« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
"...nastavak u obliku Viber zajednice Centar mature u kojoj se svakodnevno objavljuju relevantne novosti i u kojoj postoji mogućnost slanja privatne poruke, a odgovor na upit stiže u najkraćem mogućem roku. U Viber zajednici integriran je i chatbot koji služi kako bi davao odgovore ..."
(https://www.ncvvo.hr)
Što nam je donijela (a što nam je možda odnijela) Škola za život?
Upravo je ovo bio naslov školskoga okruglog stola održanog povodom Svjetskog dana učitelja tijekom nastave izbornog predmeta Politika i gospodarstvo. Na okruglom stolu sudjelovao je dio učenika 3. B i 4. A razreda, uz moderiranje nastavnice Sare Meszaros te gostovanje nastavnica Gordane Zurak i Nataše Frković-Đorđević. U takvom ravnopravnom okruženju osvrnuli smo se na ključna uporišta, tijek i učinak promjena kojih smo svi dio, i učenici i nastavnici. „Generacija na prijelazu“, kako sami sebe nazivaju, pružila nam je uvide u načine na koje učenike Škola za život dotiče, koje su njene snage, ali i slabosti. S druge strane, mi nastavnici pokušali smo podijeliti neka svoja zapažanja i dvojbe s kojima se susrećemo u izvedbi predmetnih kurikuluma i međupredmetnih tema. Neobično, naša su se razmišljanja i iskustva pokazala bližima no što smo mislili da jesu. U Školi za život pronalazimo važan temelj za cjelovit obrazovni razvoj pojedinca, ali ona svojim pristupom ne odgovara načinu školovanja s velikim brojem predmeta. Zajednički je zaključak kako je promjene neophodno nastaviti kako bi doista i zaživjele u svom punom smislu.
Sara Meszaros, prof.