKOVNI KURIKULUM

2.1.     IZBORNA NASTAVA

3.     ŠKOLSKI KURIKULUM

3.1.     DOPUNSKA I DODATNA NASTAVA

3.2.     FAKULTATIVNA NASTAVA

3.3.     IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI 

3.4.     IZVANUČIONIČNA NASTAVA - EKSKURZIJE I IZLETI 

3.5.     PROJEKTI 

3.6.     IZVANŠKOLSKE AKTIVNOSTI 

 

 

1.    REDOVNA NASTAVA  - JEZGROVNI KURIKULUM                         

 

Određen je Planom i programom za opću i jezičnu gimnaziju, jednak za sve učenike RH; nije dio ovog dokumenta.

 

 

2.    RAZLIKOVNI KURIKULUM

Dio je obrazovnog standarda kojeg nudi RH ili škola; ocjenjuje se brojčanom ocjenom.

 

2.1.              IZBORNA NASTAVA

 

Naziv  nastave

TALIJANSKI JEZIK – KULTURA I  CIVILIZACIJA

Ciljevi i kompetencije

 

-  usavršavanje znanja i vještina talijanskog jezika;

-  stjecanje pozitivnog odnosa prema aktivnom slušanju/govorenju/pisanju na stranomu jeziku

-  primjenjivanje različitih strategija suradničkoga i individualnoga učenja

-  uočavanje sličnosti i razlika između vlastite i kulture jezika koji se uči u aspektima svakodnevnoga života i šireg okružja

-  samostalno korištenje različitih izvora na stranome jeziku

-  usvajanje bitnih sociokulturnih znanja te njihovo uspoređivanje s vlastitim životom i širim okružjem

Namjena aktivnosti

 

-              nastava pokriva jezično-komunikacijsko područje, opću kulturu i praktičan rad.

 

Nositeljica

Nataša Frković Đorđević, prof.

Način realizacije

 

grupni rad, posjet kulturnim priredbama, stručna ekskurzija , izlaganja, seminari

 

Vremenik

tijekom cijele školske godine, prema rasporedu – 2 sata tjedno u drugom opće gimnazije

Troškovnik

1.000,00 kn  (potrošni materijal, iznajmljivanje autobusa za izlet u Miramare, Trst)

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

provjeravanje znanja učenika kroz pismene radove, seminarske radove i procjenu zalaganja.

 

 

Naziv programa

FIZIKA – ASTRONOMIJA

Ciljevi i kompetencije

-     razviti dodatne sposobnosti iz fizike upoznavanjem učenika sa sadržajima iz astronomije

-     poticati interes učenika za fiziku i želju učenika za učenjem fizike

-     učenici će usvojiti osnovna znanja o Sunčevom sustavu, zvijezdama i galaksijama, o postanku planeta te astronomskim instrumentima (modul a) Opća astronomija i modul b) Planetologija)

Namjena aktivnosti

Prirodoslovno područje

 

Nositeljica  programa

Sintija Tropper Trinajstić, prof.

Način realizacije

 

-     nastava se održava u učionici u zgradi škole, a planira se i posjet Riječkoj zvjezdarnici te ovisno o željama i interesu učenika izvanučionička nastava uključivanjem učenika u različite manifestacije (Festival znanosti u Rijeci:

-     otvoreni dani Sveučilišnih odjela u Rijeci, predavanja i radionice;

-     društvo matematičara i fizičara Rijeka: predavanja i natjecanja).

-     nastava u učionici realizirat će se putem predavanja, referata, seminara i radionica (frontalni rad, individualni rad, grupni rad i rad u paru)

 

Vremenik

-       70 sati u 3. razredu opće gimnazije (prema rasporedu)

 

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

-     način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja: prati se učenikova aktivnost i odnos prema radu te ostvarene kompetencije u samostalnom i grupnom radu. Pisanim i usmenim provjerama provjerava se usvojenost nastavnih sadržaja. Rezultat vrednovanja su ocjene iz izbornog predmeta Fizika.  

 

Troškovnik

-     Eventualne putne troškove autobusnih karata snose učenici. Ulaznica u Riječku zvjezdarnicu je 15,00 kn po učeniku.

 

 

 

 

 

 

 

 

Naziv programa

MATEMATIKA – KOMBINATORIKA I VJEROJATNOST 

Ciljevi i kompetencije

-     razviti dodatne sposobnosti iz matematike upoznavanjem učenika s osnovama kombinatorike i matematičke teorije vjerojatnosti

-     poticati interes učenika za matematiku i želju učenika za učenjem matematike

-     učenici će prepoznati praktičnu potrebu poznavanja matematičkih teorija i razvijati sposobnost primjene tih teorija u konkretnim primjerima i situacijama iz života i realne stvarnosti

 

Namjena aktivnosti

Matematičko područje

 

Nositeljica  programa

Sintija Tropper Trinajstić, prof.

 

Način realizacije

 

-     nastava se održava u učionici u zgradi škole, a planira se i, ovisno o željama i interesu učenika, izvanučionička nastava uključivanjem učenika u različite manifestacije (Festival znanosti u Rijeci:

-     otvoreni dani Sveučilišnih odjela u Rijeci, predavanja i radionice;

-     društvo matematičara i fizičara Rijeka: predavanja i natjecanja;

-     društvo matematičara „Istra“: Festival matematike).

-     nastava u učionici realizirat će se putem predavanja, referata, seminara i radionica (frontalni rad, individualni rad, grupni rad i rad u paru).

 

Vremenik

64 sati u 4. razredu opće gimnazije (prema rasporedu)

 

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

-     prati se učenikova aktivnost i odnos prema radu te ostvarene kompetencije u samostalnom i grupnom radu. Pisanim i usmenim provjerama provjerava se usvojenost nastavnih sadržaja. Rezultat vrednovanja su ocjene iz izbornog predmeta Matematika.  

Troškovnik

-     eventualne putne troškove autobusnih karata snose učenici. Kotizacija za sudjelovanje na Festivalu matematike u Puli iznosi 200,00 kn, a okvirna cijena autobusne karte Opatija-Pula-Opatija 80,00 kn po učeniku, a autobusne karte Opatija-Rijeka-Opatija 26,00 kn po učeniku.

 

 

Naziv  nastave

FRANCUSKI JEZIK – KULTURA I  CIVILIZACIJA

Ciljevi i kompetencije

 

-     usavršavanje znanja i vještina talijanskog jezika;

-     stjecanje pozitivnog odnosa prema aktivnom slušanju/govorenju/pisanju na stranomu jeziku

-     primjenjivanje različitih strategija suradničkoga i individualnoga učenja

-     uočavanje sličnosti i razlika između vlastite i kulture jezika koji se uči u aspektima svakodnevnoga života i šireg okružja

-     samostalno korištenje različitih izvora na stranome jeziku

-     usvajanje bitnih sociokulturnih znanja te njihovo uspoređivanje s vlastitim životom i širim okružjem

Namjena aktivnosti

 

-     nastava pokriva jezično-komunikacijsko područje, opću kulturu i praktičan rad.

-      

Nositeljica

Tatjana Šepić, prof.

Način realizacije

 

-     grupni rad, posjet kulturnim priredbama, stručna ekskurzija , izlaganja, seminari

-     dani Frankofonije u Rijeci

Vremenik

tijekom cijele školske godine, prema rasporedu – 2 sata tjedno u trećem razredu opće gimnazije

Troškovnik

1.000,00 kn  (potrošni materijal,iznajmljivanje autobusa za izlet grupe)

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     provjeravanje znanja učenika kroz pismene radove, seminarske radove i procjenu zalaganja

 

Naziv nastave

   IZBORNA NASTAVA - INFORMATIKA

Ciljevi i kompetencije

 

-     povećanje vještina, znanja i sposobnosti na području informacijske i komunikacijske tehnologije;

-     razvoj logičkog i kritičkog razmišljanja;

-     povećanje digitalne kompetencije

Namjena aktivnosti

 

Izborna nastava pokriva tehničko-tehnologijsko i jezično-komunikacijsko područje.

Nositeljica  programa

Sanja Perman Benković, prof.

Način realizacije

 

-     predavanja i vježbe u kabinetu informatike u skupinama od cca 15 učenika ;

-     samostalni rad učenika (projekti, seminari);

-     odlazak u PEEK&POKE - "muzej" starih računala i informatičke tehnologije

Vremenik

-     70  sati kroz školsku godinu, prema predviđenom rasporedu rada, u 2. razredu opće gimnazije i 64 sati u 4. razredu opće gimnazije

Troškovnik

Po učeniku 20,00 kn

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     pismeno i usmeno provjeravanje postignuća učenika, primjena znanja u izvođenju vježbe, pokazana samostalnost, vještina, uporaba opreme.

 

3.    ŠKOLSKI KURIKULUM

 

(Posebna ponuda škole, može se ocjenjivati – brojčano ili opisno, ali ne mora)

 

3.1.              DOPUNSKA I DODATNA NASTAVA

 

 

Naziv programa

DOPUNSKA  NASTAVA – HRVATSKI  JEZIK

 

Ciljevi i kompetencije

-     pomoć učenicima u svladavanju gradiva redovne nastave

-     osposobljavanje učenika za bolju pisanu i govornu komunikaciju

Namjena aktivnosti

-     jezično-komunikacijsko područje

Nositeljica programa

Gordana Zurak, prof.

 

Način realizacije

Individualni rad, rad u paru, skupni rad

 

Vremenik

1 sat tjedno u trećem razredu jezične gimnazije

 

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

-     bilješke o napredovanju učenika i ocjene u okviru redovne nastave

 

 

 

 

Naziv programa

 DODATNA NASTAVA –  LATINSKI JEZIK

Ciljevi i kompetencije

 

-       razumijevanje izvornog teksta pisanog latinskim jezikom

-       poznavanje osnovnog vokabulara

-       poznavanje civilizacijske pozadine u kojoj se latinski jezik upotrebljavao

-       ovladanost gramatičkim strukturama latinskog jezika

Namjena aktivnosti

 

Jezično- komunikacijsko područje

Nositelj  programa

Ana Marković, prof.

Način realizacije

 

grupni  i individualni rad

 

Vremenik

1 sat tjedno svakog drugog tjedna za učenike prvih i drugih razreda

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     bilješke o napredovanju i ocjene u okviru redovnih sati

Troškovnik

-     uredski materijal potreban za izradu plakata (200kuna)

 

 

 

Naziv programa

 DODATNA NASTAVA –  TALIJANSKI JEZIK

Ciljevi i kompetencije

 

-     osposobljavanje učenika za  govornu i pisanu komunikaciju;

-     priprema za uspješno polaganje državne mature

-     priprema za natjecanja

-     osposobiti učenika za  govornu i pisanu komunikaciju, a baziranom na posebnim zadacima pripremljenim u tu svrhu.

-     razviti sposobnost slušanja i razumijevanja izvornih  govornika temeljem  auditivnih materijala

 

Namjena aktivnosti

 

Jezično- komunikacijsko područje

Nositelj  programa

Nataša Frković-Đorđević, prof.

Način realizacije

 

-     frontalni rad, individualni, parovi i kombinacije;

-     razgovor, samostalno pisanje zadataka 

Vremenik

1 sat tjedno tijekom školske godine, prema rasporedu, u četvrtim/trećim razredima jezične i opće gimnazije

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

-     zadaci objektivnog tipa; ocjene prema dogovorenim kriterijima

Troškovnik

-     300 listova papira i troškovi fotokopiranja

 

Naziv programa

  DOPUNSKA NASTAVA – MATEMATIKA

Ciljevi i kompetencije

-     pomoć učenicima u svladavanju gradiva redovne nastave

-     usvojiti temeljna matematička znanja, vještine i procese te uspoređivati i razumjeti matematičke odnose i veze

Namjena aktivnosti

Matematičko područje

Nositeljica  programa

Sandra Sergo, prof.

Način realizacije

 

Individualni i grupni rad                                      

Vremenik

Po 35 sati u 1.,3., 4. razredima, prema rasporedu

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

-     uspjeh u redovnoj nastavi

 

Naziv programa

  DOPUNSKA NASTAVA – MATEMATIKA

Ciljevi i kompetencije

-     pomoć učenicima u svladavanju gradiva redovne nastave

-     usvojiti temeljna matematička znanja, vještine i procese te uspoređivati i razumjeti matematičke odnose i veze

Namjena aktivnosti

Matematičko područje

Nositeljica  programa

Sanja Perman Benković, prof.

Način realizacije

 

Individualni i grupni rad                                      

 

 

 

Vremenik

Po 35 sati u  2. razredima, prema rasporedu

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     uspjeh u redovnoj nastavi

 

Naziv programa

 DOPUNSKA NASTAVA –  ENGLESKI JEZIK

Ciljevi i kompetencije

 

-     osposobiti učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju, a baziranom na posebnim zadacima pripremljenim u tu svrhu.

-     razviti sposobnost slušanja i razumijevanja izvornih engleskih govornika temeljem nepoznatih auditivnih materijala

Namjena aktivnosti

 

-     jezično- komunikacijsko područje

Nositelj  programa

-     Draško Vučemilović, prof.

Način realizacije

 

-     frontalni rad, individualni, parovi i kombinacije;

-     razgovor, samostalno pisanje zadataka 

Vremenik

-     po 1 sat tjedno tijekom školske godine, prema rasporedu, u 1. i 2. razredima jezične i opće gimnazije gimnazije

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

-     zadaci objektivnog tipa; ocjene prema dogovorenim kriterijima

Troškovnik

-     300 listova papira i troškovi fotokopiranja te odgovarajući zvučnici za učionicu 8 po ponudi od 650 kn

 

Naziv programa

 DODATNA NASTAVA –  ENGLESKI JEZIK

Ciljevi i kompetencije

 

-     osposobiti učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju, a baziranom na posebnim zadacima pripremljenim u tu svrhu.

-     razviti sposobnost slušanja i razumijevanja izvornih engleskih govornika temeljem nepoznatih auditivnih materijala

 

Namjena aktivnosti

 

-     jezično- komunikacijsko područje

Nositelj  programa

-     Draško Vučemilović, prof.

Način realizacije

 

-     frontalni rad, individualni, parovi i kombinacije;

-     razgovor, samostalno pisanje zadataka 

Vremenik

-     po 1 sat tjedno tijekom školske godine, prema rasporedu, u četvrtim razredima jezične i opće gimnazije gimnazije

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

-     zadaci objektivnog tipa; ocjene prema dogovorenim kriterijima

Troškovnik

-     300 listova papira i troškovi fotokopiranja te odgovarajući zvučnici za učionicu 8 po ponudi od 650 kuna.

 

3.2.              FAKULTATIVNA NASTAVA

 

Naziv nastave

DRAMSKA KULTURA I UMJETNOST

Ciljevi

 

-     razviti zanimanje za estetski doživljaj dramskoga teksta, djela

-     upoznati i vrjednovati umjetnička djela različitih stilskih razdoblja

-     praćenje dramskoga repertoara HNK-a u Rijeci

-     Umjetnički, scenski projekt za školsku priredbu i  LiDraNo

-     Suradnički, sudjeluju učenici ali i nastavnici škole

-     Pedagoški,ostvarivanje postignuća kao mogućeg za s v a k o g učenika

Namjena aktivnosti

 

Umjetničko i jezično-komunikacijsko područje

Nositeljica programa

Marijana Trinajstić, prof.

Način realizacije

 

-     scenska radionica djeluje kao školski godišnji, fakultativni skupni projekt. Oblik predstavljanja ovoga projekta je školska priredba za Božić kao i dio projekta koji se ostvaruje za smotru LiDraNo.

-     scenska radionica ima svoj dnevnik rada,priređuje i internetski mrežni prikaz na mrežnom mjestu škole. Članovi i voditeljica surađuju s udrugom Prostor plus u Rijeci gdje sudjeluju u radionicama fizičkoga teatra/ udruga Krila,Rijeka

Vremenik

Dvije subote mjesečno od 10 do 12,30,  ostale aktivnosti prema zadanim ili dogovorenim terminima

Troškovnik

Oprema za scenu (božićna priredba = 200 kn

Kostimi = oko 350 kn

Iznajmljivanje dvorane= 1000 kn

Sudjelovanje na gradskoj razini Lidrana

60 kn po članu radionice za rad i troškove prosudbene komisije

(grad Rijeka)

javni gradski prijevoz

Opatija-Rijeka u vrijeme natjecanja

Cijene po zonama

Eventualni napitci tijekom proba

(čajevi, sokovi)

odlazak na radionice - Rijeka

cijena jedne radionice za skupni dolazak 200kn

Ukupno troškova

3000 kn

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     od učenika koji se samoinicijativno uključe u rad scenske radionice očekuju se:zalaganje i redovitost,eventualno napredovanje u radu,

-     kreativnost, aktivno opažanje svijeta umjetnosti, iznošenje stavova,primanje poruka.

-     bitno je da učenik nastoji pokazati interes za suradnju, solidarnost, odgovornost/ u svemu navedenom on se može ISTICATI:

  • Nadprosječno/ I.stupanj
  • Prosječno/ II. stupanj
  • Zadovoljavajuće III. st.

-     prema ostvarenom postignuću  voditelj projekta upućuje prijedloge razrednom/nastavničkom vijeću za moguće pohvale/nagrade učenicima koji su se isticali unutar prvoga stupnja; u kategoriju prvoga stupnja ubrajaju se i priznanja ostvarena na županijskoj, državnoj razini

 

Naziv  nastave

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA – ŠKOLSKO  SPORTSKO  DRUŠTVO GEK

Ciljevi i kompetencije

 

-     obuhvaćanje što većeg broja učenika u  što više raznovrsnih programa tjelesnog vježbanja;

-     osposobljavanje učenika za dodatne kompetencije prema određenoj sportskoj disciplini koja se tijekom redovne nastave TZK-e ne može realizirati;

-     omogućavanje svim učenicima, a posebno talentiranim za neke sportske discipline da razviju svoje sposobnosti do objektivno mogućih granica

Namjena aktivnosti

 

Tjelesno i zdravstveno područje razvoja

Nositelj

Damir Kuvačić,prof.

Način realizacije

 

-     pripreme i treninzi;

-      natjecanja prema rasporedu Saveza školskih sportskih klubova PGŽ (odbojka M i Ž, nogomet M, atletika ekipno M, kros, M i Ž)

-     gostovanje u sportskom dijelu programa za Dan škole – prijatelja Pazinskog srednjoškolskog centra

-     sudjelovanje u sportskim manifestacijama „Homo si teć“, Hrvatski olimpijski dan…

-     vođenje učenika na sportska natjecanja u dogovoru s klubovima (nogomet, košarka, rukomet, vaterpolo...)

Vremenik

prema slobodnim terminima u gradskoj Sportskoj dvorani „Marino Cvetković“

Troškovnik

Kako je teško predvidjeti do kojih destinacija u okviru sustava natjecanja treba putovati (Kostrena, Delnice, Crikvenica, Krk...) na osnovi prošlogodišnjih iskustava, procjena je da bi zadovoljavajuća suma bila 7.000 kn (uključuje i obnavljanje fonda lopti i ostalih rekvizita potrebnih za nastavu TZK-e)

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     uključivanje učenika na treninge te uspjesi na natjecanjima motivirajuće djeluje na uključivanje novih učenika. Zalaganje učenika može se i dodatno nagraditi poticajnom ocjenom iz TZK.

 

Naziv  nastave

 ZDRAVSTVENI ODGOJ - PREVENCIJA OVISNOSTI I NASILJA

Ciljevi i kompetencije

 

-     argumentirati djelovanje sredstava ovisnosti i moguće tjelesne, mentalne, emocionalne, socijalne i pravne posljedice njihove zloporabe;

-     usvojiti vještine vršnjačke pomoći i podrške pri rizičnom ponašanju;

-     osvijestiti utjecaj psihoaktivnih supstanci na ponašanje i odluke.

Namjena aktivnosti

 

Društveno – emocionalno područje

Nositeljica

Sanja Bradić, dipl. psih., prof., Sanja Marušić, prof.

Način realizacije

 

-     prikazivanje PPP, filmova i rezultata istraživanja o psihoaktivnim supstancama;

-     razgovor, sudjelovanje na tribinama, gostovanje djelatnika Prve pomoći, Kalvarije (Odjel za rad s ovisnicima) , MUP-a, školskog liječnika

-     provođenje sustava radionica za prevenciju nasilja u adolescentskim vezama

 

Vremenik

Satovi razredne zajednice, prema dogovoru s razrednicima

Troškovnik

Honorar  predavačima                                           1.200,00kn

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     posebno zainteresirani učenici koji pokažu znatan napredak i zalaganje u poznavanju tematike (teoretski) mogu se nagraditi ocjenom iz biologije, psihologije ili etike.

 

 

Naziv nastave

MEDIJSKA KULTURA - LITERARNO- NOVINARSKA DRUŽINA

Ciljevi i kompetencije

 

-     upoznavanje učenika s novinarskim oblicima izražavanja

-     stjecanje osnovnih znanja o grafičkom oblikovanju školskog lista

-     upoznavanje učenika s etičkim pravilima u školskom novinarstvu

-     poticanje učeničke kreativnosti u izradi školskog lista

Namjena aktivnosti

 

  Jezično-komunikacijsko područje, umjetnost

Nositeljica  programa

  Gordana Zurak , prof.

Način realizacije

 

  skupni rad, rad u paru i individualni rad

Vremenik

  35 sati tijekom školske godine (subotama)

Troškovnik

tisak školskog lista / CD-a: 8000, 00 kuna 

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     rad učenika može se vrednovati ocjenom u predmetu ili nagraditi pohvalnicom i knjigom na kraju školske godine

 

 

 

Naziv nastave

GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE – EDUKACIJA O    LJUDSKIM PRAVIMA

Ciljevi i kompetencije

 

-     stjecanje komunikacijskih i socijalnih vještina;

-     senzibilizacija za potrebe i probleme drugih;

-     razvoj istraživačkih vještina analizom znanstvene literature i kontaktiranjem znanstvenih institucija

Namjena aktivnosti

 

        Društveno-humanističko područje – integracija građanskog odgoja u okviru nastavnih predmeta: povijest, etika, logika, filozofija, sociologija, politika i gospodarstvo, psihologija i projekata škole

Nositeljice  programa

       dr.sc. Sanja Simper, Sara Meszaros, prof, Ivana Černeha, prof.,   Sanja Bradić, prof. Sanja Marušić, prof.

Način realizacije

 

-     grupni i individualni rad;

-     izlaganja i prezentacije;

-     intervjui;

-     pismeni eseji i osvrti na aktivnosti;

-     grupni obilasci manifestacija, udruga i institucija

-     obilježavanje značajnih datuma

-     terenski rad

-     rad na postavljanju izložbe „Crna noć je šapićala“ u Buzetu i Jasenovcu

-     organizacija i sudjelovanje učenika u Mementu 27.1.2015. i na 6. danima antifašizma početkom od 5. do 6.03.2015. u Opatiji

-     19. – 23.03.2015. ˝Vlak sjećanja˝

-     28.04.2015. – Jama Ičići

-     6. i 7.mjesec 2015. Ljetni kamp Savudrija

 

Vremenik

Cjelodnevna sudjelovanja na manifestacijama

 

Troškovnik

 Predviđena suma potrebna za realizaciju programa je cca 2.500 kn (vozne karte, materijal za izradu panoa, razvijanje filmova…)

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     individualne ocjene iz znanja i aktivnosti u srodnim predmetima;

-     ocjena seminarskih radnji i izlaganja, postavljanja izložbi i sl.

 

 

 

Naziv nastave

GLAZBENA UMJETNOST – ŠKOLSKA VOKALNA GRUPA

Ciljevi i kompetencije

 

-     omogućiti darovitim i talentiranim učenicima razvoj i ostvarenje

-     njihovih potencijala u skladu s njihovim sposobnostima i sklonostima

-     razvijanje kreativnosti učenika putem aktivnog pjevanja i sviranja

-     razvijanja glazbene memorije

-     razvijanje interesa za zborsko, klapsko, solo pjevanje kao i sviranje

-     razvijanje osjećaja za suradnju i potrebe skupnog muziciranja i njegovanja glazbeno-estetskih vrijednosti

-     sviranje na instrumentima instrumentalnu glazbu te prateću glazbu za potrebu zborskog, klapskog i solo pjevanja.

-     aktivno bavljenje glazbom

-     razvijanje kritičkog odnosa prema radu i postignuću

-     razvijanje senzibiliteta prema tradiciji, kulturnoj baštini i folkloru

-     njegovanje lijepog pjevanja

-     rad u kolektivu

-     upoznavanje što većeg broja domaćih, stranih i tradicijskih skladbi

-     razvijanje glasovnih mogućnosti

-     razvijanje međusobnu generacijsku povezanost svih učenika

Namjena aktivnosti

 

Umjetničko područje

Nositeljica  programa

Sandra Macan Milotić, prof.

Način realizacije

 

Rad sa vokalno-instrumentalnom skupinom realizirat će se kroz plan i program rada ove grupe:formiranje grupe, ispitivanje glazbenih sposobnosti učenika, utvrđivanje glazbenog pamćenja i ispitivanje osjećaja za ritam kao i muzikalnost

Rad će se realizirati  kroz 70 sati tijekom školske godine:

-     70 sati u šk. god. (2 sata tjedno);

-     20 sati je usmjereno na upjevavanje, meku postavu glasa, razvijanje

-     tehnike glasa i tehnike disanja;

-     30 sati planirano je za učenje pjesama po dionicama i njihovo izrađivanje

-     20 sati planira se za uvježbavanje instrumentalne pratnje za potrebe pjevačkog zbora te pripremu školskog benda za samostalne nastupe te prema potrebi za pratnju pjevačkog zbora

 

Nastupi:

Božićna  priredba

Priredbe prema prigodi i potrebi (svečanosti i događanja u školi i izvan nje)

Nastup povodom podjele završnih diploma maturantima

 

Vremenik

-     tijekom cijele školske godine, intenzivnije pred nastupe.

-     probe se odvijaju na 0-tim ili 7.satovima, ovisno o školskom rasporedu i dostupnosti polaznika.

Troškovnik

Kupnja novog električnog glasovira, stalak, pedala, širokopojasni mikrofon te potrebni kablovi za spajanje na razglas  7 000 kn

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     napredak učenika bit će praćen i vrednovan opisno u pedagoškoj dokumentaciji koja je za to predviđena.

-     rezultati vrednovanja koristit će se u javnim nastupima gdje će biti vidljiv rad i napredak

-     učenika ove grupe.

-     svi učlanjeni učenici bilježe se u imeniku svoga razreda u rubrici predmeta glazbena umjetnost-svaki nastup pred publikom im se vrednuje ocjenom odličan iz poznavanja glazbene literature.

-     uz ocjene i pisane pohvale u rubrici predmeta glazbena umjetnost učenicima će usmene pohvale i konstruktivne kritike pomoći u daljnjem radu, a fotografije i video zapisi biti će arhivski dokumenti kako bi svjedočili o kreativnosti svake pojedine generacije naših učenika

 

 

Naziv  nastave

NJEMAČKI JEZIK –  DSD PROGRAM (Njemačka jezična diploma)

Ciljevi

 

-     razvijanje jezičnih vještina (slušanje, govorenje, čitanje, pisanje)

-     razvijanje lingvističkog mišljenja, sposobnosti i navika samostalnog korištenja gramatikom

-     upoznavanje civilizacije, kulture i osobitosti zemalja njemačkog govornog područja

-     osposobljavanje učenika za daljnju izobrazbu i usavršavanje

-     polaganje ispita DSD I (A2, B1) i DSD II (B2, C1)

 

Namjena aktivnosti

 

Nastava pokriva jezično-komunikacijsko područje.

Nositelji

Andreas Reiling, prof. i Milana Kovačević Miškić, prof.

Način realizacije

 

-     prema naputcima Zentralle fur  das Auslandsschulwesen, nastava DSD 1 prilagođava se svim učenicima njemačkog jezika

-     pripremu za polaganje DSD-ispita vodit će gostujući profesor, izvorni govornik g. Andreas Reiling

Vremenik

-     DSD 1 program uključen u redovnu nastavu kroz sve 4 godine školovanja

-     pripremu učenika završnih razreda za polaganje ispita za jezičnu diplomu održavat će se subotama kroz 1. obrazovno razdoblje

 

Troškovnik

-     sve troškove snosi Die Zentrallstelle für das Auslandsschulwesen

 

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     u svakom polugodištu učenika se ocjenjuje sa po dvije ocjene iz usmenog izražavanja i dvije ocjene iz pismenog izražavanja iz kojih ravnopravno proizlazi zaključna ocjena.

 

Naziv  nastave

GOVORNIŠTVO/ DEBATNI KLUB GEK - GRAĐANSKI ODGOJ 

Ciljevi

 

-     razvijanje komunikacijskih, socijalnih i govorničkih vještina, vještina aktivnog slušanja, kritičkog mišljenja, rješavanja problema i sukoba, argumentiranog raspravljanja, tolerancije, samosvijesti i odgovornosti u iznošenju vlastitih stavova; proširivanje opsega opće kulture, učenje sistematičnog pristupa sadržajima.

-     usvajanje znanja o principima demokracije, konceptu odgovornog građanina, sudjelovanje u civilnom društvu

 

Namjena aktivnosti

 

Govorništvo – kultura govora i slušanja

Istraživačke aktivnosti – proučavanje i propitivanje postojećih zakona, pravilnika, teorija

Nositeljica programa

Sanja Bradić, dipl.psih., prof.

Način realizacije

 

-     održavanje susreta u školi, određivanje teza debatiranja, priprema i vježbanje debatiranja;

-     sudjelovanje na debatnim turnirima

Vremenik

Jednom tjedno – 2 školska sata

Troškovnik

Predviđeni troškovi za grupu od 6 učenika:

Kotizacije za seminare i turnire                                                  1.800 kn

Prijevoz                                                                                          900 kn

 

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     sudjelovanje u pripremama i na samim turnirima vrednuje se ocjenom iz srodnih predmeta (logika, psihologija, politika i gospodarstvo, povijest, filozofija)

 

Naziv nastave

   ZIDNE NOVINE - GRAĐANSKI ODGOJ

Ciljevi

 

-     razvijanje istraživačkih metoda;

-     kreativan odnos prema pisanim sadržajima;

-     informiranje o aktualnim događajima i temama iz sfere učeničkih interesa

Namjena aktivnosti

 

Jezično-komunikacijska, opća kultura, praktičan rad

Nositelj programa

Vanda Podgoršek, prof.

Način realizacije

 

Grupni rad sa zainteresiranim učenicima

 

Vremenik

Subotama ili radnim tjednom u dogovoru s učenicima, tijekom cijele školske godine

Troškovnik

300 kn (potrošni materijal: hamer papir, flomasteri, boje, ljepilo, selotejp…)

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     učenička postignuća vrednovat će se ocjenom u rubrici aktivnost iz predmeta na koji se odnosi obrađena tema.

-     najaktivniji učenici bit će prigodno nagrađeni na kraju školske godine.

 

Naziv  nastave

MEDIJSKA KULTURA - ŠKOLSKI FOTOGRAFI

Ciljevi

 

-     razvijanje kreativnih sposobnosti

-     dokumentiranje važnih školskih događanja;

-     razvijanje istraživačkih metoda;

-     obogaćivanje i proširivanje medijske kulture učenika

-     aktivno sudjelovanje u događajima bitnim za užu i širu zajednicu

-     primjenjivanje suradničkog i individualnog učenja te oblika samoprocjene i međusobne procjene

Namjena aktivnosti

 

Opća kultura, praktičan rad, umjetničko izražavanje.

Nositeljica programa

Nataša Frković Đorđević, prof. i David Kurti, vanjski suradnik - volonter

Način realizacije

 

Predavanja, terenski rad, posjećivanje izložbi, sudjelovanje na natjecanjima

Vremenik

Subotama ili tijekom radnog tjedna u dogovoru s učenicima, tijekom cijele školske godine..

Troškovnik

3.500 kn (izrada fotografija, potrošni materijal, prijevoz učenika tijekom čitave školske godine 2014./2015.)

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     najbolji radovi bit će poslani na foto-natječaje

-     evaluacija školskih izložbi

 

3.3.              IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI

 

Naziv izvannastavne aktivnosti

PSIHOLOŠKE RADIONICE ZA POTENCIJALNO DAROVITE I/ILI KREATIVNE („CRTA“) -  GRAĐANSKI ODGOJ

Ciljevi i kompetencije

 

-     identifikacija i praćenje potencijalno darovitih učenika;

-     rad na razvoju samopoštovanja i drugih pozitivnih atributa ličnosti

-     postizanje dodatnih socijalnih i komunikacijskih kompetencija;

-     profesionalno usmjeravanje potencijalno darovitih

-     osvještavanje važnosti razvoja osobnog identiteta

Namjena aktivnosti

 

Učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama

Nositeljice  programa

Sanja Bradić, dipl.psih., prof.

Vanjska suradnica

Mira Verunica, dipl. psih., prof.

Način realizacije

 

-     3-satne psihološke radionice sa različitim centralnim temama;

-     suradnja s DSA i stipendiranje naših učenika za Ljetnu školu za darovite srednjoškolce u Njemačkoj;

-     suradnja s Odsjekom za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci

-     individualni razgovori sa darovitima prema njihovim potrebama;

-     testiranje sposobnosti i profesionalno usmjeravanje.

Vremenik

Svake druge subote (3-satne radionice), radnim tjednom 1-2 sata (individualni razgovori)

Troškovnik

Nema predviđenih troškova

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     nakon svake radionice vrši se interna evaluacija  koja voditeljicama  služi za poboljšanje slijedećeg susreta i ukupnog programa.

-     pokazatelj uspješnosti programa je i konstantna uključenost potencijalno darovitih s obzirom na to da nema nikakvih mehanizama prisile.

 

Naziv izvannastavne

aktivnosti

ZDRAVSTVENI ODGOJ -  PLANINARSKA GRUPA

Ciljevi

-     učenje osnova planinarenja

-     razvijanje zdravih životnih navika

-     razvijanje ekološke svijesti dodatno povezivanje učenika i nastavnika međusobno, kao i zajedničko povezivanje s prirodom

-     povezivanje teoretskih znanja iz prirodoslovnih predmeta sa novim spoznajama u izvornom okruženju

-     poboljšanje psihofizičkog razvoja i stjecanje dodatnih vještina svih uključenih

 

Namjena aktivnosti

Tjelesno i zdravstveno područje

 

Nositelj programa

 

Oliver Kvasina, prof.

Način realizacije

 

Organizacija izleta i boravak u planinskim prostorima naše okolice

Vremenik

Jednodnevni izleti u jesen i proljeće, subotom ili nedjeljom

Troškovnik

 

1 izlet planiran je korištenjem unajmljenog autobusa, dnevni najam cca 2.500,00 kn

1 izlet planiran je korištenjem vlaka, cca 1.000,00 kn

Ukupno: 3.500,00 kn

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

-     primjenjiva znanja iz geografije, biologije i TZK moguće je učenicima vrednovati ocjenom iz zalaganja iz tih predmeta, kao i ocjenom iz usvojenosti znanja

 

 

 

 

Naziv izvannastavne aktivnosti

VOLONTERSKA JEZGRA - GRAĐANSKI ODGOJ

Ciljevi

-     razvoj humanih vrijednosti;

-     razvijanje i preuzimanje  socijalne odgovornosti;

-     aktivno sudjelovanje u široj društvenoj zajednici;

-     razvoj novih interesa;

-     učenje pomoću neposrednih iskustava;

-     volontiranje u lokalnoj zajednici

Namjena aktivnosti

Društveno-humanističko područje

Nositeljica programa

 

Sanja Bradić, dipl. psih., prof.

Način realizacije

 

Vanškolsko volontiranje:

-     kroz volonterski program riječke udruge „Smart“ povezivanje volontera sa raznim udrugama i institucijama kojima je potrebna pomoć;

-     suradnja s Društvom naša djeca Opatija

Školsko volontiranje:

-     pomoć Školi u pripremi manifestacija (natjecanja, Dan škole…)

 

Vremenik

Vanškolsko volontiranje odvija se prema potrebi, a školsko u okviru planiranih događanja

Troškovnik

 

Autobusne kartice za prijevoz volontera                       400,00 kn

Nagradni izlet za naj-volontere                                    1.200 kn 

Troškovi telefona                                                           400 kn

 

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

-     završni upitnik za volontere kojim će se obuhvatiti svi relevantni podaci za buduće planiranje i vođenje volonterskog programa.

-     upisivanje volonterskog angažmana u volonterske knjižice radi razvoja osobne volonterske „karijere“

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.4.   IZVANUČIONIČNA NASTAVA - EKSKURZIJE I IZLETI

 

Naziv  izleta

MATURALNA EKSKURZIJA ČETVRTIH RAZREDA

Ciljevi

 

-     upoznavanje europske kulturne baštine

-     jačanje osjećaja povezanosti i pripadnosti razredu i školi

Namjena aktivnosti

 

-     umjetničko i društveno-humanističko područje

Nositeljice  programa

prof. Ana Marković, prof. i Branka Topolnik, prof.

Način realizacije

Prema agencijskom itinereru, nakon odabira destinacije

Vremenik

Krajem kolovoza 2015.

Troškovnik

Oko 4.000,00 kn po učeniku

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     razgovori na satovima razrednih odjela i na roditeljskim sastancima

-     analiza ekskurzije na Nastavničkom vijeću

 

Naziv  izleta

JEDNODNEVNA STRUČNA EKSKURZIJA

Ciljevi

 

-     razvijanje opće kulture, prirodoznanstvenih i socijalnih kompetencija;

-     jačanje osjećaja pripadnosti Gimnaziji

Namjena aktivnosti

 

Umjetničko, društveno-humanističko i prirodoslovno područje.

 

Nositelji  programa

ravnateljica Ivanka Škarić, prof., Oliver Kvasina, prof., Sintija Tropper-Trinajstić, prof., Damir Kuvačić, prof., Gordana Zurak, prof., Branka Topolnik, prof., Ana Marković, prof., Marijana Trinajstić, prof., Nataša Frković-Đorđervić, prof. 

Način realizacije

 

Prijedlozi destinacija:

-     posjet muzeju neandertalaca u Krapini

-     posjet gradu Varaždinu

-     dvorac Trakošćan

-     posjet muzeju Nikole Tesle u Smiljanu

-     posjet gradu Senju

-     posjet gradu Zagrebu

 

Vremenik

Cjelodnevni izlet planiran je prema planu i programu
17. listopada 2014.

Troškovnik

      Po učeniku 130,00/140,00 kn

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     razgovori na satovima razrednog odjela te u nastavi svih predmeta.

 

Naziv  izleta

NAGRADNI IZLET NAJBOLJEM RAZREDU

Ciljevi

 

-     razvijanje zdrave kompeticije unutar škole;

-     jačanje osjećaja pripadnosti razrednoj zajednici;

-     jačanje motivacije za daljnja postignuća

Namjena aktivnosti

 

 Društveno-humanističko, tjelesno i zdravstveno područje

 

Nositelj programa

 M. Trinajstić, prof.

Način realizacije

 

-     izbor najboljeg razreda na kraju školske godine;

-     dogovor o slobodnom danu za izlet;

-     priprema i realizacija izleta        

 

Vremenik

Cjelodnevni izlet  - prema hodogramu škole

Troškovnik

      Prema destinaciji; troškove snose učenici

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

 

-       razgovori na satovima razrednog odjela, eseji, ocjene iz vladanja

 

Naziv  izleta

       DVODNEVNA STRUČNA EKSKURZIJA

Ciljevi

 

-     obogaćivanje iskustvenih spoznaja učenika drugih razreda (opća i jezična gimnazija) o domovini i/ili susjednim zemljama;

-     jačanje pripadnosti razrednoj zajednici;

 

Namjena aktivnosti

 

 Društveno-humanističko, tjelesno i zdravstveno područje

 

Nositelj programa

Damir Kuvačić,prof i  Gordana Zurak,, prof.

Način realizacije

 

-     nakon dogovora na roditeljskom sastanku i satu razrednog odjela, razmatranje ponuda i komisijski odabir najpovoljnije ponude;

Vremenik

Prema hodogramu škole

Troškovnik

      Prema destinaciji; troškove snose učenici

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

-     razgovori na satovima razrednog odjela, eseji, ocjene iz vladanja

 

Naziv  izleta

      JEDNODNEVNA STRUČNA EKSKURZIJA

Ciljevi

 

-     obogaćivanje iskustvenih spoznaja učenika  prvih razreda (opća i jezična gimnazija) o domovini i/ili susjednim zemljama;

-     jačanje pripadnosti razrednoj zajednici;

 

Namjena aktivnosti

 

 Društveno-humanističko, tjelesno i zdravstveno područje

 

Nositelj programa

Sintija Tropper Trinajstić, prof. i Oliver Kvasina, prof.

Način realizacije

 

-     nakon dogovora na roditeljskom sastanku i satu razrednog odjela, razmatranje ponuda i komisijski odabir najpovoljnije ponude;

Vremenik

Prema hodogramu škole

Troškovnik

      Prema destinaciji; troškove snose učenici

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

 

-     razgovori na satovima razrednog odjela, eseji, ocjene iz vladanja

 

3.5.              PROJEKTI

 

Naziv projekt

Vodič opatijskim parkovima Park „Angiolina“ i Park Sv. Jakova
Dopunsko izdanje:  prvo izdanje 1997. godine, 
kojeg su radili nastavnici i učenici opatijske gimnazije.
Unutar vodiča su sažeci na stranim jezicima /engleski,
njemački i talijanski jezik).

Ciljevi

-     prikaz povijesti opatijskih parkova
-     klimatske osobine Opatije
-     botanički dio s tlocrtom numeriranih polja u parku
-     abecedni popis vrsta (latinski)
-     abecedni popis porodica
-     Kulturno-povijesne znamenitosti u parku
-     legenda građevina i spomenika

Namjena aktivnosti

Dopunsko izdanje potrebno je zbog  promjena u
poljima botaničkog dijela i novih spomenika  i nadogradnje hotela.
Vodič treba biti u potpunosti na slijedećim stranim jezicima:
engleski, njemački, talijanski, francuski i ruski.

Nositelj programa

Ravnateljica Ivanka Škarić, prof.

Autorski tim: Kristina Staničić, prof.,
dr.sc.Sanja Simper, 

prof., Oliver Kvasina,
prof., Jasminka Škare Manojlović, 

prof., Irene Kuvačić,
prof., Branka Topolnik,
prof.,Vanda Podgoršek,

prof., Draško Vučemilović, 
prof., Nataša Frković Đorđević, 
prof., Milana Kovačević Miškić, 
prof.,  Marijana Trinajstić,
prof., Gordana Zurak, prof.

Način realizacije

Koristiti će se sadržaji prethodnog izdanja.
Kada autorski tim odradi sadržaj i fotografije,
sadržaj je potrebno lektorirati.
Profesori stranih jezika trebaju prevesti sadržaj vodiča.

Vremenik

Realizacija projekta tijekom dvije školske godine,
2014./2015. i 2015./2016.

Troškovnik

23.660 kuna predviđeno za 2000 primjeraka samo na
hrvatskom jeziku

U realizaciju treba uključiti: Ministarstvo turizma RH,
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta RH,
Grad Opatiju, Turističku zajednicu grada Opatije
i Parkove i nasade  grada Opatije

Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja

Radovi nastavnika bit će osnova za njihovo napredovanje.
Rad učenika biti će nagrađen sa strane predmetnog nastavnika.

 

 

3.6.              IZVANŠKOLSKE AKTIVNOSTI

 

U  školskoj godini 2014./15. Škola je otvorena i spremna za suradnju sa slijedećim institucijama i organizacijama civilnog društva:

 

  1. HRVATSKI CRVENI KRIŽ :

 

-     akcija „Solidarnost na djelu“;

-     tečaj pružanja prve pomoći unesrećenom;

-     darivanje krvi (maturanti);

-     predavanje „Suzbijanje trgovine ljudima“

Suradnik: Damir Kuvačić, prof.

 

  1. udruga DELTA:

 

-     projekt „Mislim globalno, djelujem lokalno“ („Dan akcije“)

-     Suradnica:  Sara Meszaros, prof. Ivana Černeha, prof.

 

  1. DEUTSCHE SCHUELER ACADEMIE

 

-     Ljetna škola za darovite srednjoškolce

Suradnica:  Sanja Bradić, dipl. psih., prof.

 

  1. ROTARY KLUB OPATIJA

 

-     Stipendije za učenike slabijeg imovinskog stanja

Suradnica:  Sanja Bradić, dipl. psih., prof.

  1. Udruga „ZA BOLJI SVIJET“

 

-     uvod u volonterski program, seminar o volontiranju, predstave, zajedničke aktivnosti

Suradnica: Sanja Bradić, dipl. psih., prof.

 

  1. GRADSKA KNJIŽNICA V.C.E. OPATIJA

 

-     suradnja u realizaciji godišnjeg programa gradske knjižnice; suradnja u organizaciji pjesničkih večeri, literarnih susreta, Mjeseca knjige.

Suradnice: Kristina Staničić, prof. i Gordana Zurak, prof.

 

  1. udruga „ALARM“ RIJEKA

 

-     popularizacija forum-kazališta; razvoj nenasilne komunikacije

Suradnica: Ivana Černeha, prof.

 

  1. udruga ROTARACT RIJEKA

 

-     međunarodna razmjena učenika i studenata, ljetni kampovi za učenike, volonterske akcije

Suradnica: Sanja Bradić, prof.

 

  1. udruga ŽMERGO OPATIJA

 

-     partnerstvo u projektu „Održivi razvoj u praksi“

Suradnica: Irene Kuvačić, prof.

 

  1. Osnovna i srednja glazbena škola „Mirković“

 

-     suradnja na manifestaciji „Veliki i mali za Opatiju“

Suradnice: Marijana Trinajstić, prof. i Sandra Milotić Macan, prof.

 

  1. Udruga dragovoljaca i veterana Domovinskog rata – ogranak Opatija

 

-     sudjelovanje učenika i nastavnika u manifestaciji „Da se ne zaboravi“ (posjet ličkom ratištu)

Suradnik: Nino Smolčić, prof., Ivana Černeha, prof. i drugi zainteresirani nastavnici

 

  1. centar za seksualna prava – ŽENSKA SOBA, Zagreb

 

-     prevencija seksualnog uznemiravanja

Suradnica: Sanja Bradić, dipl.psih.

 

  1. Documenta – Centar za suočavanje s prošlošću, Zagreb

-     projekt „Moj zavičaj kroz vrijeme“

Suradnica: dr.sc. Sanja Simper

 

  1. Udruga antifašističkih boraca Opatija

-     projekt ˝Dani antifašizma u Opatiji˝, ˝Vlak sjećanja˝

Suradnik: Ivana Černeha, prof., vanjska suradnica: Tatijana Matetić, prof.

 

 

 

 

 

 

 

                                                          





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju