preskoči na sadržaj

Gimnazija Eugena Kumičića Opatija

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Virtualna šetnja ...

DOS

Edutorij e-Škole
 

MZO


Anketa
Gdje biste voljeli studirati?








Poveznice
Dnevni tisak
Katalog školske knji...
Ucenicki dom Lovran
Dobro došli!

Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 9. 2020.

Ukupno: 117478
Ovaj mjesec: 710
Ovaj tjedan: 124
Danas: 35
Centarmature.hr


Centarmature.hr

"...nastavak u obliku Viber zajednice Centar mature u kojoj se svakodnevno objavljuju relevantne novosti i u kojoj postoji mogućnost slanja privatne poruke, a odgovor na upit stiže u najkraćem mogućem roku. U Viber zajednici integriran je i chatbot koji služi kako bi davao odgovore ..."
(
https://www.ncvvo.hr)

Nova stranica naše škole


https://www.gek-opatija.hr/

Foto natječaj

Ljestvice poretka...

Natjecanje iz...

Održani 13. dani...

Dani antifašizma...

Projektni dan

Ususret Projektnom...

Ljudi velikog srca...

Održan Memento

Memento 2022

Božićni sajam...

Čestitka

GEKO-EKO

Izložba fotografija

Filozofski laboratorij...

Dabar 2021.

Dan sjećanja

Natjecanje u SUDOKU

Školski izlet

Terenska nastava...

EU Code Week

Svjetski tjedan svemira

MAT liga

Okrugli stol...

GEK-ovci u medijima

Svjetski dan životinja

Europski dan jezika

Prvi dan škole ...

Erasmus+ Unlock!

 

  
   

Školski list

 

EKO ˝Malo ..."

Pjesan o GEK-u

Virtualna dan škole

Simulirana sjednica...

Uspjesi naših učenika

Valentinovo

MEMENTO 2021

bit.ly/gek-opatija

www.bebras.org

 

bit.ly/gek-opatija

www.facebook.com

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ŠKOLSKI KURIKULUM šk.god. 2009./10.
Autor: Mira Verunica, 4. 11. 2009.

Dobrodošli!
Upravo ste zakoračili u naš školski kurikulum koji obuhvaća kratki prikaz nastavnoga plana i programa izbornih predmeta, izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti te drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti, programa i projekata prema smjernicama hrvatskoga nacionalnog obrazovnog standarda.


ŠKOLSKI    KURIKULUM
 
Pregled sadržaja:
 
Uvod
Izvannastavne aktivnosti
Dodatna nastava
Dopunska nastava
Izborna nastava
Fakultativna nastava
Projekti
Ekskurzije, izleti
Izvanškolske aktivnosti 

UVOD
 
  1.    NACIONALNI KURIKULUM - ŠKOLSKI KURIKULUM
 
         Članak 28. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
(1)   Škola radi na temelju školskog kurikuluma i godišnjeg plana i programa rada, , a učenički dom na temelju godišnjeg plana i programa rada.
(2)   Školski kurikulum utvrđuje dugoročni i kratkoročni plan i program škole s izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima, a donosi se na temelju nacionalnog kurikuluma i nastavnog plana i programa.
(3)   Školski kurikulum određuje nastavni plan i program izbornih predmeta, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti i druge odgojno-obrazovne aktivnosti, programe i projekte prema smjernicama hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda.
(4)   Školskim kurikulumom se utvrđuje:
-          aktivnost, program i/ili projekt
-          ciljevi aktivnosti, programa i/ili projekta
-          namjena aktivnosti, programa i/ili projekta i njihova odgovornost
-          način realizacije aktivnosti, programa i/ili projekta
-          vremenik aktivnosti, programa i/ili projekta
-          detaljan troškovnik aktivnosti, programa i/ili projekta
-          način vrednovanja i način korištenja rezultata vrednovanja
(5)   Školski kurikulum donosi školski odbor do 15. rujna tekuće školske godine na
nastavničkog vijeća.
(6)   Školski kurikulum mora biti dostupan svakom roditelju i učeniku u pisanom obliku.
(7)   Smatra se da je školski kurikulum dostupan svakom roditelju i učeniku u pisanom obliku, ako je objavljen na mrežnim stranicama škole.
 
povratak ⇒
GLAVNA ZADAĆA ŠKOLSKOG KURIKULUMA
 
  • izgradnja jedinstvenog profila škole
  • individualnog koncepta škole iz kojeg proizlaze smjernice nastavnog plana
  • vidljivost konkretne povezanosti zajednice nastavnika i zajednice učenika
 
Važna napomena uz donošenje ovog školskog kurikuluma
Kako do 15. rujna 2008. godine Vijeće za Nacionalni kurikulum nije donijelo nacionalni kurikulum, Školski kurikulum se donosi bez uvida u taj važan dokument.
Ovaj Školski kurikulum ima u pojedinim sadržajnim sastavnicama privremeno obilježje. Ono će biti otklonjeno kada se donese Nacionalni kurikulum.Neke sadržajne sastavnice iziskuju ozbiljniju pripremu i analizu što nije moguće obaviti zbog kratkoće roka od donošenja novog zakona i usvajanja Školskog kurikuluma.  
povratak ⇒ 

 

 2. Osnovni podaci o školi

 

     Gimnazija Eugena Kumičića Opatija
     Adresa: Opatija, Drage Gervaisa 2
     Broj i naziv pošte: 51410 Opatija
     Brojevi telefona:
     Centrala i tajništvo: 051 271 966
     Ravnateljica: 051 272 602
     Računovodstvo: 051 718 857
     Broj telefaksa: 051 271 966
     E-mail: gek.opatija@skole.t-com.hr
     Županija: Primorsko goranska
povratak ⇒
 2.1 Školsko područje
   
       Škola ima 8 razrednih odjela s 217 učenika u programima opće i jezične gimnazije.
       Broj djelatnika Gimnazije:
  • nastavnika 23
  • stručni suradnici: psiholog i knjižničar
  • administrativno-financijsko 2
  • tehničko osoblje: 3
 
     UNUTARNJI PROSTORI ŠKOLE
 
 
      Sve učionice su u funkciji nastave.
                              Namjena prostora                        Broj
      Suteren            učionice                                      1,3
                              kabinet biologije i kemije
                              kabinet fizike
     Prizemlje          učionice                                      4,5,7,8,9,11
                              knjižnica
                              zbornica
                              informatička učionica
                              ured psiholog i računovostvo
                              ured tajnika i nacionalni kordinator
                              arhiva
                              sanitarni prostor za učenice i nastavnike
    Kat                    učionice                                     12, 13, 14, 15
                              ured ravnateljice
                              sanitarni prostor za učenice i učenike
Škola nema sportske dvorane te koristi sportsku dvoranu „Gorovo“ u neposrednoj blizini školske zgrade i plaća najam za korištenje.
povratak ⇒

  3. Razvojni plan
 
   Tijekom školske godine 2009./10. valja izraditi.
   Nositelji: ravnateljica, stručna služba i Tim za kvalitetu u suradnji s Gradom Opatijom i
   Primorskom - goranskom županijom (upravni odjel).
 
Prostorije s jednim računalom
 
   * ravnateljica
   * zbornica
   * kabinet kemije
 
Prostorije s više računala
 
 * knjižnica u kojoj je računalo za knjižničarku, kojeg ne rabe učenici. Postoje računala za   
      učenike i nastavnike.
* tajništvo s dva računala (jedan za tajnicu, a jedan za koordinatora nacionalnih ispita).
* računovodstvo s dva računala (jedan za računovođu, a jedan za psihologinju).
* učionice nemaju računala već koriste prenosivi projektor i laptop.
 
Mail
Vanjska elektronska pošta stiže na računalo u tajništvu preko korisničkog računa Škole.
 
 
Etički kodeks
Ovaj dokument je izrađen u veljači 2009. godine pod nazivom Etički kodeks neposrednih nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti.
 
Suradnja s Gradom Opatijom
Grad Opatija u svom proračunu osigurava dodatna sredstva za poboljšanje pedagoškog standarda škole. Gimnazija se javlja na natječaj sa svojim programima izborne nastave, dodatne i dopunske nastave, fakultativne nastave (DSD), projektima, izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima.
 
Suradnja s Županijom
Primorsko-goranska županija je osnivač Gimnazije, pokriva materijalne troškove i investicijsko održavanje.
 
Roditelji sudjeluju u financiranju:
- stručnih izleta: jednodnevnih ili dvodnevnih
- maturalnih putovanja.
povratak ⇒

 
4. AKTIVNOSTI U ŠKOLI
                         
 
IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI
 
Naziv izvannastavne aktivnosti
ŠKOLSKI SPORTSKI KLUB
    
Ciljevi
 
 
 - obuhvatiti što više učenika u što više raznovrsnih programa tjelesnog vježbanja;
 - zadovoljiti i one interese učenika prema određenoj sportskoj disciplini koja se tijekom redovne nastave TZK-e ne može realizirati;
   - omogućiti svim učenicima, a osobito talentiranima za neke sportske discipline razvijanje svojih sposobnosti do objektivno mogućih granica
Namjena aktivnosti
 
Tjelesna i zdravstvena kultura
Nositelj programa
Damir Kuvačić, prof.
Način realizacije
Pripreme i treninzi u slobodnim terminima dvorane,natjecanja prema    rasporedu Saveza školskih sportskih klubova PGŽ.
Uključuje:
Odbojka (mladići i djevojke), nogomet (mladići), atletika ekipno (mladići), kros (djevojke i mladići).
 Gostovanje u sportskom dijelu programa za Dan škole-prijatelja Pazinskog srednjoškolskog centra.
Sudjelovanje u manifestacijama “Homo si teć”, Hrvatski olimpijski dan….    
Vremenik
Prema slobodnim terminima u dvorani Gorovo
 
Troškovnik
Kako je teško predvidjeti do kojih destinacija u okviru sustava natjecanja treba putovati (Krk, Cres, Delnice, Crikvenica…) na osnovi prošlogodišnjih iskustava, procjenjuje se da bi zadovoljavajuća suma bila 6.000,00 kn (uključuje i obnavljanje fonda lopti i ostalih potrebnih rekvizita).
 
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Uključivanje učenika na treninge, uspjesi na natjecanjima što motivirajuće djeluje na uključivanje novih učenika. Zalaganje učenika može se i dodatno nagraditi poticajnom ocjenom iz TZK.

povratak ⇒

Naziv izvannastavne aktivnosti
ŠKOLSKA VOKALNA GRUPA
Ciljevi
 
 
-          Produbljivanje zanimanja prema zbornom muziciranju te razvijanje sluha
-          Usavršavanje pjevačkih glazbenih sposobnosti 
-          Razvoj osjećaja zajedništva u kolektivnom izvođenju
-          Razvijanje osjećaja samopouzdanja i pozitivne slike o sebi
-          Osposobiti učenike za samostalno nastupanje i izvođenje glazbenih djela
-          Osposobljavanje za višeglasno pjevanje i javne nastupe
-          Razvoj socijalnih kompetencija
-          Obogaćivanje i proširivanje opće kulture učenika.
Namjena aktivnosti
 
Umjetničko područje
Nositeljica programa
Sandra Milotić Macan, prof. glazbene umjetnosti
 
Način realizacije
Aktivnost se realizira zajedničkim probama dva puta tjedno, na kojima se uvježbava program, te predviđenim zajedničkim nastupima odnosno generalnim probama pred nastupe. Aktivnost se prvenstveno ostvaruje probama.
Vremenik
Aktivnost se odvija tijekom cijele školske godine, a intenzivira se za potrebe nastupa.
Odvija se u 0-tom satu, 7. sat ili nakon 7. sata, ovisno o školskom rasporedu sati i dostupnosti polaznika
Troškovnik
Predviđa se oko 200,00 kn za notne fascikle za nastupe te za potrebe fotokopiranja notnog materijala
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Vrednovanje će se izvršiti na dvije razine: globalnoj (postignuće zbora u cjelini, uspješnost izvedbe programa, redovitost dolazaka) i individualnoj (napredak u vokalnoj tehnici, opsegu glasa). Svaki će član na kraju nastavne godine dobiti usmeno mišljenje voditeljice o vlastitom napretku.

povratak ⇒

Naziv izvannastavne aktivnosti
 
DEBATA       
Ciljevi
 
-          razvijanje komunikacijskih, socijalnih i govorničkih vještina, vještina aktivnog slušanja, kritičkog mišljenja, rješavanja problema i sukoba, argumentiranog raspravljanja, tolerancije, samosvijesti i odgovornosti u iznošenju vlastitih stavova;
-          proširivanje opsega opće kulture
-          sistematično pristupanje sadržajima
Namjena aktivnosti
 
Demokracija, komunikacija
Nositeljica programa
Sanja Bradić, prof. psihologije
Način realizacije
Održavanje tjednih sastanaka u školskim učionicama, određivanje teza debatiranja, priprema i informiranje o pojmovima teze putem Interneta ili stručne literature, interno vježbanje i pripreme za turnire. Sudjelovanje na turnirima.
Vremenik
Jednom tjedno, 2 školska sata.
Troškovnik
Predviđeni troškovi za 6 najboljih debatanata ( 2 ekipe):
-          sudjelovanje na seminarima – 180 kn;
-          sudjelovanje na turnirima – 180 kn;
-          smještaj u hostelu – 180 kn;
-          prijevoz – 780 kn;
-          Ljetna škola demokracije – 9.000,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Vrednovanje debate vršit će se analizom uključenosti i stalnosti prijavljenih učenika te posebno uspjesima na turnirima. Pojedinačno zalaganje i napredak može se ocijeniti poticajnom ocjenom unutar predmeta: psihologije, logike, sociologije, etike, filozofije, politike i gospodarstva, povijesti ili hrvatskog jezika.

 

povratak ⇒

Naziv izvannastavne aktivnosti
   PLANINARSKA GRUPA
Ciljevi
 
-          dodatno povezivanje učenika i nastavnika međusobno, kao i zajedničko povezivanje s prirodom;
-          povezivanje teoretskih znanja iz prirodoslovnih predmeta sa novim spoznajama u izvornom okruženju;
-          poboljšanje psihofizičkog razvoja i stjecanje dodatnih vještina svih uključenih;
-          razvijanje ekološke svijesti.
Namjena aktivnosti
 
Praktičan rad, prirodoslovlje, tjelesna i zdravstvena kultura
Nositelj programa
Oliver Kvasina, prof. geografije
Način realizacije
Organizacija izleta i boravak u planinskim prostorima naše okolice.
Vremenik
Jednodnevni izleti u jesen i proljeće, subotom ili nedjeljom
Troškovnik
2 izleta planirana su s korištenjem unajmljenog autobusa, dnevni najam cca 2.500,00 kn, ukupne potrebe cca 5.000,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Primjenjiva znanja iz geografije, biologije i TZK moguće je učenicima vrednovati ocjenom iz zalaganja iz tih predmeta.
Ukupni uspjeh programa bit će vidljiv iz stupnja realiziranih izleta i iz ukupnog broja uključenih učenika i nastavnika.

 

povratak ⇒

 

Naziv izvannastavne aktivnosti
ZIDNE NOVINE NA ENGLESKOM JEZIKU
Ciljevi
 
-          razvijanje istraživačkih metoda;
-          kreativan odnos prema engleskom jeziku;
-          informiranje o aktualnim događajima i temama iz sfere učeničkih interesa
Namjena aktivnosti
 
Jezično-komunikacijska, opća kultura, praktičan rad
Nositelj programa
Vanda Podgoršek, prof.
Način realizacije
 
Grupni rad sa zainteresiranim učenicima      
 
 
 
Vremenik
Subotama ili radnim tjednom u dogovoru s učenicima, tijekom cijele školske godine
Troškovnik
200 kn (potrošni materijal: hamer papir, flomasteri, boje, ljepilo, selotejp…)
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Učenička postignuća vrednovat će se ocjenom u rubrici aktivnost, a može doprinijeti i višoj zaključnoj ocjeni iz engleskog jezika.

povratak ⇒

Naziv izvannastavne aktivnosti 
MEĐUNARODNI KLUB PRIJATELJSTVA
(ON-LINE KOMUNIKACIJA NA ENGLESKOM JEZIKU)
Ciljevi
 
-          dodatno osposobljavanje za govornu i pisanu komunikaciju na engleskom jeziku uz upotrebu interneta;
-          povezivanje s učenicima i nastavnicima iz drugih zemalja.
Namjena aktivnosti
 
Jezično komunikacijsko;
Društveno-humanističko.
Nositelj programa
Draško Vučemilović, prof.
 
Način realizacije
Posebno pripremljeni zadaci i rad na međunarodno dogovorenim temama (ja, prijatelji, škola, obitelj, zajednica, grad…)
 
Vremenik
70 sati ukupno ( 2-satni susreti u informatičkom kabinetu subotama)
Troškovnik
Troškovi upotrebe interneta, fotokopiranja - 200 kn
Troškovi međusobnih posjeta učenika bit će procijenjeni kad se za to steknu uvjeti
Način vrednovanja i korištenja rezultata
Ovisno o području rada i zanimanja učenika te o zalaganju, iznimnim postignućima i predanom radu, na prijedlog nositelja programa, učenike se može nagraditi odličnom ocjenom iz engleskog jezika, informatike, povijesti, zemljopisa ili umjetnosti.

povratak ⇒

Naziv izvannastavne aktivnosti
ŠKOLSKI FOTOGRAFI
Ciljevi
 
-          razlikovanje bitnih i nebitnih stvari kroz prizmu fotografiranja;
-          dokumentiranje važnih školskih događanja;
-          razvijanje istraživačkih metoda;
-          informiranje o aktuelnim temama i događanjima iz sfere učeničkih interesa.
Namjena aktivnosti
 
Opća kultura, ,praktičan rad, umjetničko izražavanje.
Nositeljica programa
Nataša Frković Đorđević, prof.
Način realizacije
 
Predavanja, terenski rad, posjećivanje izložbi, sudjelovanje na natjecanjima   
Vremenik
Subotama ili tijekom radnog tjedna u dogovoru s učenicima, tijekom cijele školske godine..
Troškovnik
3.500 kn (izrada fotografija, potrošni materijal, prijevoz učenika)
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
-          najbolji radovi bit će poslani na foto-natječaje
-          sudjelovanje na međunarodnom natjecanju Alpe Adria
-          evaluacija školskih izložbi

povratak ⇒
 

 

 
Naziv izvannastavne aktivnosti
   NOVINARSKA DRUŽINA
Ciljevi
 
-          istraživanje i definiranje glavnih značajki pisanja:
-          razvijanje jasnog izražavanja misli i stavova;
-          obogaćivanje stručnog i osobnog rječnika;
-          razvoj analitičkog mišljenja;
-          poticanje suradničkog rada.
Namjena aktivnosti
 
Jezično-komunikacijsko područje, umjetnost
Nositeljica  programa
Vanda Podgoršek, prof.
Način realizacije
 
Grupni i individualni rad, vježbe, prezentacije, analize, teorijski i praktičan pristup uređivanju novina                                                   
 
Vremenik
Rad družine predviđen je subotom, jednom mjesečno, 3 školska sata. Prateće aktivnosti (slanje tekstova na LIDRANO, obilježavanje Dana žena i tiskanje školskog lista) odvijat će se prema zadanim datumima.
Troškovnik
Tisak školskog lista 7.500.000,00 kn
Izrada fotografija 500,00 kn
Diskete za snimanje 200,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Rad učenika može se vrednovati ocjenom u predmetu ili nagraditi pohvalnicom i knjigom na kraju školske godine.
Uspjeh programa pokazat će i broj prodanih školskih listova kao i plasman lista i radova na LIDRANO smotri..

povratak ⇒

Naziv izvannastavne aktivnosti
   SCENSKA RADIONICA   
Ciljevi
 
-          ostvarivanje glumačkih potencijala svih uključenih;
-          jačanje suradničkih odnosa nastavnika i učenika;
-          razvoj kreativnosti kroz stvaranje školske priredbe i sudjelovanje na LIDRANO smotri
Namjena aktivnosti
 
Društveno-humanističko područje, umjetničko, jezično-komunikacijsko
Nositeljica  programa
Marijana Trinajstić, prof.
Način realizacije
 
-          audicija, radionice, uvježbavanje programa za školsku priredbu;
-          pripreme i prijave za LIDRANO, radni izlet i gluma na otvorenom, sudjelovanje na okruglim stolovima, izrada plakata i sudjelovanje u prezentacijama Gimnazije;
-          sudjelovanje voditeljice i članova SR na edukacijskim seminarima.
Vremenik
2 subote u mjesecu od 10 do 12,30 h
Troškovnik
Oprema za scenu 100 kn
Kostimi                150 kn
Iznajmljivanje dvorane   1.500 kn
Sudjelovanje na gradskoj razini Lidrana 60 kn po članu radionice, troškovi prijevoza.
Čajevi, sokovi tijekom proba 200 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Isticanje učenika u radu procjenjuje se kroz stupnjeve: nadprosječno, prosječno i zadovoljavajuće. Prema ostvarenom postignuće voditeljica upućuje prijedloge razrednom ili nastavničkom vijeću za moguće pohvale/nagrade.
 
povratak ⇒
 
   
Naziv izvannastavne aktivnosti
EKO-KANTUNIĆ
Ciljevi
 
-          razvijanje i širenje ekološke svijesti;
-          uređenje školskog vrta;
-          formiranje učionice na otvorenom;
-          stvaranje ugodnog kutka za provođenje slobodnog vremena;
-          obilježavanje važnijih datuma iz ekološkog kalendara;
-          razvijanje dodatne suradnje s ekološkim udrugama
Namjena aktivnosti
 
Praktičan rad, prirodoslovno područje
Nositeljica  programa
Jasminka Škare Manojlović, prof.
Način realizacije
 
-          rad u vrtu (odstranjivanje korova, sadnja novih biljaka, obogaćivanje zemlje, zalijevanje);
-          nabava opreme i uređenje okoliša
-          izrada plakata i postera
-          sudjelovanje u projektima ekoloških udruga        
 
Vremenik
Tijekom školske godine u dogovoru s učenicima, ukupno 35 sati
Troškovnik
Sezonsko bilje                                             500,00 kn
Vaze i zemlja za cvijeće                              500,00 kn
 Vrtni alat i boje                                        1.000,00 kn
Alat za vrt                                                    500,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
.Procjena korištenja Eko-kantunića u planirane svrhe ( kutić za odmor i relaksaciju, učionica na otvorenom)
Zalaganje učenika može se nagraditi poticajnom ocjenom iz biologije.

 

 
 povratak ⇒
 
 
Naziv izvannastavne aktivnosti
       VOLONTERSKA JEZGRA
Ciljevi
 
-          razvoj humanih vrijednosti;
-          preuzimanje socijalne odgovornosti;
-          aktivno sudjelovanje u široj društvenoj zajednici;
-          razvoj novih interesa;
-          učenje pomoću neposrednih iskustava;
Namjena aktivnosti
 
Volonterski rad pokriva sva područja, prvenstveno društveno-humanističko
Nositeljica  programa
Mira Verunica, dipl. psih.
Način realizacije
 
Vanškolsko volontiranje:
-          kroz volonterski program riječke udruge „Smart“ povezivanje volontera sa raznim udrugama i institucijama kojima je potrebna pomoć
Školsko volontiranje:
-    pomoć Školi u pripremi manifestacija (natjecanja, Dan                  škole…)
 
Vremenik
Vanškolsko volontiranje odvija se prema potrebi, a školsko u okviru planiranih događanja
Troškovnik
Autobusne kartice za prijevoz volontera                      600,00 kn
Nagradni izlet za naj-volontere                                 1.200,00 kn
 
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Završni upitnik za volontere kojim će se obuhvatiti svi relevantni podaci za buduće planiranje i vođenje volonterskog programa.
Upisivanje volonterskog angažmana u volonterske knjižice radi razvoja osobne volonterske „karijere“.

 

 
povratak ⇒
 
 
Naziv izvannastavne aktivnosti
PSIHOLOŠKE RADIONICE ZA POTENCIJALNO DAROVITE I/ILI KREATIVNE („CRTA“)
Ciljevi
 
-          identifikacija i praćenje potencijalno darovitih učenika;
-          rad na razvoju samopoštovanja i drugih pozitivnih atributa ličnosti
-          rad na projektima („U/O kutija knjiga“, „Youth in action“ - suradnja s mladim Šveđanima)
-          postizanje dodatnih socijalnih i komunikacijskih kompetencija
Namjena aktivnosti
 
Društveno-humanističko područje
Nositeljica  programa
Mira Verunica, dipl. psih.
Način realizacije
 
-          3-satne psihološke radionice sa različitim centralnim temama;
-          dodatni sastanci sa učenicima uključenim u projekte;
-          suradnja s DSA i stipendiranje naših učenika za Ljetnu školu za darovite srednjoškolce u Njemačkoj;
-          individualni razgovori sa darovitima prema njihovim potrebama;
-          testiranje sposobnosti.
Vremenik
Svake druge subote (radionice), radnim tjednom 1-2 sata (rad na projektima i individualni razgovori)
Troškovnik
Radni izlet na kraju ili početku školske godine       2.600,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Nakon svake radionice vrši se interna evaluacija koja voditeljici služi za poboljšanje slijedećeg susreta i ukupnog programa.
Pokazatelj uspješnosti programa je i konstantna uključenost potencijalno darovitih s obzirom na to da nema nikakvih mehanizama prisile.

 

 povratak ⇒

 

 


DODATNA NASTAVA

Škola otkriva, prati i potiče učenike koji u nekim nastavnim predmetima ostvaruju natprosječne rezultate ili pokazuju poseban interes za određeni predmet te organizira dodatnu nastavu prema njihovim sklonostima, sposobnostima i interesima.
 
Naziv programa
 DODATNA NASTAVA IZ MATEMATIKE    
Ciljevi
 
-          proširenje gradiva dodatne nastave;
-          poticanje interesa za matematiku;
-          razvoj matematičke kompetencije.
Namjena aktivnosti
 
Matematičko- prirodoslovno područje
Nositelj programa
Karma Rubinić, prof.
Način realizacije
 
Grupni i individualni rad;
Metoda razgovora, izlaganja
                                                                               
 
Vremenik
Pripreme za školsko takmičenje
Pripreme za županijsko takmičenje
Pripreme za takmičenje Alpe Adria
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Uspjeh učenika na natjecanjima iz čega proizlazi i adekvatno nagrađivanje
Naziv programa
 DODATNA NASTAVA – TALIJANSKI JEZIK
Ciljevi
 
-          poboljšane komunikacijske kompetencije i opća kultura;
-          postizanje dodatnog gramatičkog znanja;
-          uključivanje u natjecanja iz talijanskog jezika
Namjena aktivnosti
 
Jezično- komunikacijsko područje
Nositelj programa
Tatjana Šepić, prof.
Način realizacije
 
Neposredni rad s učenicima (individualno i grupno)
Samostalni rad učenika uz mentorski nadzor
                                                                               
 
Vremenik
35 sati tijekom školske godine, 0-ti sat u popodnevnoj smjeni
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Uspjeh učenika na natjecanjima iz čega proizlazi i adekvatno nagrađivanje

 

povratak ⇒
 

 


DOPUNSKA NASTAVA

Za učenike kojima je potrebna pomoć u učenju Škola organizira dopunsku nastavu.

Naziv programa
 DOPUNSKA NASTAVA – ENGLESKI JEZIK
Ciljevi
 
-          osposobljavanje učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju
 
Namjena aktivnosti
 
Jezično- komunikacijsko područje
Nositelj programa
Draško Vučemilović, prof.
Način realizacije
 
Frontalni, individualni, rad u grupama i parovima, kombinacije, samostalno pisanje zadataka, vježbe                      
 
Vremenik
Tijekom školske godine 35 sati ukupno, prema rasporedu
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Zadaci objektivnog tipa na osnovnoj razini znanja engleskog jezika
Naziv programa
 DOPUNSKA NASTAVA –TALIJANSKI JEZIK
Ciljevi
 
-          osposobljavanje učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju;
-          poboljšavanje jezično-komunikacijskih vještina
Namjena aktivnosti
 
Jezično- komunikacijsko područje
Nositelj programa
Nataša Frković Đorđević, prof.
Način realizacije
 
Individualni i grupni rad                                        
 
Vremenik
35 sati ukupno, subotama od 12 – 14 h
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Zadaci objektivnog tipa na osnovnoj razini znanja talijanskog jezika

 

 povratak ⇒
 
Naziv programa
 DOPUNSKA NASTAVA – MATEMATIKA
Ciljevi
 
-          pomoć učenicima u svladavanju gradiva redovne nastave
Namjena aktivnosti
 
Matematičko-prirodoslovno područje
Nositelj programa
Karma Rubinić, prof.
Način realizacije
 
Individualni i grupni rad                                        
 
Vremenik
35 sati u drugim razredima i 18 sati u trećim, prema rasporedu
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Uspjeh u redovnoj nastavi
   
Naziv programa
 DOPUNSKA NASTAVA – MATEMATIKA
Ciljevi
 
-          pomoć učenicima u svladavanju gradiva redovne nastave
Namjena aktivnosti
 
Matematičko-prirodoslovno područje
Nositelj programa
Sanja Perman Benković, prof.
Način realizacije
 
Individualni i grupni rad                                        
 
Vremenik
35 sati u drugim razredima i 18 sati u trećim, prema rasporedu
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
Uspjeh u redovnoj nastavi
 
  
 
 
Naziv programa
 DOPUNSKA NASTAVA – HRVATSKI JEZIK
Ciljevi
 
-          osposobljavanje učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju;
-          poboljšavanje jezično-komunikacijskih vještina
Namjena aktivnosti
 
Jezično- komunikacijsko područje
Nositelj programa
Gordana Zurak, prof.
Način realizacije
 
Individualni i grupni rad                                        
 
Vremenik
35 sati ukupno, prema rasporedu, alternativno 2.a i 2.b
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Uspjeh iz hrvatskog jezika na državnoj maturi

 povratak ⇒

 


IZBORNA NASTAVA
 
Naziv nastave
     FIZIKA-ASTRONOMIJA
Ciljevi
 
-          osposobljavanje učenika za nastavak školovanja zadovoljavanjem njihovih posebnih interesa za astronomske sadržaje koji nisu zastupljeni u redovnom programu, ali su s njima blisko povezani
Namjena aktivnosti
 
-          Nastava pokriva praktičan rad, tehničko-tehnologijsko područje te prirodoslovno.
 
Nositelj
Mladen Pantar, prof.
Način realizacije
 
-          Frontalni rad, razgovori, samostalni rad učenika, terenski rad (opservacija), referati, seminari, izlaganja, posjete zvjezdarnicama i Institutu Ruđer Bošković                                                                   
 
Vremenik
70 sati u trećem razredu opće gimnazije prema satnici (grupa od 14 učenika): 33 sati usvajanja novog gradiva + 37 sati terenskog rada, promatranja i ponavljanja usvojenog.
Troškovnik
-          posjet Riječkoj zvjezdarnici 30,00 kn po učeniku;
-          posjet zvjezdarnici u Zagrebu ili Višnjanu 150,00 kn po učeniku;
-          potrošni materijal    300,00 kn
 
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Provjeravanje znanja učenika, bilješke o napredovanju

 


povratak ⇒

 

 

Naziv nastave
 POVIJEST – STARI GRADOVI NA PODRUČJU OPATIJSKE LIBURNIJE
Ciljevi
 
-          upoznavanje učenika s obilježjima zavičajne povijesti;
-          razvijanje sposobnosti učenika za individualni i grupni istraživački rad; razumijevanje tehnika rada na različitim povijesnim izvorima;
-          razvijanje komunikacijskih vještina, jasnog i argumentiranog iznošenja stavova;
-          jačanje zanimanja za proučavanje kulturno-povijesne baštine i potrebe njezinog očuvanja.
Namjena aktivnosti
 
Nastava pokriva društveno-humanističko područje
Nositelj
Sanja Simper, prof.
Način realizacije
 
Projektna i terenska nastava (obilazak lokaliteta i stručnih ustanova);
Grupni i individualni rad;
Izlaganje, prezentacija;
Pisanje pismenih radova                                   
 
Vremenik
66 sati (2 sata tjedno) u 4. razredu opće gimnazije
Troškovnik
Oko 4000,00 kn (karte za gradski i prigradski prijevoz, ulaznice u muzeje, potrošni materijal, telefon, Internet)
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Provjeravanje i ocjenjivanje znanja ili aktivnosti učenika, bilješke o napredovanju

 povratak ⇒
 

Naziv nastave
     TALIJANSKI JEZIK – KULTURA I  CIVILIZACIJA
Ciljevi
 
-          usavršavanje znanja i vještina talijanskog jezika;
-          razvijanje istraživačkih metoda;
      -     kreativan odnos prema talijanskom jeziku
Namjena aktivnosti
 
-          Nastava pokrivajezično-komunikacijsko područje, opću kulturu i praktičan rad.
 
Nositelj
Nataša Frković Đorđević, prof.
Način realizacije
 
Grupni rad, posjet kulturnim priredbama, stručna ekskurzija , izlaganja, seminari
 
 
 
Vremenik
Tijekom cijele školske godine, prema rasporedu – 2 sata tjedno u četvrtom razredu opće gimnazije
Troškovnik
 !.500,00 kn (Potrošni materijal
Iznajmljivanje autobusa za izlet u Miramare, Trst, Italija)
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Provjeravanje znanja učenika kroz pismene radove, seminarske radove i procjenu zalaganja.
Naziv nastave
BIOLOGIJA – ZAŠTITA   ČOVJEKOVA OKOLIŠA
Ciljevi
 
-          osposobiti učenike za dodatne prirodoznanstvene kompetencije , koje nisu pokrivene redovnim programom
Namjena aktivnosti
 
Nastava pokriva prirodoslovno područje
Nositelj
Irene Kuvačić, prof.
Način realizacije
 
-          Frontalni rad, razgovori, samostalni rad učenika, terenski rad (posjet opatijskom parku), referati, seminari, izlaganja, posjet Eko-centru Beli na Cresu te postrojenju za pročišćavanje otpadnih voda u Rijeci; uključivanje u različite manifestacije na nivou grada i županije; suradnja s ekološkom udrugom „Žmergo“ (eko-parlament)                                                                   
Vremenik
70 sati u drugom razredu opće gimnazije, prema rasporedu
Troškovnik
Cijena posjete Eko-centru Beli na Cresu – po učeniku 140 kn.
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Ostvarenje ciljeva procjenjuje se postignutim uspjehom u samostalnom radu, usmenom i pismenom provjeravanju učenika kroz cijelu školsku godinu, a rezultira zaključnom ocjenom iz predmeta Biologija – izborna nastava
Naziv nastave
     BIOLOGIJA – ZAŠTITA OKOLIŠA
Ciljevi
 
-          Stjecanje osnovnih znanja o prirodnoj baštini RH i o zakonima koji ju štite;
-          Sistematiziranje problema onečišćenja tla, vode i atmosfere i otkrivanje mogućih pravaca djelovanja u rješavanju tih problema;
 
Namjena aktivnosti
 
Nastava pokriva prirodoslovno područje .
 
Nositelj
Jasminka Škare Manojlović, prof.
Način realizacije
 
-          Usmeno izlaganje, laboratorijski rad, razgovori, samostalni učenički rad , terenski rad (posjet opatijskim parkovima, rad u školskom vrtu), referati, seminari, izlaganja, posjet Parku prirode Učka te postrojenju za pročišćavanje otpadnih voda u Rijeci;  suradnja s ekološkom udrugom „Žmergo“ (eko-parlament)
Vremenik
70 sati u dijelu trećeg razreda opće gimnazije, prema rasporedu
Troškovnik
Troškovi terenske nastave 500.00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Ostvarenje ciljeva procjenjuje se postignutim uspjehom u samostalnom radu, usmenom i pismenom provjeravanju učenika kroz cijelu školsku godinu, a rezultira zaključnom ocjenom iz predmeta Biologija – izborna nastava
Naziv nastave
         INFORMATIKA
Ciljevi
 
-          povećanje vještina, znanja i sposobnosti na području informacijske i komunikacijske tehnologije;
-          razvoj logičkog i kritičkog razmišljanja;
-          povećanje digitalne kompetencije
Namjena aktivnosti
 
Izborna nastava pokriva tehničko-tehnologijsko i jezično-komunikacijsko područje.
Nositelj
Sanja Perman Benković, prof.
Način realizacije
 
-          Predavanja i vježbe u kabinetu informatike u skupinama od cca 15 učenika (drugi razredi).;
-          Samostalni rad učenika (projekti, seminari);
-          Korištenje intraneta i Interneta;                 
 
Vremenik
70    sati kroz školsku godinu, prema predviđenom rasporedu rada, u drugom razredu opće gimnazije
Troškovnik
Nema predviđenih troškova
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Pismeno i usmeno provjeravanje postignuća učenika, primjena znanja u izvođenju vježbe, pokazana samostalnost, vještina, uporaba opreme.

 povratak ⇒


 FAKULTATIVNA NASTAVA
 
Naziv nastave
NJEMAČKI JEZIK – NASTAVA ZA NJEMAČKU JEZIČNU DIPLOMU ( DSD)
Ciljevi
 
-          razvijanje jezičnih vještina (slušanje, govorenje, čitanje, pisanje);
-          razvijanje lingvističkog mišljenja, sposobnosti i navika samostalnog korištenja gramatikom;
-          upoznavanje civilizacije, kulture i osobitosti zemalja njemačkog govornog područja
-          osposobljavanje učenika za daljnju izobrazbu i usavršavanje.
Namjena aktivnosti
 
Nastava pokriva jezično-komunikacijsko područje.
 
Nositelj
Sonja Jurić, prof., dr. Ulrich Dronske (Bundesverwaltungsamt)
Način realizacije
 
-          nakon inicijalnog testa, u nastavu se uključuju učenici sa najmanje vrlo dobrim znanjem njemačkog jezika;
-          u 4. razredu, učenici koji su redovito pohađali DSD-nastavu, pristupaju ispitu                                                          
 
Vremenik
2 sata tjedno tijekom sve 4 godine školovanja
Troškovnik
-          sve troškove snosi Zentralle fur das Auslandsschulwesen
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
U svakom polugodištu učenika se ocjenjuje sa po dvije ocjene iz usmenog izražavanja i dvije ocjene iz pismenog izražavanja iz kojih ravnopravno proizlazi zaključna ocjena.
Na kraju 4. razreda učenici polažu ispit za dobivanje njemačke jezične diplome.
 povratak ⇒


PROJEKTI
 
Naziv projekta
 
16. MULTIDISCIPLINARNI SUSRET ALPE-ADRIA
Ciljevi
 
-          stjecanje i poboljšanje brojnih kompetencija: jezično-komunikacijske, matematičke, informatičko-tehnologijske,prirodoznanstvene, socijalne, opću kulturu…
Namjena aktivnosti
 
Projekt pokriva slijedeća područja:
-          umjetničko (natjecanje u glazbi, fotografiji, grafici),
-          tjelesno-zdravstveno (sportska nadmetanja u odbojci, malom nogometu, atletici i šahu)
-          prirodoslovlje (natjecanje u kemiji, biologiji, fizici i matematici)
 
Nositelj programa
Ravnateljica Ivanka Škarić, prof, koordinatorica Nataša Frković-Đorđević, mentori za pojedina područja (Rubinić, Pantar, I. Kuvačić, Škare Manojlović, D. Kuvačić).
Način realizacije
 
-          grupna i individualna natjecanja;
-          izlaganja na okruglim stolovima;
-          pisanje članaka, intervjua                           
 
Vremenik
Radni sastanci koordinatora prema pozivu domaćina (Grappa del Bassano); natjecanje početkom ožujka 2010.
Troškovnik
Ukupni troškovi kreću se oko 30.000 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Za učenike: prema već ustaljenom načinu bodovanja u praktičnom i teoretskom dijelu natjecanja jasno su vidljivi rezultati učenika ili škole. Najuspješniji pojedinci mogu se i dodatno nagraditi ocjenom iz srodnog predmeta..
Evaluacija ukupnog projekta izvršit će se uhodanim načinom na međunarodnoj razini.
 

 

 

 

 povratak ⇒
Naziv projekta
DRŽAVNO NATJECANJE IZ TALIJANSKOG I ŠPANJOLSKOG JEZIKA
Ciljevi
 
-          promocija romanskih jezika i same Škole
-          povezivanje s drugim ustanovama
Namjena aktivnosti
 
Jezično-komunikacijsko
Nositelj programa
Ravnateljica Ivanka Škarić, prof, koordinatorica Nataša Frković-Đorđević , Agencija za odgoj i obrazovanje
Način realizacije
 
-          individualna natjecanja;
-          organizirano slobodno vrijeme natjecatelja;
-          svečano otvaranje i zatvaranje natjecanja;
-          informatička obrada rezultata
 
Vremenik
22.-25.4. 2010.
Troškovnik
Ukupni troškovi kreću se oko 20.000, 00 kn a obuhvaćaju informatičku podršku, poklone mentorima i učenicima, turistički autobus za izlet, okrijepu za učenike i mentore.
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
Vrednovanje samog natjecanja provodit će organizator.
 
Naziv projekta
 
PORTUGALSKA PUTOVANJA:
SLJEDEĆA GENERACIJA
Ciljevi
 
-          upoznavanje polaznika s luzofonskom kulturom;
-          korištenje stranog jezika u svrhu kreativnog izričaja;
-          poticanje polaznika na primjenu portugalskog jezika i izvan samog tečaja upućivanjem na dodatne dostupne izvore učenja;
Namjena aktivnosti
 
-          jezično- komunikacijsko, umjetničko, opća kultura
Nositelj programa
Dejan Rilak, BA (francuski jezik i književnost i portugalski jezik i književnost)
Način realizacije
 
-          tečaj portugalskog jezika ;
-          literarno-novinarska grupa (priprema kraćeg časopisa na portugalskom jeziku)
-          književna grupa (interpretacija tekstova, poezije, izlaganje)
-          zajednička priredba i obilježavanje Dana Portugalske Republike u Zagrebu
Vremenik
6.i 7. veljače 2010. (8 sati)
6. i 7. ožujka 2010. (8 sati)
27. i 28. ožujka 2010. (8 sati)
17. i 18 travnja 2010. (8 sati)
Svibanj 2010 – priredba
8. lipnja 2010. – proslava DPR u Zagrebu
Troškovnik
Prijevoz voditelja na relaciji Zagreb-Opatija-Zagreb 2600 kn
Potrošni materijal                                                           400 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Internim evaluacijskim listićima
Rezultati će se koristiti za dodatne programe i moguću implementaciju nastave portugalskog jezika kao izborne ili fakultativne nastave (pilot-projekt)
Naziv projekta
POVIJESNO SJEĆANJE
Ciljevi
 
- osvještavanje o žrtvama holokausta
- promicanje ideja pomirenja i integracije
- stvaranje svijesti o zajedničkim europskim vrijednostima
Namjena aktivnosti
 
Jezično-komunikacijsko
Društveno-humanističko
Nositelj programa
Koordinatorica: Sonja Jurić, prof. ; suradnice: Milana Kovačević, Tatjana Matetić, Sanja Simper
Način realizacije
 
-          rad na knjizi „Sjećanje na moje djetinjstvo 1944-1945- Lisa Wedorn“;
-           pisanje literarnih radova na njemačkom jeziku na temu povijesnog sjećanja
Vremenik
Tijekom školske godine 2009./10. na satovima njemačkog jezika u prvim razredima
Troškovnik
Projekt ne zahtijeva dodatne izdatke
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
Stručni žiri Veleposlanstva Republike Hrvatske u Beču bira 3 najbolja rada i nagrađuje autore dvodnevnom posjetom najvišim europskim vodopadima u nacionalnom parku „Hohe Tauern“ u austrijskoj pokrajini Salzburg.

 

  
povratak ⇒
EKSKURZIJE, IZLETI
 
Naziv izleta
MATURALNA EKSKURZIJA ČETVRTIH RAZREDA
Ciljevi
 
-          upoznavanje europske kulturne baštine
-          jačanje osjećaja povezanosti i pripadnosti razredu i školi
Namjena aktivnosti
 
-          Umjetničko i društveno-humanističko područje
Nositelj programa
Marijana Trinajstić, Mladen Pantar, razrednici
Način realizacije
 
Prema agencijskom itinereru, nakon odabira destinacije  
 
Vremenik
Od 14. do 20. rujna 2010..
Troškovnik
Oko 2.200,00 kn po učeniku
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Razgovori na satovima razrednih odjela i na roditeljskim sastancima
Analiza ekskurzije na Nastavničkom vijeću
Naziv izleta
       POSJET GLAVNOM GRADU RH
Ciljevi
 
-          Razvijanje opće kulture, prirodoznanstvenih i socijalnih kompetencija;
-          Jačanje osjećaja pripadnosti Gimnaziji
Namjena aktivnosti
 
-          Kroz upoznavanje glavnog grada , obrada umjetničkih, društveno-humanističkih i prirodoslovnih sadržaja.
 
Nositelj programa
Oliver Kvasina, prof., Branka Topolnik, prof.
Način realizacije
 
 Unajmljenim autobusima učenici prvih i drugih razreda odlaze u jutarnjim satima za Zagreb gdje uz pratnju vodiča posjećuju izložbu „Slavonija, Baranja, Srijem – temelji evropske civilizacije“, nakon čega je predviđen  razgled grada.      
 
Vremenik
Cjelodnevni izlet 3. ili 10.10.2008.
Troškovnik
      Po učeniku 140,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Razgovori na satovima razrednog odjela te u nastavi povijesti, likovne umjetnosti, geografije i biologije.

 

 

 povratak ⇒

 

Naziv izleta
PROSLAVA DANA ŠKOLE – RADNI IZLET
Ciljevi
 
-          jačanje osjećaja pripadnosti školi,
-          terenska nastava iz raznih područja
Namjena aktivnosti
 
-          TZK, praktičan rad, prirodoslovno, humanističko
Nositelj programa
Učeničko vijeće + Mira Verunica, dipl. psih.
Način realizacije
 
Zajednički izlet u prirodu svih učenika i nastavnika sa pripremljenim sadržajima za učenje i zabavu                                
 
Vremenik
23.4. 2009.
Troškovnik
Po sudioniku oko 120,00 kn
Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja
 
Anketa na povratku sa izleta; koristit će se za pripremu slijedeće proslave Dana škole.
 
 povratak ⇒
IZVANŠKOLSKE AKTIVNOSTI
 
Učenici će biti uključeni i u niz aktivnosti koje nude dokazani suradnici naše škole:
      -    eko-parlament udruge „Žmergo“
-          „Sekunda koja mijenja život“ – HAK Rijeka;
-          „Istraživanje međunarodnog humanitarnog prava“, „Solidarnost na djelu“, tečaj prve pomoći, akcija dobrovoljnog darivanja krvi za Valentinovo, „Suzbijanje trgovanja ljudima“ – Crveni križ;
-          Ljetna škola za darovite srednjoškolce – Deutsche Schuller Akademie, Bonn, Njemačka
-          „Youth in action“ , međunarodna razmjena učenika ( uzvratna posjeta mladima iz Sandvikena, Švedska);
-          „Forum kazalište“ – program prevencije nasilja, - udruga „Alarm“ Rijeka;
-          „Moji prvi izbori“ – edukacija maturanata – udruga „GONG“;
-          „Živjeti zdravu mladost“- edukacija za učenike drugih razreda – HZZJZ
 
 
Dugoročni cilj Školskog kurikuluma je iskustveno učenje i aktivno sudjelovanje prema osobnim interesima učenika i nastavnika. Iako će se kroz nadolazeće godine sadržaji i voditelji aktivnosti mijenjati, Gimnazija će i dalje pružati mogućnost radosnijeg učenja u neopterećujućem okruženju .

povratak ⇒


Priloženi dokumenti:
kurikulum-sažeto.pps (151.50 KB)
kurikulum-opširno.doc (609.50 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju