preskoči na sadržaj

Gimnazija Eugena Kumičića Opatija

Login
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Virtualna šetnja ...

DOS

Edutorij e-Škole
 

MZO


Anketa
Gdje biste voljeli studirati?








Poveznice
Dnevni tisak
Katalog školske knji...
Ucenicki dom Lovran
Dobro došli!

Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 9. 2020.

Ukupno: 99280
Ovaj mjesec: 1022
Ovaj tjedan: 118
Danas: 21
Centarmature.hr


Centarmature.hr

"...nastavak u obliku Viber zajednice Centar mature u kojoj se svakodnevno objavljuju relevantne novosti i u kojoj postoji mogućnost slanja privatne poruke, a odgovor na upit stiže u najkraćem mogućem roku. U Viber zajednici integriran je i chatbot koji služi kako bi davao odgovore ..."
(
https://www.ncvvo.hr)

Upisi u tijeku

Nova stranica naše škole

https://www.gek-opatija.hr/

Škola budućnosti

Uspjesi na natjecanjima...

Foto natječaj

Ljestvice poretka...

Natjecanje iz...

Održani 13. dani...

Dani antifašizma...

Projektni dan

Ususret Projektnom...

Ljudi velikog srca...

Održan Memento

Memento 2022

Božićni sajam...

Čestitka

GEKO-EKO

Izložba fotografija

Filozofski laboratorij...

Dabar 2021.

Dan sjećanja

Natjecanje u SUDOKU

Školski izlet

Terenska nastava...

EU Code Week

Svjetski tjedan svemira

MAT liga

Okrugli stol...

GEK-ovci u medijima

Svjetski dan životinja

Europski dan jezika

Prvi dan škole ...

Erasmus+ Unlock!

 

  
   

Školski list

 

EKO ˝Malo ..."

Pjesan o GEK-u

Virtualna dan škole

Simulirana sjednica...

Uspjesi naših učenika

Valentinovo

MEMENTO 2021

bit.ly/gek-opatija

www.bebras.org

 

bit.ly/gek-opatija

www.facebook.com

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
"ŠARENA" PRAVILA (KODEKS PONAŠANJA)
Autor: Sanja Perman Benković, 26. 3. 2006.


 

"ŠARENA" PRAVILA (KODEKS PONAŠANJA)

U našoj školi “Gimnazija Eugen Kumičić” u Opatiji provedena je anketa o kodeksu ponašanja. U toj anketi sudjelovao je 31 učenik od prvog do četvrtog razreda.
Bilo je 7 pitanja o “išaranim” pravilima na zidovima svake učionice koja su sastavili učenici. Na 7. pitanje je ispitanik/učenik mogao predložiti neki novi način za poboljšanje odnosa učenik-profesor. Čudno je to što na to pitanje nije odgovorilo,tj. nema nikakvu ideju o poboljšanju odnosa čak 74% učenika. Ostalih 26% je većinom odgovorilo da je najbolji način za poboljšanje odnosa učenik-profesor upravo taj da se profesori počnu pridržavati tog kodeksa.
Izuzev toga učenici žele da profesori uspostave neki kontakt, tj. komunikaciju s učenicima. “Profesor može naučiti od učenika isto koliko i učenik od profesora.”
S druge strane učenici smatraju da bi se trebali i oni pridržavati pravila i ispunjavati svoje obveze.
Na prvo pitanje koje glasi “Jesi li primijetila/primijetio “išarana” pravila ponašanja za učenike i profesore na zidovima naših učionica?” čak 32% učenika je odgovorilo negativno što dovodi do zaključka da bi ih se trebalo staviti na vidljivije mjesto.
Na pitanje “Smatraš li da je ponašanje svih nas potrebno na ovaj način odrediti?” 52% učenika je odgovorilo negativno što bi značilo da više od pola ispitanih učenika misli da bi na neki drugi način trebalo odrediti ponašanje svih ili da uopće ništa ne treba mijenjati.
“Smatraš li da se na ovaj način može utjecati na ponašanje učenika i profesora?” je bilo treće pitanje. Čak 77% učenika misli da se kodeksom ne može utjecati na ponašanje profesora i učenika. Zabrinjavajući su podaci na četvrtom pitanju koje je glasilo “Jesi li primijetila/primijetio da se netko od nas nastoji pridržavati napisanog na zidu?”. 74% učenika je odgovorilo da nisu primjetili da se profesori, a ni učenici, pridržavaju pripisanih pravila. Na peto pitanje “Jesi li bio/bila u situaciji da ukažeš u razredu na ta pravila ponašanja?” samo 10% učenika, tj. 3 od 31 se našlo u situaciji da je trebalo u razredu ukazati na pravila.
Dakle 4. i 5. pitanje su u suprotnosti. Na 4. pitanje učenici su odgovorili da se profesori i učenici ne pridržavaju pravila, a na 5. da nemaju potrebu upozoriti profesore ili učenike na kodeks što bi značilo da se i profesori i učenici pridržavaju kodeksa. Na predzadnje pitanje “Kada bismo se svi mi njih pridržavali bi li naš suživot u školi bio kvalitetniji?” Učenici, čak 81% smatraju da bi suživot u školi bio kvalitetniji kada bismo se svi mi pridržavali tih pravila. Dakle za bolji suživot smatramo da nam kodeks može pomoći, samo ga se trebamo pridržavati. Trebamo pokazati učenicima koji ne znaju za njega gdje se nalazi, a profesore zamoliti da ga se pridržavaju. Ali istovremeno i učenici ga se trebaju pridržavati. Ako se netko ne pridržava pravila, podsjetite ga na pravila, bez straha. Ukažite razredu na pravila i suživot u školi će postati kvalitetniji.


BLIZ-ANKETA O KODEKSU PONAŠANJA

1. Jesi li primijetila/primijetio “išarana” pravila ponašanja za učenike i
profesore na zidovima naših učionica?
2. Smatraš li da je ponašanje svih nas potrebno na ovaj način odrediti?
3. Smatraš li da se na ovakav način može utjecati na ponašanje učenika i profesora?
4. Jesi li primijetila / primijetio da se netko od nas nastoji pridržavati napisanog na zidu?
5. Jesi li bio/bila u situaciji da ukažeš u razuredu na ta pravila ponašanja?
6. Kada bismo se svi mi njih pridržavali bi li naš suživot u školi bio kvalitetniji?
7. Predlažeš li neki drugi način za poboljšanje odnosa učenik – profesor?
Ukoliko da, koji ?

1. DA 68% NE 32%
2. DA 48% NE 52%
3. DA 23% NE 77%
4. DA 26% NE 74%
5. DA 10% NE 90%
6. DA 81% NE 19%
7. DA 74% NE 26%

UČENICI “DA”

1. SLUŠAJTE JEDNI DRUGE
2. POŠTUJ I NE OMALOVAŽAVAJ PROFESORE
3. GLEDAJ SUGOVORNIKA I PRILAGODI GLAS
4. BUDI SKEPTIČNA/SKEPTIČAN – NE”KUPUJ” SVE ŠTO ČUJEŠ BEZ RAZMIŠLJANJA
5. POMOZI KOLEGICAMA/KOLEGAMA I PRIJATELJICAMAQ/PRIJATELJIMA
6. ODRŽI SVOJU RIJEČ I DRŽI SE DOGOVORENOGA
7. USUDI SE IZNIJETI SVOJE MIŠLJENJE
8. IMAŠ LI PITANJE, PITAJ!


UČENICI “NE”

1. NE UPADAJ U RIJEČ
2. NE VIČI I NE PROSTAČI
3. NE ISMIJAVAJ NEZNANJE
4. NE IZBJEGAVAJ NASTAVU
5. NE ISMIJAVAJ DRUGAČIJE OD SEBE
6. NE SVAĐAJ SE – RAZGOVARAJ
7. NE ISKORIŠTAVAJ SLABIJE
8. NE UNIŠTAVAJ STVARI

NASTAVNICI “DA”

1. BUDITE KREATIVNI, ŠALITE SE I SMIJTE SE – LAKŠE SE UČI
2. UZMITE U OBZIR DA UČENICI “ODSJEDE” 6-7 ŠKOLSKIH SATI NA SVOM RADNOM MJESTU
3. UVIJEK RECITE OCIJENE I OBRAZLOŽITE JE
4. SLUŠAJTE UČENIKE
5. POŠTUJTE UČENIKOVU INDIVIDUALNOST I SLOBODU OPREDJELJENJA

NASTAVNICI “NE”


1. NE OPTEREĆUJTE UČENIKA SVOJIM (NE) RASPOLOŽENJEM
2. NE OBASIPAJTE NAS NEPOTREBNIM INFORMACIJAMA – NISMO STROJEVI
3. NE ZABORAVITE DA NAS OSIM ŠKOLE ZANIMA JOŠ MNOGO TOGA
4. NE PROVODITE SAMOVOLJU I NE SMATRAJTE SE NAJPAMETNIJIMA
5. NE OCJENJUJTE PREMA DRUGIM OCJENAMA
6. ODRŽITE RIJEČ I DRŽITE SE DOGOVORENOG

 

 

Čuljat Karmen, 3b
Gregov Ivana, 3b

 

 

 
   
E-Škole
Mzos
Lektire
Iskon
T-com
Schoolconectivity
Index portal
Google
 
 
 

 

96,5 MHz
Primorski radio




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju